Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!
Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.
Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.
- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän
- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän
- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella
- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti
- intohimoinen eläinhulluus on miinus
- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti
- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.
Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista
-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä
-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä
-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä
- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta
- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman
-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu
- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan
- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)
- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet
- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.
- krapulassa miestä panettaa, aina!
-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ihan sama mitä nää palstamiehet mistäkin ajattelee, koska eivät kuulu siihen naisten haluamaan kohderyhmään.
Voin kertoa, että se haluttu kohderyhmä vasta sikamaisesti ajatteleekin - ja siihen pakettiin kuuluu hyvin usein se ettei niitä oikeita ajatuksia ja tekoja paljasteta koskaan emännille. I shit you not.
Olen nainen ja oman kokemukseni perusteela voisin uskoa että ainakin kohtuu suureen osaan miehistä tuo pätee.
Olen erittäin naisellinen, nuori ja nuorennäköinen ja yleisesti ottaen tuo riittää siihen että mies on kiinnostunut ja haluaa parisuhteeseen. Olen myös suht heikkolahjainen ja vaikea persoona, mutta se ei näytä miesten kiinnostusta sammuttavan.
Itse en olisi kiinnostunut itseni kaltaisesta henkilöstä mutta miehille näyttää riittävän että silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Herkkiä... Päivän paras vitsi 😅😂😂😂
Niin, varmaan tunnekylmän miehenvihaaja-lesbon mielestä se onkin.
Olen hetero. Tuliko tämä Sinulle yllätyksenä?
Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.
Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistani olen oppinut, että miehet -ainakin minua viehättäneet sellaiset- ovat todellisuudessa sisimmässään todella herkkiä. Kun mies rakastuu, hän todellakin rakastuu. Miehet myös tuntuvat kestävän yksinoloa ja yksinäisyyttä paljon huonommin kuin naiset.
Olen umpihetero. Anna kun arvaan kuka sinä olet.
Olet mies jota totuus loukkaa. Vedit heti herneen nenääsi ja ryvet itsesäälissä. Osuinko oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.
Mutta sen verran annan krediittiä, että se herkkyys on monella miehelläkin usein kovin infantiilia laatua. Miehen funktio tässä maailmassa on niin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ihan sama mitä nää palstamiehet mistäkin ajattelee, koska eivät kuulu siihen naisten haluamaan kohderyhmään.
Voin kertoa, että se haluttu kohderyhmä vasta sikamaisesti ajatteleekin - ja siihen pakettiin kuuluu hyvin usein se ettei niitä oikeita ajatuksia ja tekoja paljasteta koskaan emännille. I shit you not.
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen umpihetero. Anna kun arvaan kuka sinä olet.
Olet mies jota totuus loukkaa. Vedit heti herneen nenääsi ja ryvet itsesäälissä. Osuinko oikeaan?
Et. kunhan vain hiukan härnäsin kun toit mieleen erään jonka tunsin.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa naiiviksi, mutta kieltäydyn ajattelemaan kanssaihmisiäni tällaisina luolamiehinä - vielä vähemmän omaa kumppaniani.
T. N25, 8v. parisuhteessa.
Onko kaikki se mitä itse et hyväksy tai ymmärrä luolamiesmäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.
Kyllä se on ihan totta. Olen kyyninen. En tiedä, tuliko minusta todellinen kyynikko siksi, koska olen niin tarkkanäköinen. En olisi halunnut tulla kyynikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo seksihomma on vähän säälittävää. Miehen saa vaikka rakentamaan tikkaat taivaaseen jos hänelle lupaa seksiä. Siksi uskon että naiset ovat loogisempia ja parempia hallitsijoita.
Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Kyllä mieskin laskee aina kannattavuuslaskelmat joka tilanteessa. Niin paljon voi nähdä vaivaa sen eteen, kuin itsestä tuntuu järkevältä ilman että mikään muu resurssi kärsii liikaa. Siksi miehillä usein onkin monta rautaa tulessa, jostain suunnasta voi saada helpommin ja sitten tikkaat käännetään sinne. Eikä silloin se vaikeakaan tavoiteltava haittaa, se on kiva lisäleikki siellä taustalla. Loogista ja hyvää hallinnointia kuin mikä.
retert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli niin typerä aloitus että todennäköisesti jonkun jälkeenjääneen miehen kirjoittama.
Itse olisin tullut otsikon nähtyäni kirjoittamaan että miehet eivät todellakaan ole niin pinnallisia mitä yleisesti väitetään. Tuntuu jopa että naiset ovat pinnallisempia.
Eihän noista suurin osa ollut edes millään tavalla pinnallisia asioita. Ihan vaan biologisia faktoja, joille ei mitään voi.
Pinnallisuudelle on monia tekosyitä ja yksi niistä on "biologia".
Ja ihanko tosissasi olet sitä mieltä että miehet ovat vain viettiensä vietävissä olevia apinoita? Oletko itse yksinkertainen vai ainoastaan pidät miehiä sellaisina?
Olen fiksujen miesten puolesta jopa vähän loukkaantunut tästä miesvihamielisestä kapeakatseisesta näkemyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä ovat siinä mielessä, että ovat herkkiä loukkaantumaan ja itsesääliä kyllä löytyy. Olen kyynikko joka tarkastelee maailmaa ja ihmisiä vailla tunnekuohuja.Tuli - jos se on totta siis.... Kyynisyys on niin kauan "hyvä" kun se on totuudenmukaista eikä pelkkä mielen varokeino, kuten se monella on.
Kyllä se on ihan totta. Olen kyyninen. En tiedä, tuliko minusta todellinen kyynikko siksi, koska olen niin tarkkanäköinen. En olisi halunnut tulla kyynikoksi.
Ei kukaan halua, mutta siitä tulee suojautumiskeino. Parempi se on kuitenkin olla kyynikko kuin täysi nihilisti, kyynisyyden voi vielä ylittää jos haluaa.
Ap on tuo rtrtttttytyrrrt-tyyppi eli mies,ja vastailee täällä itselleen.
Ap, vaikka itse oletkin pinnallinen ja yksinkertainen sovinistisika, se ei tarkoita että suurin osa miehistä sitä olisi.
Erinomaisesti kirjoitettu ja pitää täysin paikkaansa. Olet varmaan ammatiltasi psykologi tai jotain sinnepäin?
Nyt tulee paskaa tuulettimeen, mutta antaa tulla vain. Kävin tässä jonkin aikaa sitten kirjautumassa parillekin deittipalstalle ja en enään lainkaan ihmettele jos miehet hakee nuorempaa seuraa. Aikaisemmin pidin heitä ns. setämiehinä jotka hakee pikkutyttöjä, mutta en enään. Jaot oli aivan törkeän huonot. Ei ainuttakaan potentiaalista kumppaniehdokasta luokassa 45-55. Toki naiset varmaan on nekin huomanneet tämän ja näyttivät monet heistäkin hakevan nuorempia miehiä ikäluokassa +40v.
Ei näytä kyllä tuon osalta hyvältä uusio sinkun elämä. Onneksi livenä tilanne on toinen
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo seksihomma on vähän säälittävää. Miehen saa vaikka rakentamaan tikkaat taivaaseen jos hänelle lupaa seksiä. Siksi uskon että naiset ovat loogisempia ja parempia hallitsijoita.
No enpä tiedä. Jos naiset olisivat päättämässä niin suomi annettaisiin kerralla ilmaiseksi kaikille maailman elintasop.akolaisille ja se tehtäisiin hymyssä suin perse pystyssä.
Ai niin kuin Sipilä, Soini ja Orpo ovat jo tehneet? Sitäpaitsi kaikki naiset eivät ole mitään sokeita hörhöjä. T. Nainen
Eiköhän se käsky ole käynyt ihan tuolta EU-tasolta ja Angela Merkelin vetämänä. Merkel on kussut omankin pesänsä jo aika pahasti tässä suhteessa. Suomi on vain niin kiltti oppilas EU:ssa, muissa maissa vähän pannaan hanttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
tretwetr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet ovat suoria, suorempia kuin naiset.
Juu, ehkä ulkoisesti. Ehkä jossain työelämässä moni mies seisoo sanojensa takana eikä kestä esimerkiksi epäasiallista kohtelua työnantajalta niin paljon, kuin naiset keskimäärin. Suhdeasioissa miehet taas kiertelee ja kaartelee ja valehtelee tai ovat täysin tuppisuina, jos esimerkiksi pitäisi selventää suhteen tilaa. Eivät sano suoraan, jos ei todellisuudessa kiinnosta jne.
