Prodigyn Keith Flint kuollut
Löytyi kotoaan kuolleena, kuoli 49-vuotiaana.
Vastahan Prodigyltä ilmestyi uusi albumi.
Kommentit (89)
Tapasin joskus ysarilla Keithin. Oli todella mahtava tyyppi,ja vaikka imago muuta niin irl erittäin kohtelias ja hyvätapainen. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas julkkisitsemurha. Alkaako itsemurha jo olemaan ulkomailla tavallisin julkkisten kuolinsyy?
Olen kyllä pettynyt, Flint on peittänyt todella hyvin taipumuksensa masennukseen.
Flint kyllä kertoi haastattelussa taipumuksestaan itsetuhoisuuteen ja sairastaneensa masennusta. Todella harmi, The Prodigy yksi parhaimmista bändeistä.
Kaksiteräinen miekka. Keith olisi varmasti diagnosoitu lapsena adhd- oireyhtymällä, mutta silloin sitä ei vielä diagnosoitu. Toisaalta nämä historiaan jäävät biisit on tehty luovilla aikaansa edellä olevilla aivoilla. Ei mietitty liikaa kaupallisuutta ja siksi alkuaikojen biisit ovat ne parhaat.
Ainakin mä sytyin ja sytyn vielä yli 20 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin joskus ysarilla Keithin. Oli todella mahtava tyyppi,ja vaikka imago muuta niin irl erittäin kohtelias ja hyvätapainen. Surullista.
Saman kuulin eksältäni. Esiintyi Tallinnassa 1997.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vähän villit ovat myös erittäin herkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevo hööd
Samma här. Prodigyn olen joskus kuullut mutta en tuota kyuollutta muista.
Pikkupillut pois aikuisten ketjusta.
Niin just, mutta eihän he kuitenkaan voi sille mitään että heidän aikansa musiikki-ikoni on Justin Bieber.
Meillä oli Prodigy! Kasvettiin parempaan musiikkiin.
Miten tappoi itsensä? Hirttäytyikö vai viilsikö ranteet auki? Yliannostus mömmöjä? Minulla on oikeus saada tietää .
Vierailija kirjoitti:
Smack My Bitch Up on hirveä biisi.
Sori sulle lesta tai joku muu lahkolapsi, niin smach my bitch up ei ollut mitään naisten pahoinpitelyä vaan tarkoitti jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Taas.
Sinccis
Ei kyllä hän kuoli ensimmäistä kertaa.
"Flint myönsi samaisessa haastattelussa olevansa itsetuhoinen. Muusikon mukaan vain rakkaus kuutta koiraansa kohtaan pitää hänet elossa."
Ja oli vielä eläinrakaskin....😢
Vierailija kirjoitti:
"Flint myönsi samaisessa haastattelussa olevansa itsetuhoinen. Muusikon mukaan vain rakkaus kuutta koiraansa kohtaan pitää hänet elossa."
Koirako poliisille soitti?
Koko illan kuunnellut The Prodigyä. Kiitos Keith Flint ja koko bändi uskomattoman mahtavasta musasta monen vuoden aikana. Mun teini-iän (90-luvun puoliväli) parasta musaa, olen kuunnellut vielä aikuisenakin vanhoja ja vähän uudempia biisejä, mutta en kovin tiiviisti seurannut. En edes tiennyt marraskuisesta No Tourists -levystä ennen kuin nyt.
Timebomb Zone on todellakin the bomb! https://www.youtube.com/watch?v=-5tHiZACxbI Uusi lempparibiisi, videota myöten. Ei oo yhtään huonontunut läpimurtovuosistaan tämä bändi.
Muita parhaita vaikka kuinka paljon: Spitfire, Break and Enter, Everybody in the Place, Baby's Got a Temper, Mescaline...
Toivottavasti Keith Flint on paremmassa paikassa nyt. Maailma ainakin on The Prodigyn ansiosta parempi paikka kuin ilman.
Oonkohan ikinä kuullutkaan? T: vm -69
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuisia koiria Keith Flinkillä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuisia koiria Keith Flinkillä oli?
Vastaan itselleni koska google tiesi että ainakin saksanpaimenkoira on.
Surullista että päätti lopettaa elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas julkkisitsemurha. Alkaako itsemurha jo olemaan ulkomailla tavallisin julkkisten kuolinsyy?
Olen kyllä pettynyt, Flint on peittänyt todella hyvin taipumuksensa masennukseen.
Flint kyllä kertoi haastattelussa taipumuksestaan itsetuhoisuuteen ja sairastaneensa masennusta. Todella harmi, The Prodigy yksi parhaimmista bändeistä.
Kertoi myös lapsuuden olleen onneton. Vanhemmat erosivat. Keith jäi isälle. Isä oli ankara ja nipo. Keith kärsi lukihäiriöstä ja metelöi tunneilla koska oli ylivilkas. Havaittiin korkea älykkyysosamäärä mutta kouluja ei sitten enää käynyt.
Kettujen kidutuksen puolesta puhuja, paska ihminen, hyvä että ymmärsi tappaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
No Good oli ensimmäinen Prodigyn hitti ja ensimmäinen Prodigyn kappale jonka kuulin. Räjäytti tajunnan ja siirsi musamaun kohti elektronista. Ensimmäinen levy Experience on loistava, Music for the Gilted Generation kuulosti jo paljon tuotetummalta. Paljon muistoja voi pojat <3
Jilted Generation. Me ollaan syrjitty sukupolvi.