Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?
Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.
Kommentit (3977)
Mitä nämä macramet oikein on olevinaan? Musta ne näyttää keskeneräisiltä käsitöiltä, jotka on pistetty naulaan odottamaan, että joku tekisi ne valmiiksi.
TyyliLyyli_ kirjoitti:
Puutarhassa valkoiset muovituolit ovat hirveitä.
Kylpyhuoneessa muoviset tai metalliset korivaunut, joissa 3 koria, ovat aivan kauheita.
On, tosin nuo ei koskaan olekaan olleet trendikkäitä, vaan w ja t.
Sellaiset taulut, mitkä näyttää ihan lapsen sotkemilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen, hiekka, puuteri, beige, hempeä vaaleanpunainen... Väritön hima tarkoittaa väritöntä ihmistä.
Beigen käyttö, oli se sitten takkina tai sohvana, kertoo veltosta sielusta ja ankeasta persoonasta
Ehkä toisten persoona on niin ankea, että pitää tuoda värein sitä esiin ;) itselleni on iha sama millanen sisutus on ja pukeutuminen. Kunhan on siistiä ja hygieniasta
1
Hygieniasta 🤣🤣🤣🤣 vai olisiko ehkä kenties HYGIEENISTÄ😑😑 Tsiisus että olette t....miä!!!
Lokki-valaisin. Ymmärtäisin, jos muutenkin on huoliteltu koti, mutta tuo läntätään nykyään jokaiseen Ikea-keittiöön.
Se sarasieppi-style. Epäeettistö halpakamaa roudattu arveluttavien työolojen maasta kovalla katteella, joku laosi niitä väkertänyt. Saran ideoiden omaperäisyys tai uutuus on jotain kilme prosenttia. Kaikki nähty kiinnostavampana glorian kodissa joksus 2005. Sorry not sorry.
Lol kolme prosenttia. Ja lapsi väkertänyt. T: äskeinen typovammainen.
Tää, että jengi ostaa vanhan asunnon ja väsää siitä avotilan avokeittiöllä. Myös naapurit kärsii ensin remontin melut ja sitten siitä, että uuden asukin jokainen sana ja askel kuuluu asunnon joka nurkasta.
Hiton hyvät arkkiethdit on suunnitelleet elinkelpoiset talot, joissa kokonaisuus toimii, sitten tulee joku juntti 2000-luvulta ja pilaa kaiken. Niitä alkuperäisiä seiniä ja alkuperäisiä puuovia ei saa enää takaisin sitten kun trendi ottaa päähän viiden vuoden kuluttua.
En tajua miksi loftissa asuja ostaa ei-loftin ja sitten pilaa uniikin asunnon loft-haaveellaan. Olen vihainen jokaiselle, jokA turmelee asunnon niiltä ajoilta, kun taloja vielä rakennettiin paikallaan ja tyylikkäiksi eli ennen 1960-lukua.
Älkää viitsikö halveksia tuota makramee-tekniikkaa. Sillä syntyy parhaimmillaan todella hienoja luomuksia. Esim. tämä: https://www.iltalehti.fi/tee-se-itse/a/18fa0b1f-962d-4fad-b40f-dce0e451…
Nyt uusin muoti laittaa jotain rottinkisia lautasia/leipäkoreja seinälle. Voin veikata että muutaman vuoden päästä ne näyttää vähintään yhtä tyhmälle ja juntille kuin nämä livelovelaugh-seinätarrat. Ja makrameen viljely joka paikkaan myös, osa niistä on kyllä hienoja, mutta seinät täynnä niitä näyttää jo oudolle. Ja se osb-levy/vaneri sisustuksessa! Näyttää todella keskeneräiselle kun on semmoinen läikikäs, huolittelematon levy seinässä 🙈 muutenkin semmoinen industrial-henkinen sisustus ei uppoa yhtään, kodin pitää näyttää kodille eikä jollekin laitoskeittiölle tai rakennustyömaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tää, että jengi ostaa vanhan asunnon ja väsää siitä avotilan avokeittiöllä. Myös naapurit kärsii ensin remontin melut ja sitten siitä, että uuden asukin jokainen sana ja askel kuuluu asunnon joka nurkasta.
Hiton hyvät arkkiethdit on suunnitelleet elinkelpoiset talot, joissa kokonaisuus toimii, sitten tulee joku juntti 2000-luvulta ja pilaa kaiken. Niitä alkuperäisiä seiniä ja alkuperäisiä puuovia ei saa enää takaisin sitten kun trendi ottaa päähän viiden vuoden kuluttua.