Tietenkin pitää kaarrella ja valehdella jos meinaa pillua saada ilman avioliittoa, sehän on ihan päivänselvää. Ei sitä naisena tietenkään voi ymmärtää, miten paljon vaivaa se vaatii, jos meinaa saada paljon ja vaihtelevasti. Teillä on paljon helpompaa.
Sitten täällä väitetään naisia helpoiksi kun ensin ollaan valehdeltu suut ja silmät täyteen että pääsee naisen kanssa sänkyyn?
Yksittäinen nainen voi olla helppo, mutta yritäpä saada yksittäistä suostumaan siihen, että käväisen muissakin sängyissä samaan aikaan.
En oikein näe mitään syytä, miksi loukkaantuisin aloitusviestistä. Se kuvaa aika hyvin minua. En ole kaikessa konservatiivinen, mutta joissain asioissa kyllä. Monessa olen liberaali. En oikein ymmärrä tätä tunteiden paloa täällä. Eivätkö miehet saisi olla visuaalisia tms? No, en lukenut koko keskustelua, enkä edes halunnut. Törkeyksiin on näemmä sorruttu.
Ainoa, mikä tuntui pahalta, oli sovinistiksi leimaaminen. Selitys aloitusviestissä kuuluu, että esimerkkejä tällaisesta sovinismista ovat - no, nyt en muista - mutta ainakin luokittelu. Olen suhtautunut asiaan niin, että meidän ihmisten on pakko luokitella asioita, myös toisiamme. Emme mitenkään voi ajatella joka ainoata erikseen. Jo se on mahdotonta, että opettaja ajattelisi joka asiassa kaikkia 19 oppilastaan erikseen: on pakko tehdä jakoja erilaisiin ryhmiin, jotta asiat pysyvät hallittavina. Kyllä minäkin luokittelen: jotkut naiset ovat kauniimpia kuin toiset. Osittain tämä on subjektiivinen mielipidekysymys, mutta toisaalta, kun katsoo, miltä missit näyttävät vuodesta toiseen, voi varovasti esittää arvion, että hyvin monilla on samankaltainen naiskauneusmaku. Ja tämä koskee naisia itseäänkin. Kovin toistensa näköisiksi näyttävät naiset meikkaavan itsensä. Bussiin tulee joukko lukiotyttöjä, niin ainoa, mikä heidät erottaa toisistaan, on hiusten väri ja pituus. Kun niin monet 17 - 40 -vuotiaat ovat jokseenkin samannäköisiksi meikattuja, jonkinlaisessa naisten muotiunivormussa, on melko vaikeaa näin ventovierailtaan tehdä huimia johtopäätöksiä kenenkään sisäisestä kauneudesta. Luonteenpiirteiden ja ajatusmaailman esilletuominen vaatii hiukan paneutumista vuorovaikutustilanteen kummaltakin osapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisesti kirjoitettu ja pitää täysin paikkaansa. Olet varmaan ammatiltasi psykologi tai jotain sinnepäin?
Nyt tulee paskaa tuulettimeen, mutta antaa tulla vain. Kävin tässä jonkin aikaa sitten kirjautumassa parillekin deittipalstalle ja en enään lainkaan ihmettele jos miehet hakee nuorempaa seuraa. Aikaisemmin pidin heitä ns. setämiehinä jotka hakee pikkutyttöjä, mutta en enään. Jaot oli aivan törkeän huonot. Ei ainuttakaan potentiaalista kumppaniehdokasta luokassa 45-55. Toki naiset varmaan on nekin huomanneet tämän ja näyttivät monet heistäkin hakevan nuorempia miehiä ikäluokassa +40v.
Ei näytä kyllä tuon osalta hyvältä uusio sinkun elämä. Onneksi livenä tilanne on toinen
mies50v
Miksi 55-vuotias kelpaisi, mutta 35-vuotias ei? Ei kyse ole mistään deittisivuston ikähaarukasta... siellä vain roikkuu epätoivoiset jämät.
Oma isäni oli kunnon ihminen. Hän oli myös herkkä.
Vaikka kuinka mietin, ketään muuta ei kyllä tule mieleen.
Jatkan miettimistä, jos muistaisin olenko koskaan törmännyt missään herkkään mieheen. Älkää nyt viittikö enää huijata meitä.