Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"törkeästä kälystä" tuli mieleen,

Vierailija
27.02.2013 |

mites av-laisten lasten tulot on onnistuneet?

Me yritettiin ekaa lasta 4 vuotta, sit oli kolme keskenmenoa lyhyellä ajalla, sen jälkeen meni 7 vuotta ilman ehkäisyä kunnes tärppäsi.

Kummassakaan ei ollut mitään vikaa mitä olisi lääketiede löytänyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta tehty kortsuilla :D Sen jälkeen meni piuhat poikki.

Vierailija
2/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, kaikki tulleet max. 3 kuukauden yrittämisellä. Ei yhtään keskenmenoa. Onnellisia  saadaan todella olla. Nyt on lapsiluku täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut raskaaksi  1-4 kierrosta, 5 lasta, ei keskenmenoja. Esikoinen 20-vuotiaana, kuopus 35-vuotiaana.

Vierailija
4/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla tullut kaikki kolme. Muistaakseni kolmannesta kierrosta eka, toista en ihan tarkkaan tiedä, koska ei ehkäisty vaan sai tulla heti ekan jälkeen. Tuli kuitenkin yllättävän nopeasti. Kolmas on toisen miehen kanssa ja tärppäs muistaakseni kolmannella kierrolla, vai olisko ollut jo tokasta... 

Onnekkaita ja kiitollisia olemme!

Vierailija
5/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi ekasta yrityskierrosta, toka tärppäsi neljännestä kierrosta. Nyt raskaus puolivälissä tästä toisesta ja toivon kovasti, että kaikki menisi loppuun asti hyvin. Kiitollinen olen kaikesta.

Vierailija
6/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 IVF-lasta, ilman hoitoja ei olisi tullut yhtäkään.

Vierailija
7/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä....perusoletus on että ihmiset voivat lisääntyä.

Vierailija
8/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, molemmat ekasta kierrosta.

Vierailija
9/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta yritettiin nyt mahassani olevaa esikoista, laskettu aika 29.3. Luultavasti jää ainoaksi.

Vierailija
10/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä yritimme yli puoli vuotta, seuraavat ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta. Lapsia 4.

Vierailija
11/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, kaikki ekasta kierrosta, lapset saatu alulle 29-36v iässä. Olen todella onnellinen, että näin hyvin on tärpännyt. Synnytykset ovatkin sitten olleet kaikki poikkeuksellisen vaikeita ja vaarallisia.

Vierailija
12/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa 3 IVF-lasta. Ennen ekaa hoitokertaa yritettiin luomusti noin 2 vuotta. Seuraavia ei sitten edes yritetty luomuna kun tiedettiin ettei se onnistu.

Vierailija
13/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätimme ehkäisyn pois 38-vuotiaina eikä tullut lasta. Totesimme, että näin on, mutta mitäpä tuosta. Heti seuraavasta ovulaatiosta alkoi vahinkoraskaus joka kesti normaalin ajan ja lapsi syntyi ja on kasvanut oikein kivasti. Toista ei koskaan tullut.

Vierailija
14/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta. Ennen ekaa kolme perättäistä keskenmenoa vuoden sisään (eli tärppäsi aina suht nopeasti) Sen jälkeen meni yli vuosi ilman ettei mitään tapahtunut, tuskallista aikaa aina vaan toivoa ja pettyä. Sitten kun annoin itseni romahtaa (tämän ja parin muun vastoinkäymisen laukaisemana) ja jouduin kunnon sairaslomalle tärppäsi ihan luomusti, kun hoitojen aloitusta vasta suunniteltiin. Raskaudessa oli kaikenlaista kommervenkkiä ja paljon pelkoja mutta lopulta kaikki meni hyvin ja ihana rakas lapsi saatiin vihdoin syliin ♥.

Toista alettiin yrittämään heti kun sai, vuoden kuluttua sektiosta. Muutama kierto meni ja olin taas raskaana ja raskaus eteni n. viikolle 15 josta keskenmeno. Yksi kierto väliä ja uusi raskaus alkoi ja tuloksena terve ihana lapsi. Eli olen ollut 6 kertaa raskaana ja PITKÄLTÄ on odotus tuntunut  (raskausviikkoja yhteensä yli 130 joista pelottavimpia ja jännittävimpiä alkuraskauden viikkoja yhteensä yli 70.) Onneksi tuloksena on kaksi ihanaa lasta, mutta aika herkillä sitä tuossa välillä oli.. 

Vierailija
15/29 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin noin 2,5 vuotta, jonka jälkeen aloitin Clomifenit. Siitä noin 5kk:n päästä tärppäsi ja nyt olemme onnelliset vanhemmat :)

Vierailija
16/29 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin e-pillereitä, söin joka päivä tunnin tarkkuudella. Eli tuli ehkäisystä huolimatta. Tällä hetkellä e-pillereiden lisäksi kondomi käytössä. Olen onnellinen hedelmällisyydestäni (ei tietenkään voi tietää kauanko seuraavaa/seuraavia saa yrittää kun niiden aika on). Paljon paljon tsemppiä kaikille! Surullisia nuo keskenmenot ja hedelmöityshoito jutut. Onneksi monella silti niitä pikkuisia tullut :)

Vierailija
17/29 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa tehtiin melkein kaksivuotta ja raskaaksi tulin clomifen kierron jälkeisestä kierrosta (mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan niissä tutkimuksissa mitkä kerettiin tehdä). Toinen tärppäsi kolmannesta kierrosta. Kolmas tuli kun kerran unohdettiin käyttää kortsua...

Vierailija
18/29 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein sanoa kauanko esikoiseen meni, tavallaan useampi vuosi.

Vaihdoin miestä ja tokaan meni 6 viikkoa kierukan pois otosta.

Tyttöä yrittämällä yritin 5-6 kk:tta,

sitten tuli hormonikierukan aikainen kohdunulkoinen, sitten tuli yrittämättä yllätysraskaus ja abortti.

Sitten meni noin 2 kk neljänteen syntyneeseen muksuun.

Vierailija
19/29 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden yrityksen jälkeen olen nyt raskaana (IVF:llä), alkuraskaus menossa, joten vielä ei tiedä kuinka käy...

Vierailija
20/29 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk yritettiin luomuna, jonka jälkeen mentiin yksityiselle hoitoihin. Minulla siis taustalla pco. Todettiin, että turha tahkota luomuna kun menkat tuli tuona aikana 3 kertaa. Clomifen+pregnyl -yhdistelmällä tulin raskaaksi ja la on ensi kuun lopulla. :)