Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei,ei se seksi lopu vaikka mies näkisi synnärin.

Vierailija
27.02.2013 |

Vaikka loppuiko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäri = synnytysosasto sairaalassa

Vierailija
2/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole seksi loppunut synnytyksen jälkeen vaikka mies oli mukana ;)

Neljäs kerta jo tulossa!

Vai puhuitko oikeasti synnäristä etkä synnytyksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei loppunut seksi vaikka näin synnärin. Synnytystä en tosin suostunut katsomaan. Säilyi joku ruusuinen kuvitelma naisesta. 

Vierailija
4/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on pysyä siellä pääpuolipäässä. Miksi sitä kauheutta pitäisi niin tarkkaan katsoa. En itsekkään katsoisi.

Vierailija
5/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei loppunut. Vaikka mies kyllä näki aika lailla yksityiskohdat. Eihän siellä olisi edes pärjännyt ilman miestä tai muuta tukihenkilö kun kätilöt jättivät kyllä aika oman onnen nojaan. Kehuivat vain miestä omatoimiseksi kun hän oli vaihtanut minulle alustoja ym. joten näki kyllä aika ikäviä eritteitä ym. Muistan, että se hetki kun mies kävi soittamassa jollekin ennen vauvan syntymää oli ihan helvettiä kun kivut olivat kovat ja minä ainakin sain hänestä hyvän tuen synnytyksessä.

Vierailija
6/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se hetkeksi hiipui ainakin meillä, silleen sopivasti jälkivuodon ajaksi. Mies nimittäin ei voinut estyä näkemästä istukkani irroittamista, joka lopulta kaavittiin ja irrotettiin käsin. Tämä iroittelu operaatio kesti ensin synnytysalissa kaksi tuntia vauva syntymän jälkeen ja veri lensi. Sanoi kyllä että oli yrittänyt nähdä mahdollisimman vähän, mutta sitä napanuorasta kiskomista ja verenvuodon näkemistä ei voinut kokonaan ollan näkemättä. Vaan niin se seksielämäkin aikanaan taas palautui ennalleen.

Vierailija
7/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksistä puhutaan niin paljon kaikkia hirveyksiä, niin että se oli ihan hyvä juttu että mies oli mukana näkemässä että ei kaikki synnytykset ole kauheita.

Mulla oli nimittäin aika rauhallinen toimitus. Vauvan vastaanottanut kätilö näytti todella onnelliselta. Itse vaan ihmettelelin että joko tää on ohitse, missä se teurastusvaihe on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi