Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapoin treffipalstat joksikin aikaa. Miksi se oman naisen löytäminen on niin pirun vaikeaa.

Plusa
04.03.2019 |

Niin,

tapoin (tai siis tauolle) muutamatkin netin treffipalstat taas. Niistä siis olen etsinyt naista elämääni, mutta on se vain hankalaa.

Saisiko mitään keskustelua aikaiseksi tästä, kun parisuhde vakavasti haussa, eikä meinaa osua kohdalle, vaikka kuitenkin niin moni (nainenkin) kuitenkin oman rakkaan haluaa viereen jakamaan arkea jne.

Kommentit (502)

Vierailija
461/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää ja kuittaa. 

Vierailija
462/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä otsikkoa. Jos jäädytät omat deittiprofiilisi, ei se vielä treffipalstojen tappamista ole. Yrität ehkä matkia ilmaisua keskusteluntappaja. Se tarkoittaa, että koko keskustelu kuolee eikä sitä, että itse lähdit siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku harvinaisen tärkeä tyyppi, kun 500 viestiä on kirjoiteltu hänen ylhäisyytensä ongelmasta löytää naista. Minullakin muuten on tarkemmin ajateltuna ongelma löytää kriteerilistani jokaisen kohdan täyttävä mies, joten perustanko ja ketjun aiheesta? Tuletteko kaikki auttamaan ongelmassani? ☺️

Vierailija
464/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa olla yksin, jos se oikea kumppani ei ole vielä tullut vastaan? Harrastukset, työ ja muut läheiset ihmiset on aina olemassa. Miksi pitää väkisin etsimällä etsiä jotakuta ihmistä?

Tietenkin ymmärrän halun sitoutua ja asettua aloilleen, mutta kyllä se oikea nainen tulee jos on tullakseen. Turha hätiköidä.

Vierailija
465/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut fb:sta omia koulukavereita? Moni nainen lämpenee kun mukavia juttelee.

Vierailija
466/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmaa löytää naisia treffi palstoilta. Olen 42v mies. Ongelmani on päästä heistä eroon. En kehtaa ensi tapaamisen jälkeen sanoa että ei kiinnosta.Sitten heitä onkin 4 joiden kanssa viettää aikaa. 1 Nainen riittäisi mutta hän onkin sitten aivan jotain muuta.

Vierailija
467/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ongelmaa löytää naisia treffi palstoilta. Olen 42v mies. Ongelmani on päästä heistä eroon. En kehtaa ensi tapaamisen jälkeen sanoa että ei kiinnosta.Sitten heitä onkin 4 joiden kanssa viettää aikaa. 1 Nainen riittäisi mutta hän onkin sitten aivan jotain muuta.

Ensitapaamisella selvitetään, että onko molemminpuolista kiinnostusta. Jos ei ole, se tulee kertoa kohteliaasti vaikka viestillä heti tapaamisen jälkeen.

Vierailija
468/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut fb:sta omia koulukavereita? Moni nainen lämpenee kun mukavia juttelee.

Mitä koulukavereita on 46-vuotiaalla?

Ps Facebook ei ole treffipalsta. Suurin osa naisista ei taida arvostaa jos siellä joku random alkaa viestitellä iskumielessä...

Vierailija
469/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli itse asiassa sulla on ihan sama ongelma kuin aloittajalla. Kyllähän hänenkin viesteissään naisia vilisee, mutta yhtään sykähdyttävää ei ole tullut vastaan. 

Ja usko pois, ihan sama tilanne on suurimmalla osalla naisista. Seuraa löytyy, mutta ei vaan kolahda. Silloin vietetään aikaa siinä seurassa, jota on kulloinkin tarjolla. Kunnes tulee sitten vastaan se, joka on jotain aivan muuta. 

Vierailija
470/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia katkelmia profiilistani:

Alla on muutama kohta profiilistani. Itseasiassa liikunnnasta on aika vähän (kaikki näkyy tuossa alla), se kun nyt on noussut täällä niin kovasti esiin.

1. Lähtökohtaisesti perusmukavaa elämää ja yhteinen kemiahan se määrittää halun olla toisen kanssa. Siksi yhteys jonka koemme, määrittää enemmän kuin mikään muu yksittäinen ”vaatimus” toi toive. Katse ja huumori, kosketus ja suudelmat vievät jo pitkälle niiden ollessa samalla kellotaajuudella ja fiiliksellä. Nämä voi havaita vain tapaamalla, lähestymällä toista ja kokemalla toinen ihminen.

2. Etsin yhteyttä ja turvallista luottamusta, yhteiseloa kauniin naisen kanssa (sellainenhan sinä olet). Pidän museoista ja näyttelyistä (museokortin omaan) jotka koskettavat sisintä ja esteettistä silmääni, kauniin kokemista ja rauhallista aikaa näiden parissa.

3.  Atleetti en ole, mutta harrastan kuntoliikuntaa ja jokusen 1/2 maratonin juoksen vuositain, välillä myös ulkomailla. Lenkkeilyn lisäksi monenmoista kuntoilua, avantoa, sählyä, potkupalloilua, suunnistusta, kuntosalia, pyöräilyä, uintia. Kanssasi voisi olla kivaa lätkiä sulkapalloa? Toivon että ulkoiluttaisit minua, huomaan että ikä tuo tullessaan kiloja vääriin paikkoihin : )

4. Tärkeintä se ”kellotaajuus” ja fiilis ja tunnelma ja suudelmat käsikkäin kävellen jne. Itse voin sitoutua vahvastikin, mutta koska tärkeintä on rakkauden ja yhdessäolon kokemus,

5. Haaveissa yhteiset harrastukset, pikku projektit ja kävely tähtitaivaan alla ennen saunaa. Nauru, huumori, yhteinen hyvä fiilis ja yhdessä tekeminen tuntuisivat hyvältä. Viestejä päivän mittaan puhelimeen, sydämiä ja yhteydenpitoa, hieman hullaantumista ja perhosia vatsaan. Saisinko niitä sinulta, toivoisin??

6. Liikunnan lisäksi harrastan itseni sivistämistä esimerkiksi lukemalla. Resilienssi, empatia, kasvatustieteet, vuorovaikutus, mentalisaatio ja myötäeläminen kiinnostavat ja ihan elämänhallintaan liittyvät asiat

Tuo on jo hyvä läpileikkaus profiilistani kuudella bulletilla,

Nyt säntään illan harrastuksiin, avantoon ja sählyyn, palaan ehtiessäni. Kiitos kaikille ja mielelläni jatkan..   

ap

Täytyy kyllä myöntää että profiiliteksti on aika kamalaa tuubaa. Toisaalta voi olla hyväkin että pidät sen tuollaisena, koska suokupuolet kääntäen, en haluaisi tutustua tai edes ottaa yhteyttä moista proosaa suoltaneeseen naiseen. Toki olenkin yksinkertaisempi kuin ap, koska vain yksi ylempi tutkinto.

Kun minä jäin sinkuksi kolme vuotta sitten (eronneeksi viikko-viikko isäksi), niin mulla ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa nettideiteistä. Fiksuja naisia (laidasta laitaan) treffasin ja neljäs (vai olikohan viides?) oli täystyrmäys, ja olen siis tuosta upeasta naisesta edelleen kanveesissa. M46

ps. sulla on todellakin viilattavaa tuossa profiilissa.

Vierailija
471/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kokeeksi lähteä treffeille ap:n kanssa. Olisin varmaan hyvin paljon sellainen nainen mitä hän etsii, mutta ikäni puolesta en kelpaa ja lapsetkin vielä peruskoulussa.

Vierailija
472/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger.

Onko käynyt mielessä?

Vierailija
473/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta en omista museokorttia(voisin kyllä ostaa) enlä ole akateeminen. Miehen titteli ja omaisuus saati ulkoinen habitus ei niinkään kiinnosta, kunhan on empatiakykyinen, on intohinoinen,omaa kohtuulliset terveelliset elämän tavat ja arvot. Osaa antaa aikaa kumppanille ja osaa sitoutua niin ettei purista nyrkkiin. On luotettava ja osaa keskustella asiaa sekä hempeitä.

Vierailija
474/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täältä kanssa tyrmäys tolle profiilitekstin katkelmalle. Tuntuu että pyörittelet, vihjaat ja rivien välistä ajattelet naisen korjaavan sun puutteita elämässä. Ole suorempi mitä haluat ilman mitään tähtitaivaita. Näin niinku esimerkkinä: naiset voi kirjoittaa romanttisista takkatulista ja mutta sun tehtävä on kertoa kuinka rakastat halkoa klapeja ja sun kanssa ei puukaukalo ole koskaan tyhjä. Paitsi tietysti ei kannata valehdella.

Jos kaiken sanahelinän jälkeen oikea pääkriteerisi on etsiä hoikkaa/sporttista naista, niin muista, että ne on sitten haluttuja ihan kautta linjan. Varsinkin maaseudulla ne voivat olla liki harvinaisuuksia vapaalla jalalla. Eli sun pitää sitten olla itsekin oikeasti laadukas ehdokas, koska kilpailu on siellä kovaa.

Vierailija
475/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista vuodatusta jaksa kukaan lukea. Ehkä tuo katkelma kohdassa 5) voi olla kiinnostava täky, mutta sekin vaatii vähän hiomista. Siitäkin voi tulla taakka jos toinen toivoo jatkuvalla syötöllä viestejä, sydämiä ja muistamisia puhelimeensa.

Nettitreffailun juju on saada profiiliinsa muutama sellainen koukku, johon nainen tarraa kiinni. Kaikkein parastahan treffailussa on kun toisesta pikkuhiljaa paljastuu (toivon mukaan) mukavia ja kiinnostavia asioita. Ekoilla treffeillä voi kertoa vaikkapa että kävi viime vuonna juoksemassa puolimaratonin. Missä ja miten voi olla ihan kiinnostava tarina.

Ei myöskään kannata toivoa profiilitekstissä että nainen olisi kaunis ja hyvännäköinen. Monet hyvännäköiset naiset eivät osaa pitää itseään hyvännäköisenä ja karsivat itsensä pois. Tai ajattelevat että jossain on kuitenkin kauniimpi etkä ole kiinnostunut. Kannattaa siis vain karsia kaikki ulkonäkötoiveet pois. Dumppaat sitten treffeillä jos on kamalan ruma. Ja kauneuskin on suhteellista. Olen tavannut rumia hoikkia naisia ja kauniita pulleita naisia, sekä näiden muut kombinaatiot.

Vierailija
476/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on 160 cm pitkä mies, ylipainoa löytyy ja puolet hiuksista lähtenyt .

Etsii naista ja ne kriteerit. 20 v nuorempi, treenattu jne.

Vierailija
477/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä on 160 cm pitkä mies, ylipainoa löytyy ja puolet hiuksista lähtenyt .

Etsii naista ja ne kriteerit. 20 v nuorempi, treenattu jne.

Aina ihmettelen, miksi ei haeta samanoloista ihmistä kuin itsekin on?

Vierailija
478/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tutulta.

Ihan kuin olisin hänen kanssaan yrittänyt keskustella vanhalla kunnon Mitäs nyt - palstalla.

Nimimerkki oli Mies ja jotain.

Vierailija
479/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kiittää ja kuittaa. 

Taisi olla vanha kunnon helnykki 🙂 kiva kun jaksat vielä kirjoitella, nää sun jutut on laadukkaita.

Vierailija
480/502 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo keskustelun otsikko kertoo ap:n ongelman. Hän ehkä ihailee taitavia sanankäyttäjiä ja haluaisi itsekin olla sellainen, mutta profiilitekstistä paistaa läpi teennäisyys ja epäluontevuus. Se ei pure taviksiin, mutta ei myöskään aidosti hauskoihin ja nokkeliin naisiin. Mikset ole oma itsesi? Unohda Runeberg ja runoilu, kirjoita suoraan sydämestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä