Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Naiset; ketju: tämän olen oppinut miehistä!

Vierailija
05.03.2019 |

Minä keski-ikäinen, aikuinen nainen.

Olen oppinut elämäni varrella paljon miehistä. Siitä on ollut paljon apua.

- miehet ovat visuaalisia, he saava mielihyvää kauniiden naisten katselusta, enemmän kuin naiset vastaavasti, paljon enemmän

- hyvin monet miehet ovat konservatiivisia arvoiltaan, suhteessa enemmän kuin naiset! Paljon enemmän

- kun syödään hyvin tarkoittaa se tuhtia liharuokaa, tavalla tai toisella

- hyvin monet seksikokemuksista todellakin laskevat markkina-arvoasi parisuhdemarkkinoilla hyvin todennäköisesti

- intohimoinen eläinhulluus on miinus

- mies pitää aktiivisesta, aloitteellisestä naisesta, todellakin, mutta vain jos nainen viehättää häntä seksuaalisesti

- mitä miehet haluavat vaikka eivät aina tunnusta; muodikasta, pientä, siroa, söpöä sporttista, hoikkaa ja kaunista. Naisellista naista joka pukeutuu naisellisesti.

Luonteessa etsitään yleensä: kilttiä, lempeää, itsevarmaa, hellää, rehellistä, luotettavaa, avointa, iloista ja nauravaista, rauhallista, luotettavaa ja uskollista, kunnollista, seksuaalista

-huora ja Madonna yhdistelmä ei todellakaan ole vieläkään mennyt pois muodista miesten mielestä

-mies haluaa hyvin seksuaalisen naisen mutta jonka seksuaalisuus keskittyy vain mieheen itseensä

-naisen kokemattomuus on miehelle vain kunnianosoitus miehen itsensä haluttavuudesta jos kokematon nainen on kiinnostunut miehestä

- miehet kiihottuvat naisen himosta ja nautinnosta

- miehet kiihottuvat visuaalisista asioista ja nähdessään naisen halun ja kiiman

-harvalla naisella on jokin fetissi, fetissit ovat miesten juttu

- kaikki miehet ovat pervoja, kyllä kaikki, omalla tavallaan

- jokaisessa miehessä asuu ainakin pieni, hyvin pieni sovinisti (luokittelee naiset, stereotypioi jne)

- mies on takuuvarmasti kiinnostunut jos hän tarjoaa treffeillä, kultaseni se on aina varma todiste jos ette ole etukäteen tarjoamisesta sovinneet

- jos mies ”katselee” sinua, hän pitää sinua viehättävänä ja haluttavana. Mies ei voi pitää silmiään kurissa kauniista naisesta. Samalla ruma nainen on automaattisesti ja tahattomasti miehelle näkymätön. Mies ei tee tätä tahallaan, se on miehen ytimeen hakattu ja automaatio.

- krapulassa miestä panettaa, aina!

-osa miehistä on pinnallisia, he keskittyvät ulkoiseen ei sisäiseen. Juokse ja lujaa tällaisen miehen läheltä.
Mistä tiedät välttää tällaista; miehen lähestyessä hänen kommenttinsa keskittyvät vain kehumaan sinua ulkoisesti, eikä hän ole kiinnistunut sinusta itsestäsi

Kommentit (384)

Vierailija
21/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on eläin, jolla ei ole mitään itsesäätelykykyä. Toimintoja ohjaa pelkästään vietit ja impulssit.

Do you even lift sis?

Vierailija
22/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- miehet pitävät vaihtelusta. Miehen seksuaalisuus ei kohdistu vain yhteen naiseen. Jos mies on monogaminen, se johtuu oman naisen menettämisen pelosta eikä siitä, että mies ei haluaisi muitakin naisia! - ei ap

AP tässä.

Näin on. Mies, jos on ihastunut toimii kuten edellä. Ihastunut mies ottaa heti uudelleen yhteyttä. Hän ei pysty pelaamaan, hän ei pysty muuta kuin ajattelemaan ihastustaan. Hänen motivaationsa on huipussaan naista kohtaan. Hän todellakin raivaa kaikki esteet ihastuksen tieltä. Mies ei kykene ”pelailemaan” kun on ihastunut. Mies on liian suorantoiminnan ihminen siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli väärä lainaus. Tarkoitin lainata miehen ihastustekstiä.

