Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
481/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä apn ilmotuksessa ei mitään vikaa, jos hän tuollaista etsii niin miksei? Kyllä se oikea jostain löytyy. Mun mielestä on hyvä, jos tietää mitä haluaa. Miksi sitten tyytyä vähempää, jos ei vähempää halua?

Vierailija
482/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä apn ilmotuksessa ei mitään vikaa, jos hän tuollaista etsii niin miksei? Kyllä se oikea jostain löytyy. Mun mielestä on hyvä, jos tietää mitä haluaa. Miksi sitten tyytyä vähempää, jos ei vähempää halua?

Mutta jos ap:n kohderyhmä on fiksut, ajattelevat, akateemiset naiset, niin tuollainen suudelmia, tähtitaivaita, hullaantumisia, sydämiä ja käsi kädessä kävelyitä vilisevä ilmoitus ei ehkä pure (sic!) heihin. Ap:n ilmoituksesta tuli enemmän mieleen sellainen 12-vuotiaille esiteinitytöille suunnattu tekotaiteellista ja pikkuhalpaa yltiöromantiikkaa pursuava ysiluokan rokkitähtipoikaan ihastumista käsittelevä novelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen nainen, treenaan puolimaratonille taas.

Mieheksi minulle kelpaisi persoonallinen tyyppi jolla on omia ajatuksia ja mielenkiinnon kohteita. Exä oli kirjailija, aluksi lenkkeiltiin yhdessä, mutta sitten viini vei miehen.

Minulla ei todellakaan ole luetteloa ominaisuuksista, en vaadi urheilullisuutta, se on minun harrastukseni. Näyttipä mies sitten soinilta tai stubbilta, tärkeintä on persoonallisuus.

En ikinä vastaa luetteloiden laatijoille. Se ei ole kovin miehekästä. Olen huomannut että he ovat tietty mieslaji, joka on ollut kierrossa pitkään.

Yleensä parhaat kertovat lyhyesti itsestään ja postauksissa tulee mielenkiintoista pohdintaa itsestä ja maailmankulusta, historiastakin peilausta. Yksi tällainen on satimessa.

Vierailija
484/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii naista, joka ei ole erityisen ylipainoinen, on fiksu ja koulutettu, harrastaa liikuntaa, on ihan nätti, ei ole mikään alkoholisti tai  mielenterveysongelmainen tms eikä hänellä ole pieniä omia lapsia. Mietitääs. Kuinka paljon tällaisia on nelikymppisissä naisissa? Varatuissa paljonkin, mutta ap haluaa vapaan naisen. Vapaaehtoisesti lapsettomat naiset on pois laskuista, koska he haluavat elämää, johon lapset ei kuulu, eli heille riittää valikoimaa lapsettomissa miehissä (ap ei kelpaa heille). Loput 35-42 -vuotiaat akateemiset naiset haluaa vielä yrittää tulla raskaaksi, mutta ap taas ei enää lisää lapsia halua, eli nämä eivät sovi yhteen. Hyvin monella 35-45 -vuotiaalla akateemisella naisella on lapset (ainakin nuorin lapsista) vielä päiväkoti- tai alakouluikäinen, no he eivät kelpaa ap:lle koska noin pienet lapset sitoo ap:n mielestä liikaa.

Eli jäljelle jää ne muutamat koulutetut naiset, jotka eivät halua enempää lapsia, mutta jonka lapset on vähintään teinejä jo. Heistä pitäisi sitten vielä seuloa ne liikuntaa harrastavat. Ja heistäkin sitten vielä ne kauniit jne. Vähiin käy valikoima. 

Ap:n isoin ongelma noissa kriteereissä on tuo, että naisella ei saisi olla lapsia tai lasten pitäisi olla jo itsenäistymisiässä (lukiolaisia käytännössä). Lapsetonta naista hän ei saa (koska heillä riittää vientiä miesten keskuudessa.

Vierailija
485/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ap:n kohderyhmä on fiksut, ajattelevat, akateemiset naiset, niin tuollainen suudelmia, tähtitaivaita, hullaantumisia, sydämiä ja käsi kädessä kävelyitä vilisevä ilmoitus ei ehkä pure (sic!) heihin. Ap:n ilmoituksesta tuli enemmän mieleen sellainen 12-vuotiaille esiteinitytöille suunnattu tekotaiteellista ja pikkuhalpaa yltiöromantiikkaa pursuava ysiluokan rokkitähtipoikaan ihastumista käsittelevä novelli.

Juuri näin! Ja siitä tulee mielikuva että aplla ei ole mitään käsitystä aikuisen naisen sielunmaisemasta, jos hän olettaa että tuollainen lepertely on jotain muuta kuin vastenmielisestä. Huom yksikään nainen ei tässä ketjussa ole reagoinut kirjoitustyyliin positiivisesti! Silti ap ei ymmärrä missä vika. Se siitä empatiasta!

Vierailija
486/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minunkin näin naisena täytyy sanoa, ettei tuo ap profiiliteksti minuunkaan purisi. Jotenkin tekoromanttinen ja naiivi.

Ja jo pelkka ajatus ahdistaa, että pitäisi lähetellä pitkin päivää sydämenkuvia :(

Ehkä en olisi tarpeeksi romanttinen ap kaltaiselle miehelle. 

Ja vaikka olen urheilullinen ja rakastan saunomista, en ehkä jaksasi pussailla ja kävellä käsikädessä ennen saunomista.

Jotenkin ei vain nappaa tuo ilmoitus. Kyllä sun ehkä kannattaa sitä muuttaa. Mutta pysy silti totuudessa.

Vierailija
487/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut koko ketjun ja jotain kommentoinutkin. Mitä enemmän luen ap:n kommentteja, niin sitä enemmän tulee sellainen olo, että loppuviimein ap:n sydämen veisi, siis ihan täysillä, aivan erityyppinen nainen kuin mitä ominaisuuksia hän on tänne kirjoittanut naisesta toivovansa. 

Joten ap: neuvoni sinulle on, että think out of the box. Elämä voisi silloin yllättää sinut hyvällä tavalla.

Totta tämäkin. Mutta kuitenkin niin, että olen kuvannut itseäni, eli miksi siis ei voisi suunnilleen itseni kaltainen viedä sydäntäni. Out of the box toki mahdollista.

ap

Voitit juuri vuosisadan kovakalloisin mies -palkinnon. 

Ja todistit kommentillasi sen mitä tänne on jo kirjoitettukin: etsit naispuoleista versiota itsestäsi.

Onko siinä jotain pahaa, että ap etsiin naispuolista versiota itsestään? Minä etsin myös miespuolista versiota itsestäni. Ymmärrän kyllä, että se rajaa potentiaalisen mätsien joukon aika pieneksi.

Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Mutta ap on koko ajan tiukasti kieltäynyt asian, mutta nyt hän paljastui, kun lipsautti totuuden.

No enpä olekkaan kieltänyt koko ajan. Taas laitetaan sanoja suuhun. Hyvn samankaltainen ihmine nkelpaa,  akiva jos tuo jotainuutta elämääni. Se miten samankaltainen hän on, ei ole sitä mitenkään määritelty, liukuvasti enemmän tai vähemmän minulaiseni, kunhan matchaa. Mutta siis itsestäni olen kertonut ja siitä on hyvä ponnistaa. Nyt en enempää pähki tässä tätä, on vähän ajan hukkaa se.

ap

Ap:n tapa kirjoittaa on outo. Yrittääkö hän puhua/kirjoittaa runomuotoon? "Nyt en enempää pähki(?) tässä tätä, on vähän ajan hukkaa se."

Tavallinen tallaaja kirjoitaisi: En nyt enempää tätä mieti, koska se on turhaa ajan hukkaamista.

Vierailija
488/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap etsii naista, joka ei ole erityisen ylipainoinen, on fiksu ja koulutettu, harrastaa liikuntaa, on ihan nätti, ei ole mikään alkoholisti tai  mielenterveysongelmainen tms eikä hänellä ole pieniä omia lapsia. Mietitääs. Kuinka paljon tällaisia on nelikymppisissä naisissa? Varatuissa paljonkin, mutta ap haluaa vapaan naisen. Vapaaehtoisesti lapsettomat naiset on pois laskuista, koska he haluavat elämää, johon lapset ei kuulu, eli heille riittää valikoimaa lapsettomissa miehissä (ap ei kelpaa heille). Loput 35-42 -vuotiaat akateemiset naiset haluaa vielä yrittää tulla raskaaksi, mutta ap taas ei enää lisää lapsia halua, eli nämä eivät sovi yhteen. Hyvin monella 35-45 -vuotiaalla akateemisella naisella on lapset (ainakin nuorin lapsista) vielä päiväkoti- tai alakouluikäinen, no he eivät kelpaa ap:lle koska noin pienet lapset sitoo ap:n mielestä liikaa.

Eli jäljelle jää ne muutamat koulutetut naiset, jotka eivät halua enempää lapsia, mutta jonka lapset on vähintään teinejä jo. Heistä pitäisi sitten vielä seuloa ne liikuntaa harrastavat. Ja heistäkin sitten vielä ne kauniit jne. Vähiin käy valikoima. 

Ap:n isoin ongelma noissa kriteereissä on tuo, että naisella ei saisi olla lapsia tai lasten pitäisi olla jo itsenäistymisiässä (lukiolaisia käytännössä). Lapsetonta naista hän ei saa (koska heillä riittää vientiä miesten keskuudessa.

Ap on varmaan kuullut, että nettideitit on kuin karkkikauppa, jossa mieluista valikoimaa riittää ja pääsee maistelemaan hyviä makuja toisensa perään. Mutta ei se niin ole, oikeasti kriteerit täyttäviä tai sopivia on todella vähän liikenteessä ylipäätään, ja heistä sitten pitäisi vielä jotenkin saada yksi haaviin ja kiinnostumaan juuri ap:sta. Ap oli todella hölmö kun jätti sen erään täydellisen naisen, joka ei siivonnut riittävän usein. 

Vierailija
489/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo keskustelun otsikko kertoo ap:n ongelman. Hän ehkä ihailee taitavia sanankäyttäjiä ja haluaisi itsekin olla sellainen, mutta profiilitekstistä paistaa läpi teennäisyys ja epäluontevuus. Se ei pure taviksiin, mutta ei myöskään aidosti hauskoihin ja nokkeliin naisiin. Mikset ole oma itsesi? Unohda Runeberg ja runoilu, kirjoita suoraan sydämestä.

Olet oikeassa, aivan liikaa teennäistä yritystä.

Vierailija
490/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo keskustelun otsikko kertoo ap:n ongelman. Hän ehkä ihailee taitavia sanankäyttäjiä ja haluaisi itsekin olla sellainen, mutta profiilitekstistä paistaa läpi teennäisyys ja epäluontevuus. Se ei pure taviksiin, mutta ei myöskään aidosti hauskoihin ja nokkeliin naisiin. Mikset ole oma itsesi? Unohda Runeberg ja runoilu, kirjoita suoraan sydämestä.

No jos joku tutustuu, voi huomata että olen juuri tällainen oma itseni. En yhtään ole tekemässä taidetta. Ja ihan suoraan sydämestä tulee. Missä teidän sydämenne ovat naiset??

ap

Vierailija
491/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen nainen, treenaan puolimaratonille taas.

Mieheksi minulle kelpaisi persoonallinen tyyppi jolla on omia ajatuksia ja mielenkiinnon kohteita. Exä oli kirjailija, aluksi lenkkeiltiin yhdessä, mutta sitten viini vei miehen.

Minulla ei todellakaan ole luetteloa ominaisuuksista, en vaadi urheilullisuutta, se on minun harrastukseni. Näyttipä mies sitten soinilta tai stubbilta, tärkeintä on persoonallisuus.

En ikinä vastaa luetteloiden laatijoille. Se ei ole kovin miehekästä. Olen huomannut että he ovat tietty mieslaji, joka on ollut kierrossa pitkään.

Yleensä parhaat kertovat lyhyesti itsestään ja postauksissa tulee mielenkiintoista pohdintaa itsestä ja maailmankulusta, historiastakin peilausta. Yksi tällainen on satimessa.

Eli multideittaat...

Vierailija
492/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja minulla ainakin nostaa karvat pystyyn nuo miehet, jotka lukevat johtajuuskirjallisuutta, kuten ap kertoo tekevänsä. Ei sitä lukemalla opi vaan tekemällä. Kauppiksen johtajuuslinja on täynnä näitä wannabe-johtajia, joilla ei kuitekaan ole mistään alalta oikeaa kokemusta ja osaamista, mutta johtajaksi pitäisi päästä. Kuvitellaan, että kun luetaan pari kirjaa, tiedetään kaikesta kaikki. 

Vierailija
493/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, joko sähköpostisi repeilee liitoksistaan innokkaiden, kriteerisi täyttävien naisten yhteydenotoista?

No ei bittiavaruus vielä revennyt.

Koska omat "kriteerini" ovat oleellisesti matalammat kuin mitä täällä on suuhuni laitettu, uskon että joku uskallusta harkitseva (voi ja saa harkita ja turha vaatimattomuus pois) voi kokeilla yhteydenottoa, siis nyt äskeisen täsmennyksen kirjoitettuani. Ehkä vaatii uskallusta normaalia enemmän, mutta pettymys on vain yhden treffin verran. 

Tai sitten, tämän palstan kommenttien perusteella, voit kohdata poikkeuksellisen yksilöön, joka osoittautunee hieman toisenlaiseksi kuin nyt elävä alkuarvaus. Se että osuuko kohdilleen, on sitten tuurista kiinni. Ei tarvitse olla mikään "ihmenainen" vaan ihan aito oma itsensä, se vie pitkälle. En minäkään ole mikään ihmemies.

Sitä varten tämä vielä:

plussis@hotmail.fi

Ja Valkeakoski on noin 50 km. säteen keskipiste.

ap 

ps. ja selvennykseksi, ikähaarukasta joustetaan, lasten iästä joustetaan, ei tarvitse juosta maratoneja eikä olla kauniskaan, hmm... no hiukan pitää olla nätti ainakin ; ))  , niin ja monesta muustakin joustetaan, kun jäi varmasti erikseen kirjoittamatta.

Kuva olis kiva ylläri,  vastalahjan saa toki myös.

Vierailija
494/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku tutustuu, voi huomata että olen juuri tällainen oma itseni. En yhtään ole tekemässä taidetta. Ja ihan suoraan sydämestä tulee. Missä teidän sydämenne ovat naiset??

ap

Eli olet teennäinen? Ehkä arvostat ihmistä enemmän ulkoisten asioiden vuoksi? Tittelit, pakkelit ja näennäinen hyvä käytös voittaa vilpittömyyden mennen tullen? Alan ehkä hahmottaa, millaista naista haet.

Vierailija
495/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli olet teennäinen? Ehkä arvostat ihmistä enemmän ulkoisten asioiden vuoksi? Tittelit, pakkelit ja näennäinen hyvä käytös voittaa vilpittömyyden mennen tullen? Alan ehkä hahmottaa, millaista naista haet.

Tuntuu jopa pelottavalta, miten pitkälle tehdään johtopäätöksiä, jotka lähtevät melkolailla väärään suuntaan. "Kaikessa on kaikkea" on minulle opetettu, eli mustassa on valkoista ja valkoisessa mustaa.  Yksioikoista vastausta ei ole juuri mihinkään ja kokonaisuus tulee kaikesta.