En tajua miksi loftissa asuja ostaa ei-loftin ja sitten pilaa uniikin asunnon loft-haaveellaan. Olen vihainen jokaiselle, jokA turmelee asunnon niiltä ajoilta, kun taloja vielä rakennettiin paikallaan ja tyylikkäiksi eli ennen 1960-lukua.
Olen ihan samaa mieltä. En kestä sitä että hieno toimiva keittiö revitään koska se on vanhaa tyyliä. Jos keittiö on siisti ja toimiva ei ole mitään järkevää syytä riuhtoa sitä irti.
Jos löytää hyväkuntoisen seitkytluvun keittiön, on onnekas. Tai kuuskytluvun arkkitehtuurisen keittiön, nämä ovat ihan mahtavia.
Ja kylppäritkin kestää jos niitä on kohdeltu hyvin.
Valtavat terassit, joita lisäillään vanhoihin omakotitaloihin. Harvemmin näillä terasseilla kuitenkaan näkyy isäntäväkeä itseään eli suurin osa lienee täysin turhia investointeja. Eli rakennettiin, kun rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö halveksia tuota makramee-tekniikkaa. Sillä syntyy parhaimmillaan todella hienoja luomuksia. Esim. tämä: https://www.iltalehti.fi/tee-se-itse/a/18fa0b1f-962d-4fad-b40f-dce0e451…
No on hieno ja vaatii taitoa!
Menee vähän ohi aineen, pahoittelut siitä. Nämä tuolit, joita on monessa paikkaa tätä asuntoa https://www.etuovi.com/kohde/20030239?haku=M1521570572. Olen sellaisella istunut ja ei ole todellakaan mukava istua. Mielummin vaikka joku säkkituoli kun tuo rautahirvitys painamassa häntäluuta. Ehkä 20 vuoden päästä ihmetellään mikä ihmisiä vaivasi...
Kaikki se mielisairas ”persoonallisuutta” kuvastava paska, jolla täytetään jokainen talopaketti jokaikisellä pientalopellolla.
Vierailija kirjoitti:
Valtavat terassit, joita lisäillään vanhoihin omakotitaloihin. Harvemmin näillä terasseilla kuitenkaan näkyy isäntäväkeä itseään eli suurin osa lienee täysin turhia investointeja. Eli rakennettiin, kun rahaa on.
Sinne isoimmat pikimustat tai asfaltinharmaat polyrottikihuonekalut mitä löytyy. Plus grilliasema.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi aineen, pahoittelut siitä. Nämä tuolit, joita on monessa paikkaa tätä asuntoa https://www.etuovi.com/kohde/20030239?haku=M1521570572. Olen sellaisella istunut ja ei ole todellakaan mukava istua. Mielummin vaikka joku säkkituoli kun tuo rautahirvitys painamassa häntäluuta. Ehkä 20 vuoden päästä ihmetellään mikä ihmisiä vaivasi...
Jotenkin epäonnistunut design tuossa tuolissa, mittasuhteet eivät mua miellytä.
Ja mitä tuohon ilmoituksen taloon tulee, sieltä löytyy mun "inhokki" eli tuollainen turha lasinen väliseinä, jossa on mustat kehykset ja ruutuja. Jopa saunassa.
Ei näytä kovin asutulta tuo talo.
Vierailija kirjoitti:
Arrrgh! Harmaata harmaalla. Luulin katsovani sisätiloista mustavalkokuvia, mutta ei. Olihan siellä keltainen sitruuna ja yksi vihreä kaktus vessassa.
En jaksa koko ketjua lukea, sori, on niin pitkä.
Mutta siis avokeittiöt, johon on yhdistetty olohuone samaan.
Jollain, joka ei laita ruokaa koskaan se voikin toimia, mutta ruokaa 1-2 kertaa päivässä laittava tietää, mitä tarkoitan. Kaikki, siis kaikki on rasvatatinan peitossa ennen pitkää. Kirjahyllyt on varsinkin syytä unohtaa tai laittaa lasioven taakse, missä tapauksessa hinkkailet sitten niitä lasiovia puhtaaksi rasvasumun jättämästä tahmasta.
Jenkeissä ovat pyrkineet estämään tätä nyttemmin erillisellä "spice kitchenillä", jossa laitetaan paistinpannulla paistamista edellyttävät ja voimakkaanhajuiset ruuat.
Mutta haloo, suomalaisissa kerrostaloissa varsinkin joka neliö maksaa ja kahden keittiön tekeminen vain siksi, että toinen jää "seurustelukeittiöksi" on nyt vaan yksinkertaisesti tyhmää.
Ne ovet ja seinät on keittiössä aika hyvästä syystä.