Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!

Vierailija
05.03.2019 |

Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.

Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.

- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän

- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän

- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella

- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti

- intohimoinen eläinhulluus on miinus

- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti

- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.

Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista

-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä

-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä

-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä

- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta

- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman

-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu

- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan

- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)

- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet

- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.

- krapulassa miestä panettaa, aina!

-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi

Kommentit (384)

Vierailija
201/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/5

Aloitus oli monessa kohtaa täysin ristiriitainen. Ja hirveän sovinistinen, hyhhyh! Oksensin vähän suuhuni

Huvittavia tahansa tässä on APN itselleen sorvaamat kannustavat ja myötämielinen viestit. LOL

Ai sinä täällä spämmäät aloituksen vastaisia viestejä. Et hyväksy miesten luonnollisuutta, haluaisit fantasioissasi vääntää heidän aivonsa naismaisiksi, jotta olisit itse hyvä..?

Kaikki miehet eivät ole tuollaisia yksinkertaisia sikoja niin kuin sinä olet. Ja en ole se jolle vastasit.

Jos aloitus olisi edes puoliksi totta, miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?

Ensinnäkin, minä olen nainen. Millä perusteella väität minua yksinkertaiseksi siaksi? Ihan mielelläni kuulen, miksi aloituksessa (ei minun tekemäni) on mielestäsi jotain tyhmää ja sikamaista. 

"miksi on niin paljon rumia naisia monogamisissa suhteissa? Ja onnelisissa vieläpä?" ...koska rumillakin on alapää?

Vierailija
202/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia, ja kaikki miehet panisivat kaikkia mahdollisia hyvännäköisiä naisia jos siihen olisi mahdollisuus. Ja tähän liittyen; ei ole mitään "elokuvaromantiikkaa" missä mies rakastuu palavasti yhteen naiseen eikä muita näe :( 

Sen takia naisetkin voivat vapaasti pelata samoilla säännöillä. Kyllähän naisenkin silmää hivelee komeat miehet ja saattaa jopa pikkarit kostua. Naiselle se on vaan mahdollista panna myös useiden tasokkaiden miesten kanssa ilman suurta vaivannäköä. Mies tekisi saman jos voisi. Ei tarvitse naisen mitään tunnontuskia kokea siitä että käyttää mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti kirjoitti:

Miehet pitävät samanlaisesta seksista  ( eli mikä on heistä kivaa ) mahdollisimman monen naisen kanssa. Naiset ovat kokeilunhaluisempia ja haluavat vaihtelevaa seksiä oman miehen kanssa. 

Mielestäni seksin vaihtelevuus parisuhteessa on molemmille tärkeää samasta syystä; eli halutaan vaihtelua ja kokea uutta, ollaan uteliaita. Mutta se tuttu ja turvallinenkin on kivaa ja ihanan vaivatonta.

Naisen tarpeesta, eli kuten ap kirjoitti.

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena olen haaveillut/kuvitellut oman rakkaan lisäksi seksistä muiden miesten kanssa ja uskon että mieskin fantasioi samaan tapaan muista naisista...Miehelle voi olla visuaalinenärsyke tärkeämpää kuin naiselle ja siihen pidemmällä aikavälillä auttaisi partnerin vaihtaminen aina uuteen. Tähän ei kuitenkaan moni mies käytännössä ole valmis, mutta seksuaalinen latautuminen uutta ja vierasta hyvännäköistä naista kohtaan säilyy silti.

Kyllä he olisivat valmiita, ellei liitto estäisi.

Vierailija
204/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisesti kirjoitettu ja pitää täysin paikkaansa. Olet varmaan ammatiltasi psykologi tai jotain sinnepäin?

Nyt tulee paskaa tuulettimeen, mutta antaa tulla vain. Kävin tässä jonkin aikaa sitten kirjautumassa parillekin deittipalstalle ja en enään lainkaan ihmettele jos miehet hakee nuorempaa seuraa. Aikaisemmin pidin heitä ns. setämiehinä jotka hakee pikkutyttöjä, mutta en enään. Jaot oli aivan törkeän huonot. Ei ainuttakaan potentiaalista kumppaniehdokasta luokassa 45-55. Toki naiset varmaan on nekin huomanneet tämän ja näyttivät monet heistäkin hakevan nuorempia miehiä ikäluokassa +40v.

Ei näytä kyllä tuon osalta hyvältä uusio sinkun elämä. Onneksi livenä tilanne on toinen

mies50v

Miksi 55-vuotias kelpaisi, mutta 35-vuotias ei? Ei kyse ole mistään deittisivuston ikähaarukasta... siellä vain roikkuu epätoivoiset jämät. 

Siis olen 50v joten aika kohtuullista hakea myös omaa ikäluokkaa deiteissä. Kyllä vain todellisuus löi naamalle. Myöhemmällä haulla pari 40-vuotiasta oli aluksi ihan ok profiililtaan, mutta parisuhde status ilmoitus: monimutkainen, eli asui vielä miehen kanssa..nej tack.

Kyllä tämä vähän näyttää siltä, että jos näitä palveluja joku meinaa käyttää niin pitää ikähaarukkaa ruksata vankasti alaspäin.

mies50v

Vierailija
205/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

retert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli niin typerä aloitus että todennäköisesti jonkun jälkeenjääneen miehen kirjoittama.

Itse olisin tullut otsikon nähtyäni kirjoittamaan että miehet eivät todellakaan ole niin pinnallisia mitä yleisesti väitetään. Tuntuu jopa että naiset ovat pinnallisempia.

Eihän noista suurin osa ollut edes millään tavalla pinnallisia asioita. Ihan vaan biologisia faktoja, joille ei mitään voi.

Pinnallisuudelle on monia tekosyitä ja yksi niistä on "biologia".

Ja ihanko tosissasi olet sitä mieltä että miehet ovat vain viettiensä vietävissä olevia apinoita? Oletko itse yksinkertainen vai ainoastaan pidät miehiä sellaisina?

Olen fiksujen miesten puolesta jopa vähän loukkaantunut tästä miesvihamielisestä kapeakatseisesta näkemyksestä.

Ei se ole noin mustavalkoista tietenkään. Osittain meitä kaikkia hallitsee ikivanhat vietit, joita varten meidät on luonto suunnitellut. Ei meitä muuten näin monta miljardia tällä pallolla olisi. Sitten meissä on toki se älyllinen puoli, mutta se ei kaikkea hallitse kuitenkaan. Aivojen rakenteesta tiedetään sen verran, että älyllisyyden mahdollistavat osat ovat kaikkein tuoreimpia lisäyksiä kakun päällä ja niitä edeltävät "liskoaivot" hallitsevat edelleenkin suurinta osaa perustoiminnoistamme ja juurikin vieteistä ja sellaisista. Kovin harva tuntuu edes ymmärtävän sitä asiaa, että meitä ohjaa hyvin pitkälle nämä tiedostamattomat asiat, eivät ne jotka meillä on tietoisesti päässämme. Tai sitten osa ihmisistä ei halua edes myöntää tai ajatella sitä, koska heidän on vaikea hyväksyä että kaikki käyttäytyminen ei ole heidän älyllisen ja tietoisen toimintansa hallinnassa. Aivotieteilijäthän ovat nykyään jopa sitä mieltä, että meillä ei ole oikeasti edes vapaata tahtoa, ainakaan siinä mielessä kuin tavan tallaaja sen ymmärtää.

Vierailija
206/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista kertoo enemmän ap:sta kuin miehistä.

Listassasi kuvaat vain yhdenlaisia miehiä, eli sellaisia miehiä joista pidät. Melko konservatiivisia miehiä, etenkin suhteessa. He ovat mieluiten pitkiä ja raamikkaita, tekevät aloitteen, tarjoavat ensimäisillä treffeillä, haluavat valloittaa ja suojella, omaavat stereotyyppisen miesluonteen ja ottavat ohjat seksissä.

Tämä on kyllä ihan oma fantasiasi.

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa naiset ovat suhteissa konservatiivisempi osapuoli. Miehissä on paljon enemmän sellaisia jotka haluaisivat kääntää roolit toisin päin (nainen tekee aloitteen, nainen on seksuaalisesti dominoiva, jne) ja jotka muutenkin pitävät toimintasankarittaresta enemmän kuin pienestä ja söpöstä muodikkaasta hoivaajasta. Mutta koska et pidä ko. miehistä, ei sinulla ole heistä kokemusta.

Konservatiivinen voi tarkoittaa sitä, että mies haluaa pitää naisensa, kun taas nainen ei monesti osaa päättää ja voi sen takia olla jopa uskoton.

Sun domina-kokemukset tuskin on vallitsevin kuvaus miehisyydestä... ja toisaalta, lopputulos on sama! 

Vierailija
207/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia, ja kaikki miehet panisivat kaikkia mahdollisia hyvännäköisiä naisia jos siihen olisi mahdollisuus. Ja tähän liittyen; ei ole mitään "elokuvaromantiikkaa" missä mies rakastuu palavasti yhteen naiseen eikä muita näe :( 

On sitäkin, minä esimerkiksi olen juuri nyt tuossa elokuvaromanttisessa tilassa :) Mutta ei sitä välttämättä elämässä tule monta kertaa vastaan, ihan turha kuvitella että joka toinen tai edes joka kolmas mies olisi potentiaalinen tässä mielessä. Siksi sitä pitäisikin osata arvostaa, jos se kohdalle sattuu.

M42

Vierailija
208/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa naiiviksi, mutta kieltäydyn ajattelemaan kanssaihmisiäni tällaisina luolamiehinä - vielä vähemmän omaa kumppaniani.

T. N25, 8v. parisuhteessa.

Alaikäisenä aloitettu suhde tarkoittaa parhaimmillaan sitä, että kasvetaan aikuisuuteen yhdessä. Aviomies ei ole pelkkä mies, hän on sitoutunut: seksi on taattu vuosiksi eteenpäin. Silloin ehtii myös tottua muuhunkin, kuten arjen hoitamiseen yhdessä.

Vierailija
209/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun lisätään miesten typeryys ja täydellinen loogisen ajattelun puute niin kuva on täydellinen.

Totta, vain joku 99% maailman saavutuksista ja keksinnöistä on peräisin miehiltä...

Niin, niiden jotka ovat keskittyneet elämässään vähän muuhunkin kuin piparinleipomiseen.

Ja pipari seuraa menestystä...

Vierailija
210/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksihomma on vähän säälittävää. Miehen saa vaikka rakentamaan tikkaat taivaaseen jos hänelle lupaa seksiä. Siksi uskon että naiset ovat loogisempia ja parempia hallitsijoita. 

Onpa kiero asenne seksuaalisuuteen...

Vierailija
211/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todellakin valmis tekemään ja sanomaan MITÄ tahansa saadakseen pesää edes kerran. En tule tätä koskaan tajuamaan että seksi tosiaan on miehille valehtelun arvoista! En ikinä.

Tätä olin tulossa sanomaan! 

N22

No mutta te haluatte antaa pildeä ihmiselle, jota ette edes tunne.

Vierailija
212/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tretwetr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet ovat suoria, suorempia kuin naiset.

Juu, ehkä ulkoisesti. Ehkä jossain työelämässä moni mies seisoo sanojensa takana eikä kestä esimerkiksi epäasiallista kohtelua työnantajalta niin paljon, kuin naiset keskimäärin. Suhdeasioissa miehet taas kiertelee ja kaartelee ja valehtelee tai ovat täysin tuppisuina, jos esimerkiksi pitäisi selventää suhteen tilaa. Eivät sano suoraan, jos ei todellisuudessa kiinnosta jne.

Tietenkin pitää kaarrella ja valehdella jos meinaa pillua saada ilman avioliittoa, sehän on ihan päivänselvää. Ei sitä naisena tietenkään voi ymmärtää, miten paljon vaivaa se vaatii, jos meinaa saada paljon ja vaihtelevasti. Teillä on paljon helpompaa.

Asiaa.

Vierailija
213/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrytry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun lisätään miesten typeryys ja täydellinen loogisen ajattelun puute niin kuva on täydellinen.

Saisiko esimerkkejä näistä? Ethän sekoita naisten perässä juoksemista noihin, sillä sehän on harvinaisen loogista, tavoitehakuista ja suoraviivaista toimintaa, eikä ole mitenkään pois siitä, että samalla pyöritämme maailmaa.

Nimenomaan. Miksi naisten on niin vaikea käsittää yksinkertaista asiaa? Ja eikö heidän tulisi olla iloisia, että miehille seksi on niin tärkeää? Ilman sitä, moni olisi surkea vanhapiika.

Vierailija
214/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut,että:

-miehet haluavat seksiä ja ovat seksuaalisesti paljon rajottuneimpia.

-miehen orgasmi on heikompi eikä niitä saa montaa peräkkää.

-miehet luulevat,että naiset kiihottuvat sanoista,esim.joku lässytys,ihan hölmö luulo.

-miehet luulevat taidoistaan liikaa,esim.ajotaidot,vaikka ajavat suhteessa enemmän kolareita.Nalkuttavat naisten taidoista ts.kuvittelevat itsestään epärealistisia.

-lasikatto.Tekevät puolta vähemmän töitä kuin naiset eivätkä tajua sitä.

Mitähän saan miehestä?Ilmeisesti vain seksikumppanin.

Te naisethan sitä jatkuvasti lässytätte, että nainen kiihottuu sanoista, naiselle seksi tapahtuu 99% aivoissa ja sitä rataa. Emme me miehet sitä ole keksineet.

Jos mies on kusipää, siinä ei mitkään sanatkaan auta. Eikä myöskään ulkonäkö.

Vierailija
215/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä lista, ap! 

N43

Vierailija
216/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

terter kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minä olen oppinut:

- Mies ei jaksa kuunnella loputonta pulinaa, vaan haluaa asiat selkeinä ja tiiviissä paketissa

- Mies arvostaa toimintaa

- Mies arvostaa tuloksia, ei pelkkää puhetta

- Mies ei huomaa rivien välisiä asioita ja vihjailuja, vaan hänelle pitää sanoa suoraan

- Nälkäisen miehen kanssa ei kannata ottaa mitään tärkeää puheeksi, vaan ensin pitää ruokkia ja sitten keskustella

- Miestä v-ttaa epämääräisyys, sillä hän arvostaa loogisuutta ja sääntöjä

- Mies ei arvosta selittelijöitä eikä valehtelijoita, vaan luotettavuutta

- Mies voi olla hieman sovinisti, mutta fiksu nainen voi käyttää sitä hyväkseen

Joo monella naisella on sellainen hassu illuusio, että kun he vihjailevat (hourailevat ja mumisevat), mies näkisi heidän motiivinsa kuin kristallipallosta; ellei näin tapahdu, nainen loukkaantuu. Sellainen nainen ei ole vielä oppinut, että vaikka oma äiti ei ymmärtänyt loogisen kommunikoinnin merkitystä, itse ei tarvitse olla samanlainen.

Tämä aiheuttaa vielä sellaisen käänteisen ilmiön, että koska nainen viestii monimutkaisesti ja piilottelee kaikenlaisia sävyjä ja piiloviestejä ja vihjailuja kommunikaatioonsa, hän luulee että mies toimii samalla tavalla. Tästä johtuen sitten miehen puheita ja viestejä kaivellaan tarkalla kammalla ja niistä etsitään ja tehdään kaikenlaisia tulkintoja, joita siellä ei ole. Mies tarkoittaa sitä, mitä on kirjoittanut, eikä mitään muuta. Toki koko viesti voi olla valetta, jos mies kieroilee, mutta yksittäisten sanojen taakse on turha yrittää kaivautua, ei sieltä mitään uutta löydy.

Joo mietin tota edellisessä suhteessani... itse asiassa, tajusin vasta lopetettuani suhteen. Että  odotin miehen ymmärtävän minua samaan tapaan, kuin toivoin että äitini olisi ymmärtänyt ollessani pieni - vaikka selkeimmätkään viestini eivät usein menneet äidille perille. Minulle jäi tiedostamaton käsitys, että komminikointi on jotain mystistä salakieltä, jossa suora ilmaisu on turhaa. Toivoin että mies olisi ymmärtänyt minua kuten vanhempi lastaan, joka ei osaa vielä puhua! Tämä käytökseni vielä aikuisenakin oli todellakin tiedostamatonta, niin hassulta kuin se kuulostaakin. Piti oikein harjoitella ajatusta, että ehkä kannattaisi selkeällä suomen kielellä kertoa, mitä haluaisi. 

Vierailija
217/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies voi olla älykäs, suurin osa on hyvin, hyvin lapsellisia. Vaikka naisen pitäisi olla kokki, rakastajatar jne, silti pitäisi olla myös kaikkea ymmärtävä äiti. Sillä jos mies tekee jotain väärin, niin kyllähän äidin pitää aina ymmärtää, eikös juu?

Vaikeinta ymmärrettävää miehessä on vetäytyminen vastuusta, mitä tulee omiin tekoihin.

Vierailija
218/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryertytry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vähemmistömiehiä, jotka pitävät rehevistä naisista - totta kai makuja on joka lähtöön, niin normaaleja kuin vähän epänormaalejakin... Mutta suurin osa varmaan tykkää niistä tyttömäisistä, koska miehen maku on kai pohjimmiltaan enemmän pedofiilimäinen (kuin naisen maku).

Pedofiilimäinen? Mitä tarkoitat sillä?

Teinikin kelpaisi... Kelpaisiko sinulle 13 v poju?

Vierailija
219/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/5

Aloitus oli monessa kohtaa täysin ristiriitainen. Ja hirveän sovinistinen, hyhhyh! Oksensin vähän suuhuni

Perusteluja, kiitos...

Sori mutta ei ole aikaa eikä halua jankata itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
220/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies voi olla älykäs, suurin osa on hyvin, hyvin lapsellisia. Vaikka naisen pitäisi olla kokki, rakastajatar jne, silti pitäisi olla myös kaikkea ymmärtävä äiti. Sillä jos mies tekee jotain väärin, niin kyllähän äidin pitää aina ymmärtää, eikös juu?

Vaikeinta ymmärrettävää miehessä on vetäytyminen vastuusta, mitä tulee omiin tekoihin.

Miehet ovat hyvin yksinkertaisesti rakennettuja (paitsi "ä*mät). He haluavat vain muutamaa perusasiaa. Jos nainen on älykäs, hän käyttää tämän tiedon hyväkseen, sen sijaan että narisee. Hyödyntää tai antaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän