Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan kokeillut "17 päivän"-dieettiä?

Vierailija
27.02.2013 |

Ideahan ei siis ole laihduttaa vain 17 päivää vaan dieetti koostuu neljästä 17 pv mittaisesta osasta, jotka tähtäävät lopulta pysyvään elämänmuutokseen.

Itse sain pois melkein 5kg ensimmäisenä 17pv ja nyt olen kakkosvaiheessa. Tietys on samalla painonpudotus hidastunut, mutta todella hyvä olo!

Muiden kokemuksia ja suosittelen laihduttajille kokemuksesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis suosittelet sitä vaikka olet ekaa kertaa kokeilemassa?

Ihan kiinnostavalta kuulostaa. Minä en ole koskaan kokeillut dieettejä, vaan olen aina laihduttanut periaatteella syö vähemmän. Kun saan hengen päälle, olen pystynyt parhaimmillaan pudottamaan 17 kiloa. Ja ne ovat kaikki tulleet takaisin,, kun olen lakannut syömästä vähemmän.....

Vierailija
2/12 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä siihen kirjaan?
Löysin kirjastosta kirjan 17 päivän dieetti, jota en vielä ole kerennyt lukemaan.
Kuulostaa mielenkiintoiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellisen kirjoittelijan kokemus heikotuksesta on tuttu myös minulle, mutta kohdallani se kesti vain vuorokauden jonka jälkeen oireet hävisi. Liittyy ainankin minun kohdalla vuorotyöhön. Toimiva dietti. Suosittelen kaikille. Kilot ja sentit karisee nopeasti. Aijon jatkaa. 17 päivää takana. : )

Vierailija
4/12 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuolla dietillä ja superhelppo. Ei mulla ollut heikotusta.

17 pv menee nopeaan.

En edes viitsinyt kovin erilaisia sapuskoita laitella. Söin periaatteessa paria eri ruokaa koko ajan. Välttelin niitä mitä piti ja söin tietty mitä sai, mutta siis söin salaattina ne sallitut, en kokkaillut sen kummempa ruokia.

Hankalintahan se on aina kun muille pitää laittaa omat ruoat, mutta jotenkin sekin onnistui.

Sain painoa kyllä pois, mutta valitettavasti ne aina tulee takaisin, kun en minä sitten ala tuolliasta ruokaa jatkuvasti syömään.

Varmaan mulle sopisi karppaus, mua lihottaa hiilarit ja kun pikkasen jotain hiilaria otan, siitä tulee nälkä vaan.

17 pv dietiillä ei ollu nälkä!!

Vierailija
5/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä kuukaudessa lähti lähes 20 kiloa tällä 17 päivän dietillä. En näe mitään syytä olla jatkamatta tätä dieettiä. Aivan fantastinen juttu :D  En enää koskaan palaa vanhoihin ruokatottumuksiini mikäli se minusta riippuu. Vilja ja maito allergikkona en tosin voi maitoa käyttää. Mutta otan purkista maitohappobakteereita. Vuonna 1995 ostettu hame menee nyt päälle. Ja lukio aikaiset iltapuvut hyppiin keikkuen. En enää ko. vaatteita käytä, mutta muistoina olen niitä säilyttänyt. Tosi kannustavaa, että on joku ohjelma joka oikeasti toimii. : D

Suosittelen tätä dieettiä kaikille! : D

Vierailija
6/12 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin tuon kirjan kun näin jonkun amerikkalaisen ohjelman yhteydessä siitä mainoksen. Yritin karppausta, mutta koska minulta on leikattu sappi sain vain rasvaripulia ja tuli hirveen kipeeksi vatsa (kun elimistö ei sitä proteiinia/rasvoja niin hyvin pilko). Olen nyt pariin otteeseen lukaissut kirjaa (tämän 4pvä aikana kun minulla on se ollut) ja vaikuttaa erittäin järkevältä ruokavaliolta!

En siis ole etsinyt pikadieettiä, vaan juurikin tasapainoa syömiseen. Koska kalorien laskeminen/rasvojen määrien jne. laskeminen ei kiinnosta (ainakaan pidemmän päälle) on kirjassa hyviä konkreettisia ohjeita!

Vaikken ole vielä aloittanut, uskon että tästä on hyvä apu loppuelämäksi! Kirja maksoi alta 20€ joten ei niin kova panos - jos saisi ruokavalion muuttumaan järkeväksi!

Olisi kyllä mukava tietää myös ihmisten aloituspainoja - jos on 20kg liikaa painoa ja laihtuu 5kg 17päivässä, tai jos on 10kg ylimääräistä ja laihtuu saman verran on siinä huima ero!

Itse olisi tämän ruokavalion myötä tarkoitus saada n.15kg pysyvästi pois, vaikka sitten jatkaisinkin ruokien tarkkailua kirjan mukaan loppuelämän :)
Liikunta ei ole minun juttuni, kävelen kyllä kaupungille ja kauppaan (1-2km) ja kesällä pyöräilen - eli hyötyliikuntaa! Salilla kävisin jos vuorotyö ja rahatilanne sen sallisi! Ehkä sitten kun syö järkevämmin niin rahaakin saa säästöön ;)

Tosin nyt jo 3kk ilman tupakkaa, joten rahaa on keräytynyt paljon enemmän kuin uskoin "lopetus"purkkiin!

Vierailija
7/12 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 17 päivää-dieetillä kolmatta päivää. Olo ei ole mahtava, kuten kirjassa luvattiin, mutta nesteitä on lähtenyt sen verran liikkeelle, että huomaan sen heti kasvoista ja vähän kropastakin. Jatkan toki, mutta ei tämä ole kaikille ihan helpoimpia dieettejä. Mutta tuo, että kasvot näyttävät jo kiinteimmiltä ja että saisin tavoitteeni 15 kiloa putoamaan 18.4. mennessä on kyllä sellainen porkkana, että jatkan sisukkaasti.

Vierailija
8/12 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kirjaan viikon ja vaikutti järkevältä. Nyt kaksi vuorokautta dieettiä ja -1,4 kg ja nälkä/heikotus tms. ei ole vaivannut. Jatkan.

Vierailija
9/12 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moisesta dietistä ikinä kuullutkaan...

Vierailija
10/12 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiln mutta oli pakko lopettaa, liian huono olo tuli että pystyn töissä suoriutumaan. Mulle ei nuo vähähiilihydraattiset tunnu sopivan sitten yhtään, vievät voimat ihan täysin.

Vierailija
11/12 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös kokeilla dieettiä. Löysin tällaisen blogin:

http://seitsemantoistapaivaa.blogspot.fi

Siellä oli kivasti ideoita ruokiin. Mutta ei kuullosta kovin helpolta dietiltä. Aion kokeilla kuitenkin. Lähtöpaino on 69kg ja tavoite nyt alkuun 65, mutta toivon että pääsisin sen alle. 

Vierailija
12/12 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota aion kokeilla, jos mikään muu ei auta.