Teennäisyys ja pinnallisuus ovat varsin kaukana itsestäni, sen osaan varmuudella sanoa. En tokikaan ole se ihan maanläheisin arkipuurtaja, pää on välillä pilvissä. Erityisesti olen lämminhenkinen,  huumorintajuinen, romanttinen ja esimerkiksi lapsille ystävällinen sekä isällinen/turvallinen. Edellä olevasta loukkaantuisin, jos olisi syytä AV palstalla loukkaantua. Onneksi ei ole  ; )

ap

Vierailija
496/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuntuu jopa pelottavalta, miten pitkälle tehdään johtopäätöksiä, jotka lähtevät melkolailla väärään suuntaan. "Kaikessa on kaikkea" on minulle opetettu, eli mustassa on valkoista ja valkoisessa mustaa.  Yksioikoista vastausta ei ole juuri mihinkään ja kokonaisuus tulee kaikesta.

Teennäisyys ja pinnallisuus ovat varsin kaukana itsestäni, sen osaan varmuudella sanoa. En tokikaan ole se ihan maanläheisin arkipuurtaja, pää on välillä pilvissä. Erityisesti olen lämminhenkinen,  huumorintajuinen, romanttinen ja esimerkiksi lapsille ystävällinen sekä isällinen/turvallinen. Edellä olevasta loukkaantuisin, jos olisi syytä AV palstalla loukkaantua. Onneksi ei ole  ; )

ap

Ap vähän ohiksena, mutta vilpittömästä uteliaisuudesta: mikä sai sinut tekemään tänne av-palstalle aloituksen, jossa kyselet ajatuksia sinun nettitreffitilanteesta?

Vierailija
497/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ap vähän ohiksena, mutta vilpittömästä uteliaisuudesta: mikä sai sinut tekemään tänne av-palstalle aloituksen, jossa kyselet ajatuksia sinun nettitreffitilanteesta?

Jos kohderyhmänä ovat naiset, kannattaa kuunnella naisia.

Tokikaan kohderyhmänä eivät ole kaikki naiset, se heti täsmennettäköön.

ap

Vierailija
498/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jos kohderyhmänä ovat naiset, kannattaa kuunnella naisia.

Tokikaan kohderyhmänä eivät ole kaikki naiset, se heti täsmennettäköön.

ap

No mitkä on pari tärkeintä asiaa, mitä oot saanu irti tästä ketjusta sen suhteen, että mikä auttaisi löytämään naisen?

Vierailija
499/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen nimenomaan netin kautta?

No mistäs sitten??

Vaikkapa sieltä missä sen naisen kanssa liikkuisit tapaamisenne jälkeenkin. Vai ajattelitko, että parisuhde on sitä, että istutaan molemmat omilla koneillaan kotona? Ihmisten ilmoilta, tietysti! Ystäväpiiristä, harrastuksista, opinnoista, työverkostoista, matkoilta, baarista...

Minkälaiset ovat mahdollisuuteni, kun ei ole ystäväpiiriä, harrastuksista, opintoja tai työverkostoja. Varaa matkusteluun ei ole, sekä baariin en uskalla mennä, koska pelkään sosiaalisia tilanteita. Ulkona käyn kerran viikossa kun käyn kaupassa. Ainoat asiat mitä teen on sängyssä makaaminen ja internetissä oleminen.

Vierailija
500/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voitko kertoa miksi puhut runomitalla? Miksi lepertelet jostain tähdistä ja suudelmista? Onko tuo aidon oikeasti sun normaali puhetyyli? Koska tuosta se korni ja teennäinen vaikutelma tulee - ei noin oikeasti puhu kuin jonkun parodian prinssihahmo tai autisti, joka on opetellut naisten saalistusvinkkejä Shakespearen näytelmistä 🙄.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä