Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?
Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.
Kommentit (3977)
Se Hayn tuoli joka on ruma ja johon kukaan ei halua istua.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne 70-luvun jättiläismäiset, kolmiosaiset, viilulla päällystetyt lastulevykirjahyllyt? Huhhuh.. isälläni on sellainen vieläkin. Tummasävyinen, jonka yläosassa on vielä semmoinen ylimääräinen "spoileri" tai semmoinen ihmeellinen lippa. Toki valaistu lasikaappi kuuluu asiaan, kuten myös peileillä varustettu, avattava baarikaappi:D Muistan kuinka upea uutuus se oli silloin..nyt kauhea hökötys!
Meillä on tällainen, mun mukana lapsuudenkodista tullut. :D On täynnä kirjoja, myös se baarikaappi. Tuota lippaa ja valoja ei ole. Ei tuo mitenkään jättiläismäinen ole meidän 30 neliön olkkarissa.
En osaa karseudesta sanoa, mutta huvitti se suuntaus jossa naiset alkoivat porukalla lisäämään vessoihin niitä astioita joissa oli tikkuja jossain parfyymissä. Yksi laittoi niin kohta oli kaikilla.
Valkoista, harmaata ja beigeä. Home Sweet Home -tarra seinällä. Ei kirjoja, ei tauluja, ei grafiikoita. Ahdistavaa, kuvottavaa ja saa minut vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaarioviaukot, nuo 80-luvun kammotukset ovat jostain käsittämättömästä syystä tulossa uudelleen muotiin
Jee! Meidän 80-luvun rivarissa nämä on ja vaikka en erityisesti niistä välitä niin ne jotenkin käy talon henkeen. Hienoa jos ne taas tulee muotiin 😃
Ne nyt trendikkäät mustakehyksiset lasiliukuovet. Harvassa paikassa ne näyttää hyvälle. Yhdessä asuntomessutalossa jopa vessan ovi oli semmoinen, en tajua?!
* Sisustaa kodin nätiksi, ylpeilee *
https://img.elo7.com.br/product/zoom/20A48BD/adesivo-de-parede-home-swe…
https://dbdzm869oupei.cloudfront.net/img/sticker/large/12819.jpg
https://kingroom.eu/wp-content/uploads/2019/07/05_08_sisustuse.jpg
Valmis!
https://i.pinimg.com/originals/73/0c/80/730c802015f751df167e67fb4f14a26…
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt trendikkäät mustakehyksiset lasiliukuovet. Harvassa paikassa ne näyttää hyvälle. Yhdessä asuntomessutalossa jopa vessan ovi oli semmoinen, en tajua?!
Mitä? Vessan oviko oli lasinen liukuovi?? Näkikö sen läpi siis suoraan vessaan? 😮
Kuulostaa hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Vessan oviko oli lasinen liukuovi?? Näkikö sen läpi siis suoraan vessaan? 😮
Kuulostaa hullulta.
Kyllä! Eikä kyseessä ollut edes mikään Master bedroomin yksityisvessa vaan ovi oli eteiskäytävään (joka oli kyllä niin ahdas että normi ovi olisi tukkinut tien). Viereisessä kodinhoitohuoneessa oli samanlainen ovi, mutta siihen oli laitettu joku "maitolasi" kalvo, ehkäpä semmoinen oli tulossa vessaankin ettei ihan läpi näy. Silti, eihän tuommoinen eristä esim. ääntä yhtään tai ole tiivis, en ikinä laittaisi vessaan semmoista.
Tää on ihan paras ketju!
Lyhyeksi jäisi varmaan, jos kysyttäis ihanimpia sisustusasioita, kun täällä listataan hirveyksiksi kaikki mahdollinen.
Itse en pidä jos on liikaa kiiltävää valkoista ja kaikki tosi pelkistettyä. Se on jotenkin kylmää ja kolkkoa. Valkoinen sisustus ei muuten minusta ole välttämättä huono, jos siinä on osattu käyttää kauniisti erilaisia materiaaleja ja valkoisen sävyjä yhdessä ja niillä onnistutaan luomaan lämmin ja kodikas tunnelma.
Toisessa asuntomessutalossa oli vessassa lattiaan asti oleva ikkuna. Kadulle päin tietenkin. Tosi kiva :D
Vierailija kirjoitti:
Me harkittiin pari vuotta sitten tuollaista lasiliukuovea, ei vessaan kyllä sentään, mutta olohuoneen ja makuuhuoneen väliin. Olen nyt erittäin iloinen, että jätettiin laittamatta ja tehtiin ihan perinteinen seinä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me harkittiin pari vuotta sitten tuollaista lasiliukuovea, ei vessaan kyllä sentään, mutta olohuoneen ja makuuhuoneen väliin. Olen nyt erittäin iloinen, että jätettiin laittamatta ja tehtiin ihan perinteinen seinä siihen.
Mä oon melko varma että tää on samanlainen sisustustrendi kuin vaikkapa ne kaarioviaukot, ne ysärin paljeovet tai puolipaneelit. Hetken näyttää tosi trendikkäälle, mutta muutaman vuoden päästä ne on out ja näyttää kauhealle. Ovat vielä jotenkin niin hallitsevan näköisiä mustilla kehyksillä, joku hillitympi väri olisi ajattomampi.
Moni asia mikä täällä on mainittu yökkinä, on hyvä pienessä kerrostaloasunnossa, kuten:
- valkoinen/vaalea väritys
- lasiliukuovet
- tupakeittiö
Missään asunnossa en ymmärrä valkoisia sohvia.
Home on suomalaisessa kodissa vaan negatiivinen asia. En ymmärrä, miksi jotkut koristelevat sinänsä home-teksteillä.
Harmaat laminaatit, mustat keittiöt, harmaa tai musta missään muodossa. Mietin mitä ne värit tekevät ihmisen mielelle ja hyvinvoinnille, kun ovat niin synkkiä. Meillä alkaa pian talon rakennusprojekti, eikä taloon ole tulossa liesitaso pl. mitään mustaa eikä harmaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla lammas? Todella monella on rottinkinen kattolamppu.
Toi lammasläppä on kyllä niin kulunut. Minä ostin rottinkisen kattolampun, kun vihdoin sellaisen löysin monen vuoden etsinnän jälkeen. Ei kaikki osta trendijuttuja vaan sen trendikkyyden takia, vaan ihan siksi, että Suomesta on tosi vaikea löytää muuta kuin sitä, mitä kulloinkin on in. Voit olla varma, että rottinkilamppu tulee olemaan makuuhuoneeni katossa yhtä monta vuotta kuin sängyn päätyyn seinälle 9 vuotta sitten ripustettu rottinkikehyksinen peili ja huoneen nurkkaan 5 vuotta sitten ostettu rottinkinojatuoli.
En puutu rottinkiin, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi makuuhuoneessa on nojatuoli? Kuka siinä istuu? Minua on aina tämä ihmetyttänyt. Ei pahalla. Jokainen tehkööt miten haluaa. Mutta silti, nojatuoli makkarissa?
Rottinki sisällä, jossain terassilla/pihalla menee.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä mitä takapajulaa edustavat ne jotka jaksaa haukkua Marimekkoa, Iittalaa ym suomalaista.
Esim. Japaniin menee kuin häkä Unikko, edelleen hyvin suosittua, samoin kun Muumimukit.
Ette nähtävästi nähneet viimeviikolla uutisia Marimekosta.
On se jännä että joku voi silti olla niistä pitämättä.
Kerroppa minulle miksi mielestäsi on hienoa jos ylisuuressa seinäkellossasi lukee LONDON, PARIS tai NEW YORK? Varsinkin kun kello on hankittu Tokmannilta.
Tää on ehdottomasti yksi niistä karseimmista sisustusvillityksistä, jolle ei tunnu tulevan loppua.