Mielestäsi karseita sisustusjuttuja jotka ovat olleet valtaisa hitti kansan keskuudessa?
Esimerkiksi spottivalaisimet, sellaiset missä kepin varressa on niitä spotteja ja sitten ne kattoon upotettavat spotit. Näitä oli ihan jokaisella joskus 2000-l alkupuolella. Vallilan kelohonka. Harmaa laminaatti.
Kommentit (3977)
Valkoinen, hiekka, puuteri, beige, hempeä vaaleanpunainen... Väritön hima tarkoittaa väritöntä ihmistä.
Beigen käyttö, oli se sitten takkina tai sohvana, kertoo veltosta sielusta ja ankeasta persoonasta
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen, hiekka, puuteri, beige, hempeä vaaleanpunainen... Väritön hima tarkoittaa väritöntä ihmistä.
Beigen käyttö, oli se sitten takkina tai sohvana, kertoo veltosta sielusta ja ankeasta persoonasta
Ehkä toisten persoona on niin ankea, että pitää tuoda värein sitä esiin ;) itselleni on iha sama millanen sisutus on ja pukeutuminen. Kunhan on siistiä ja hygieniasta
Vierailija kirjoitti:
Valko-harmaa sisustus, jossa revitellään parilla värikkäämmällä, mutta tylsällä tyynyllä.
Sisustus, josta näkee miten on silmä kovana seurattu sisustusohjelmia ja koetettu sitten tehdä kopiota siitä. Tuntuu, että on sisustettu muille kuin itselle, persoonallisuus puuttuu kokonaan.
Täysin autioksi konmaritettu koti, autio ja kolkko. Ihmettelen aina mitä muuta niissä voi tehdä, kuin tuijottaa töllöä, tai notkua netissä, kun ei ole kirjoja, käsityätavaroita, pelejä, tai yhtään mitään.
Sellainen huomio, että ne kirjat, käsityötavarat, pelit jne. tarpeelliseksi koetut viihdykkeet mahtuu kotinsa konmarittaneen ihmisen kaappiin, jolloin ne eivät vain ole esillä :)
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Varmaan se liittyy siihen samaan trendiin, että kaiken pitää olla yhtä tilaa. Keittiön pitää olla avokeittiö, kaikki vaan avointa loft-tunnelmaa. Poistetaankohan kohta jo vessoistakin seinät. Kivan hipsteristi pönttö vaan suoraan siihen samaan tilaan ja parit kivat mietelauseet ympärille! Ja kiva peikonlehti tohon!
Itse vihaan näitä avoimia saunatiloja, joissa kodinhoitotilat on saunan / kylppärin yhteydessä. En halua saunassa istuessani tuijottaa pyykinpesukonetta, siivousmoppia ja pyykkitelinettä! Nämä eri tiloihin, kiitos!Minulla on tumma lasiseinä saunassa, en itse valinnut sitä. En kyllä edelleenkään ymmärrä miksi jollekin pesukoneen näkeminen saunassa on kamala asia XDDD. MITÄ VÄLIÄ?!?!
En halua rentoutuessani muistutusta kotitöistä. Haluan nähdä kauniita asioita.
Terasseilla polyrottinki-istuinsohvaryhmistä en pidä.
Kaikki ne oljenväriset tyynyt ja heinäjutut ovat kamalan näköisiä, siis miksi tuoda heinäpaali pirttiin? Heiniä säilytetään ladoissa. Korituolikynttilänlyhtysisustus nostaa verenpainetta.
Vierailija kirjoitti:
Word!
Vierailija kirjoitti:
Musta-valkoisuus, tai pahemmassa tapauksessa pelkkä valkoisuus. Vähän väriä ois kiva sisustuksessa nähdä, edes jotain värikkäitä koristetyynyjä yms pientä (jos ei isoja linjoja halua värjätä), niin ois persoonallisempaa. Koko valkoisesta tulee mieleen sairaala
Värikkäät verhot. Matto. Tyynyt. Viherkasveja. Taulut. Valaisimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisustustikkaat.
Älä, mä olen harkinnut näitä. Niihin voisi olla kätevää ripustaa puolipitoiset vaatteet. Siististi toki ;D
Mulla on makkarissa sisustustikkaat juurikin puolipitoisia vaatteita varten. Huomattavasti siistimmän näköinen ratkaisu kuin naulakko, jonka oksista roikkuu kasapäin puseroita ja housuja. Suosittelen!
Puhtaat vaatekaappiin ja likaiset pesukoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni lasisaunaratkaisu on vain sekava. Sama miten tyylikkäästi ja virtaviivaisesti se olisi toteutettu. Lasioven vielä ymmärrän. Meillä ei ole suihkutilassa muutta kuin suihku, ei pesukoneita, pönttöjä, mutta siltikään tilasta saunoineen ei saa niin yhteneväistä tilaa lauteineen, kiukaineen, muineen, että lasiseinät olisivat mitenkään hyvä ratkaisu. Kaikenlisäksi vesi on meilläpäin kalkkista, joten aika kova siivoaminen olisi. Jos haluan pestä samassa tilassa missä löylyhuone on, voin sen tehdä patavedellä ulkosaunassa.
Mä olen ihmetellyt paitsi lasisaunan lämmönpitävyyttä myös lasien puhtaanapitoa. En ole saunaihmisiä itse, mutta kuvittelisin löylyhöyryn tiivistyvän lasipinnalla vesipisaroiksi jotka totta kai valuvat alas. Myös muut vesiroiskeet tekevät takuulla jäljet lasiin. Pitääkö se joka saunomisen jälkeen pestä, vai miten se pysyy siistinä?
Pyyhkiä kuivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Varmaan se liittyy siihen samaan trendiin, että kaiken pitää olla yhtä tilaa. Keittiön pitää olla avokeittiö, kaikki vaan avointa loft-tunnelmaa. Poistetaankohan kohta jo vessoistakin seinät. Kivan hipsteristi pönttö vaan suoraan siihen samaan tilaan ja parit kivat mietelauseet ympärille! Ja kiva peikonlehti tohon!
Itse vihaan näitä avoimia saunatiloja, joissa kodinhoitotilat on saunan / kylppärin yhteydessä. En halua saunassa istuessani tuijottaa pyykinpesukonetta, siivousmoppia ja pyykkitelinettä! Nämä eri tiloihin, kiitos!Viime viikolla huvikseni asunnonmyynti-ilmoituksia selatessani törmäsin taloon, joka oli remontoitu täydellisesti ihan viime aikoina. Yhdessä makuuhuoneessa oli valkoinen, modernisti muotoiltu kylpyamme hyvin lähellä sänkyä. Ehkä jonkun mielestä se on haluttava urbaanin elämänmuodon merkki perinteisessä omakotitalossa, mutta minulle se olisi remontin paikka vastaremontoidussa talossa. En ymmärrä yhtään tuota trendiä.
Jos tulee parisuhde-erimielisyyksiä, voi helposti siirtyä siihen ammeeseen nukkumaan tyyny kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sisustustyylit on ihan ok, hyvällä maulla tehtyinä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Mä näytän, mikä minusta on ehkäpä mun inhokkityyli parin vuoden takaa, kaikilla samat romut.
Tää on vieläpä tosi tyhjän ja keskeneräisen näköinen, tosi tekemällä tehty (yksi kuva skumpasta ja pullosta?!?! :D) Pitäskö näistä kuvista tulla nyt sellainen fiini fiilis? Tää on vaan tosi nolo.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/lahti/15367812
Plussana vielä kuvat on muokattu aika järkyiksi...Eli siis inhokkini on "maalaisromanttinen sisustus", nimenomaan huonolla maulla tehty sellainen geneerinen ja vielä johonkin 70-luvun laatikkotaloon.
Vanhoihin taloihin paremmalla maulla, niin kyllä sitäkin katselee. :)Kiva ja edullinen kämppä, jos tykkää asua nastolalaisessa kerrostalossa. Muuten veikkaisin sinkkunaisen asunnoksi, mutta olkkarin nurkassa kököttävä pelituoli kielii siitä että kai tuolla mieskin majailee. Tuo pelituoli on oma henkilökohtainen inhokkini, en huolisi vaikka maksettaisi. Se onkin hyvä syy pysytellä sinkkuna, niin kotiin ei kulkeudu pelituoleja eikä ylikasvaneita telkkareita ;)
Pelituolit on kyllä kamalia! Miksi pelaamiseen edes tarvitaan normaalia tietokonetuolia kummallisempaa?
Kyllä mua vähän huvitti tuo sisustuskin.
Poika otti pelituolin kun muutti ja tiekonepöydän. Opiskelee yliopistossa.
Järkyttävät isot hopeanväriset kynttilänjalat ja vaasit
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mietelauseet, olivatpa ne seinällä, taulussa tai huonekalussa. Home makea home.
Juu, etenkin englannin- ja ranskankieliset,.joista ylpeä omistaja ei ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täysvalkoiset kodit.
Väriä tuovat kukat,verhot,matot,taulut.
Keittiöt, joissa ei ole nimeksikään laskutilaa. Kammottavia nämä uudet keittiöt, joissa massiivisia täyskorkeita kaappeja seinällinen ja edessä saareke, jonka täyttävät lavuaari ja liesi. Isoissakin taloissa on todella pieniä keittiöitä nykyään. Ehkä ne ihmiset eivät laita ruokaa?
Akryylimuoviset läpinäkyvät huonekalut. Tarkistathan ettei takataskussa ole mitään naarmuttavaa...
Tää Tahiti sisustus olkikorsineen menee kyllä pian ohi, onneksi.
Mitä sitten tekee täytekasvo jutta?
Mies 49
Meille oli käydä samalla tavalla kylppärin kosteusremontin jälkeen. Olin poissa, kun remppamies kävi asentamassa peilikaapin paikalleen ja yllätys oli suuri, kun en nähnytkään peilistä itseäni (pituus 152 cm). Onneksi mulla oli remonttiyhtiön pomon puhelinnumero tallessa, soitin hänelle ja kerroin pulmani. Seuraavana päivänä sama remppamies tuli laskemaan kaapin alaspäin korvat punoittaen, mutta huumorilla minä asian otin, kun kerran homma järjestyi. Kaapin yläpuolelle jäi ensimmäisestä asennuksesta kaakeliin pyöreät reiät, mutta remppamies paklasi ne valkoisella pakkelilla, ja vaikka ne edelleen näkyvät, se ei haittaa yhtään.
Peilikaapin paikka on kompromissi nytkin. Minulle aavistuksen liian ylhäällä ja miehelle (170 cm) aavistuksen liian alhaalla, mutta pärjätään komeasti.