Vierailija
24/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Miehet ovat suoria, suorempia kuin naiset.

Vierailija
25/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

... jotenkin tulee tunne, että tämä ketju tulee saamaan tulta alleen...

Onko yhteiskunnassamme edelleen tabu, miesten ja naisten erilaisuus kaiken sukupuolineutraalisuushömpän ja tasapäistämisinnostuksen keskellä???

Surullista. Olemme erilaisia, halusimme tai emme.

Vierailija
26/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti te naiset rakastatte meitä kaikista vioistamme huolimatta ;D. Oottehan te naisetkin ihan mukavia :D.

Vierailija
27/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin vaikuttaa olevan oikeassa. Tietenkin kyseessä yleistykset jotka eivät päde jokaiseen yksilöön, mutta yleistykseksi hyvä. Mikään ei vaikuta olevan täysin väärässä, mitä näkee tällä palstalla runsaasti kun on kyse siitä mitä miehet haluavat.

M27

Vierailija
28/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että on kolmenlaisia miehiä, niitä joiden ajatukset ja teot tuntuvat pyörivän aika pitkälti naisissa, seksissä, naisten saamisessa, naisten arvostelussa jne. Tällaiset miehet viihtyvät hyvin myös keskenään, heidän keskuudessaan on niitä jotka vaihtavat naista usein, eivätkä tunnu löytävän sopivaa, mutta jokunen pervo on päässyt naimisiinkin asti...voisi melkein sanoa, että kauniit naiset ovat heidän heikkoutensa.

Sitten on olemassa miehiä, joille seksi ja naiset ovat elämässään paljon pienemmässä roolissa. Nämä miehet eivät keskity elämässään naisten saantiin ja mielessä on paljon muitakin asioita kuin p#ll#. He päätyvät usein pitkiin parisuhteisiin tai sitten ovat niin vähän aktiivisia tai heikolla itseluottamuksella varustettuja, etteivät löydä naista itselleen. Jokunen saattaa jopa valita elää ilman.

Ja sitten on homoja, he pitävät miehistä ja koska itse olen nainen, ei minulla siks oikein ole mitään kokemusta heistä.

Vierailija
29/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun lisätään miesten typeryys ja täydellinen loogisen ajattelun puute niin kuva on täydellinen.

Totta, vain joku 99% maailman saavutuksista ja keksinnöistä on peräisin miehiltä...

Vierailija
30/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä turhan mutkat suoriksi -settiä tuo aloitus. Jos olikin huumoriksi tarkoitettu, niin täytyy myöntää, että vitsi ei uponnut tämän vakavikon päähän ;)

Mutta se on tullut minullekin yllätyksenä, kuinka konservatiivisia monet miehet ovat. Lisäksi väite siitä, että miehet pitäisivät nauravaisista ja hymyilevistä naisista, ei kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Olen itse aika peruspositiivinen ja helposti ilostuva ja olen huomannut, että nämä piirteet ärsyttävät kaikista eniten juuri tietyntyyppisiä miehiä. Ei toki läheskään kaikkia, mutta hätkähdyttävän monia. Yleensä ne ovat juuri noita konservatiivisia miehiä, jotka eivät siedä sitä, että naisella voi olla kivaa ilman heitä.

Vierailija
31/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivoja miehiä, vähemmän kivoja miehiä ja ällötysmiehiä. Kivat ovat aina olleet minun mieleeni, muut eivät. Maku on meillä jokaisella oma, minulle kolahtavat terveet elämäntavat, koulutus, kulttuuriharrastukset, halu nähdä ja kokea uutta ja luotettavuus. Olen oppinut, että näitä kultakimpaleita on harvoin vapaalla jalalla.

Vierailija
32/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se miehen konservatiivisuus sitten käytännön tasolla näyttäytyy?

Vierailija
33/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksipainotteinen lista ap:llakin. Kertoo ehkä miesten pervoudesta. Ajattelevat alapäällään.

Vierailija
34/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä yleistystä ja roskaa.

Kyllä minä miehenä suurimman osan noista kohdista allekirjoitan.

Vierailija
35/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se miehen konservatiivisuus sitten käytännön tasolla näyttäytyy?

Minun kokemukseni mukaan mm. sukupuoliroolien korostamisena, homojen karsastamisena, seksistisinä vitseinä ja autoritaarisuutena. Naispoliisit on kaikki lesboja ja jos mies ei ole saanut pesää viimeistään kaksikymppisenä, on hän homo tai eunukki. Oman naisen kuuluu olla suhteessa se statisti, eikä missään nimessä saa esim. kertoa vitsejä seurueessa, se on miehen tehtävä. Nyt kun tätä kirjoitin, niin tajusin, että ehkä "konservatiivisuus" oli sittenkin väärä termi. "Sivistymättömyys" tai "ahdasmielisyys" olisivat varmaan osuvampia ilmaisuja.

t. se, jonka peruspositiivisuus on monesti ärsyttänyt miehiä.

Vierailija
36/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todellakin valmis tekemään ja sanomaan MITÄ tahansa saadakseen pesää edes kerran. En tule tätä koskaan tajuamaan että seksi tosiaan on miehille valehtelun arvoista! En ikinä.

No jos saat naiselta sitä parastaan, niin miksipä et pistäisi kaikkea peliin :)

Vierailija
37/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä turhan mutkat suoriksi -settiä tuo aloitus. Jos olikin huumoriksi tarkoitettu, niin täytyy myöntää, että vitsi ei uponnut tämän vakavikon päähän ;)

Mutta se on tullut minullekin yllätyksenä, kuinka konservatiivisia monet miehet ovat. Lisäksi väite siitä, että miehet pitäisivät nauravaisista ja hymyilevistä naisista, ei kokemukseni mukaan pidä paikkaansa. Olen itse aika peruspositiivinen ja helposti ilostuva ja olen huomannut, että nämä piirteet ärsyttävät kaikista eniten juuri tietyntyyppisiä miehiä. Ei toki läheskään kaikkia, mutta hätkähdyttävän monia. Yleensä ne ovat juuri noita konservatiivisia miehiä, jotka eivät siedä sitä, että naisella voi olla kivaa ilman heitä.

Minusta hymy on seksikkäintä naisessa, mutta en voi sietää naurun räkätystä.

Vierailija
38/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kun lisätään miesten typeryys ja täydellinen loogisen ajattelun puute niin kuva on täydellinen.

Totta, vain joku 99% maailman saavutuksista ja keksinnöistä on peräisin miehiltä...

Tuskin sinulta kuitenkaan?

Vierailija
39/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lisään vielä

- miehet ovat herkkiä ja romanttisia, mutta seksin jälkeen. Seksi ensin, sitten romantiikka. Miehen tunteet aktivoituvat, kun mies on sekstaillut. Seksi avaa miehen tunnetarpeet. Naisella on päinvastoin.

-seksi on terveelle miehelle oikeasti yhtä tärkeää kuin uni ja ruoka

- kyllä, mies ajattelee seksiä hyvin usein. Nuori, viriili mies viiden sekunnin välein, keski-ikäinen tunnin välein, ikä-ihminen kolme kertaa päivässä ;)

- mies pitää itseään suhteessa komeampaan kuin onkaan, nainen taas rumempana kuin onkaan

- paras ja ihanin kehu mitä miehellesi voit tehdä on kehua hänen penistään, pitkänä kakkosena tulee hänen äly, kolmosena miehen kyvyt mitä ne ovatkaan

Tämä on NIIN totta... Kuten kaikki muukin. Kiitos, ap!

Vierailija
40/384 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet ovat suoria, suorempia kuin naiset.

Juu, ehkä ulkoisesti. Ehkä jossain työelämässä moni mies seisoo sanojensa takana eikä kestä esimerkiksi epäasiallista kohtelua työnantajalta niin paljon, kuin naiset keskimäärin. Suhdeasioissa miehet taas kiertelee ja kaartelee ja valehtelee tai ovat täysin tuppisuina, jos esimerkiksi pitäisi selventää suhteen tilaa. Eivät sano suoraan, jos ei todellisuudessa kiinnosta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän