Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prodigyn Keith Flint kuollut

Vierailija
04.03.2019 |

Löytyi kotoaan kuolleena, kuoli 49-vuotiaana.

Vastahan Prodigyltä ilmestyi uusi albumi.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha.

Vierailija
22/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Good oli ehkä parasta. Ei sellaista enää soiteta. Järjetön energiabiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas julkkisitsemurha. Alkaako itsemurha jo olemaan ulkomailla tavallisin julkkisten kuolinsyy?

Olen kyllä pettynyt, Flint on peittänyt todella hyvin taipumuksensa masennukseen.

Vierailija
24/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vtuttaa ihan älyttömästi. Miks nää keulatyypit kuolee nyt ennen aikojaan?? Olis ollu kiva nähdä Prodigykin livenä kerran elämässä ja tiesin et ovat Suomeen tulossa, mut ei sitten. Kaikki ysärisuosikit kohta kuollu ja kuopattu :(.

Vierailija
25/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tilalle provinssiin? Die antwoord?

Die antwoordhan lopetti. Olis kyl kova.

Vierailija
26/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nevo hööd

Olet ilmeisesti todella nuori tai sitten tykkäät olla inhottava ja näsäviisas.

Vierailija
27/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä yhtye ja liian nuorena lähti bändin nokkamies. Keith oli energinen, persoonallinen ja muutenkin mukavan oloinen sälli. Prodigyä kuunneltiin kavereiden kanssa paljon nuoruudessa ja onhan se ikävää, että taas yksi itselleni merkittävä tyyppi on poissa. Tänä iltana aion kuunnella heidän musiikkia ja palata onnellisiin teinivuosiini. T. VM-82

Vierailija
28/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan vtuttaa ihan älyttömästi. Miks nää keulatyypit kuolee nyt ennen aikojaan?? Olis ollu kiva nähdä Prodigykin livenä kerran elämässä ja tiesin et ovat Suomeen tulossa, mut ei sitten. Kaikki ysärisuosikit kohta kuollu ja kuopattu :(.

No tässä tapauksessa ennen aikaisuus oli ihan herran oma valinta.

Vierailija
29/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surku on, niin hyvää musaa. Ehkä maailman parasta siinä lajissa, no, KLF:n lisäksi.

Vierailija
30/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surku on, niin hyvää musaa. Ehkä maailman parasta siinä lajissa, no, KLF:n lisäksi.

Symppis. Jos pitäisi valita loppuiäksi autiolle saarelle vain yhden bändin koko discografia niin pähkisin juuri Prodigyn ja KLF:n välillä.

Prodigyn viimeisin albumi oli todella helmi, paluuta juurille.

M

Vierailija
31/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti loppu kokoonpano jatkaa, eihän monessakaan biisissä ole lyriikoita juuri ensinkään tai oli joku vieraileva tähti.

Vierailija
32/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tilalle provinssiin? Die antwoord?

Gypnorion soittelemaan ysäriremixejä.

Vierailija
33/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppis. Jos pitäisi valita loppuiäksi autiolle saarelle vain yhden bändin koko discografia niin pähkisin juuri Prodigyn ja KLF:n välillä.

M

Ohis, mutta KLF on aika unohdettu nykyään. Onko niiden biisit vielä soittokiellossa radioissa ja muissa? Tässähän olis se harvinainen tapaus, että ne päätti itse kieltää musiikkinsa myynnin ja soiton.

Vierailija
34/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paras piisi kirjoitti:

Faiajastaarta

Joo. Ja oli muitakin. No Good. Smack my Bitch up. Voodoo peple. Breathe. Oman.

Sori ihan jäätävistä kirj.häröistä. Näpyttelin kun lenkitin koiraa. Joo niin paljon tää kuolema yllätti.

Mulle on ehkä eniten iskenyt No Good ja Voodoo People eli siis Prodigyn 1994 levy, jonka sitten löysin joskus vuonna 1995.

No Good on mulle sellainen biisi joka tuo vapaudentunteen ja järjettömän halun tanssia. Siihen ei kyllästy koskaan.

Mikä on muuten Prodigyn genre? Musta se on indietä, techno-punkia, electroa, ravea.

Siis aika laaja ilmiö. Ehkä se energia iski juuri meihin lama-ajan nuoriin. Sekä pahikset että kiltitkin tytöt tykkäs.

Vierailija
35/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smack My Bitch Up on hirveä biisi.

Vierailija
36/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ohis, mutta KLF on aika unohdettu nykyään. Onko niiden biisit vielä soittokiellossa radioissa ja muissa? Tässähän olis se harvinainen tapaus, että ne päätti itse kieltää musiikkinsa myynnin ja soiton.

HitMixillä näyttää soivan jonkun verran.

https://biisit.info/kappale/2168/6614

Mutta muutoin se on niinkuin sanoit, unohdettu. KLF oli jättiläinen jonka harteilta aika moni nykykolinasuuntaus on ponnistanut.

Vierailija
37/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paras piisi kirjoitti:

Faiajastaarta

Joo. Ja oli muitakin. No Good. Smack my Bitch up. Voodoo peple. Breathe. Oman.

Sori ihan jäätävistä kirj.häröistä. Näpyttelin kun lenkitin koiraa. Joo niin paljon tää kuolema yllätti.

Mulle on ehkä eniten iskenyt No Good ja Voodoo People eli siis Prodigyn 1994 levy, jonka sitten löysin joskus vuonna 1995.

No Good on mulle sellainen biisi joka tuo vapaudentunteen ja järjettömän halun tanssia. Siihen ei kyllästy koskaan.

Mikä on muuten Prodigyn genre? Musta se on indietä, techno-punkia, electroa, ravea.

Siis aika laaja ilmiö. Ehkä se energia iski juuri meihin lama-ajan nuoriin. Sekä pahikset että kiltitkin tytöt tykkäs.

Prodigyn genre on Prodigy.

Vierailija
38/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prodigy oli loistava. Musiikin tunnisti heti, ja se oli todellakin kuin oma genrensä. Biisit ihan alusta lähtien ovat yhä kuunneltavia. Mikään ei ole niin loistavaa juoksu tai tanssimusiikkia kuin Prodigy. Jopa Madonna paljasti treenaavansa sitä kuunnellen (mistä itse kehun kohteet eivät olleet kovinkaan ilmeisesti imarreltuja..).

Tämä koskettaa mua enemmän kuin Olli ja Matti. Paljon enemmän.

Vierailija
39/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prodigy oli loistava. Musiikin tunnisti heti, ja se oli todellakin kuin oma genrensä. Biisit ihan alusta lähtien ovat yhä kuunneltavia. Mikään ei ole niin loistavaa juoksu tai tanssimusiikkia kuin Prodigy. Jopa Madonna paljasti treenaavansa sitä kuunnellen (mistä itse kehun kohteet eivät olleet kovinkaan ilmeisesti imarreltuja..).

Tämä koskettaa mua enemmän kuin Olli ja Matti. Paljon enemmän.

Siksipä Prodigya soitettiin kovilla spinningtunneilla. Kyllä se nostaa energiatasoja.

Vierailija
40/89 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nevo hööd

Jaahas. Milleniaalitorttu. Teitähän riittää hallituksen kusettaa ja mulkkua suuhun työnnellä. Uuh! Aah! Ooh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän