Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa rehellisesti. Onko sinun Huuto.net myyntisi vähentynyt?

Vierailija
26.02.2013 |

Ja onko ne huutajasi ns. vakkariasiakkaita?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:12"]

Miksei joku voi ottaa huutoplussaa ja tunnistautua?

[/quote]

Huutoplus maksaa 9,90e/vuosi, esim. siksi.

Ja siksi, että kun siellä pakotettiin juuri helmikuussa tehomyyjiksi iso osa porukkaa, joilta peritään provikkaa myynnistä 4,9 % , jos tämän välttääkseen alkaa myydä uudella nimimerkillä, ketuttaa maksaa sitä huutoplussaa jonka olit mahdollisesti maksanut jo siitä ensimmäisestä nimimerkistä josta tehtiin tehomyyjä... no  tää voi olla vähän vaikeeta matikkaa, mut siinä yksi syy.

Vierailija
2/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hiljentynyt, on loppunut täysin. Vuoden vaihteessa laitoin 30 tuotetta myyntiin, 1 on mennyt kaupaksi.

Odotan kesää ja kirpparikautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:11"]

Ei ole hiljentynyt, on loppunut täysin. Vuoden vaihteessa laitoin 30 tuotetta myyntiin, 1 on mennyt kaupaksi.

Odotan kesää ja kirpparikautta

[/quote]

Mulla sama. Vielä tammikuussa meni noin 10 tuotetta, nyt hiljaista kuin huoppatossutehtaassa. Pitää etsiä toisia kanavia.

Vierailija
4/36 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin huuto.net:n pelkästään siitä syystä, että koin sen rasittavaksi seurata päivittäin että onko joku käynyt tarjoamassa ja aina piti tsekata meili, ja toinen iso syy on se ettei haku toimi käytännöllisesti. Minä haluan hakea maakuntakohtaisesti, ja huuto.net:ssä pitää laittaa paikkakunnat erikseen, se ei tunnista esim kaikkia oman läänin kohteita.

Uudistuksen jälkeen selkeys on myös lähtenyt sivuilta, tuntuu että ihan kuin sitä olisi hankaloitettu ennestään? Yhtäkaikki huuto.net vie liikaa aikaa, ja siellä tapahtui paljon enemmän hupiostajia. Tori.fi palvelussa ei ole yhtään oharia tullut, kait se on isompi kynnys ihmisellä laittaa tekstari että ostan ja sitten perua se, kun klikkailla netissä.

Osta heti-kohteet taas on turhaa, koska silloin voi tosiaan ilmoittaa torissa.

Tori.fi:ssä on helppo kun jätät vaan kohteen sinne yhteystietoinesi, ja odottelet soittoa

ei tarvitse "päivystää" netissä. ja ennekaikkea EI VAADI REKISTERÖITYMISTÄ eikä tarvitse tunnistautua pankkitunnuksilla yms. turhaa. Torin selailu on myös yksinkertaisempaa ja heti ekalla sivulla kun olet klikannut hakua, näet kaikki kohteet simppelissä muodossa.

Kaikinpuolin uskon että huuto.net tulee tiensä päähän ellei sitä palvelua muokata rajusti, huutokauppa on minusta muutenkin vähän vanhanaikainen tapa myydä, ei palvele enää muita kun niitä jotka haluavat jännitystä elämään ja joilla on aikaa päivystää kohdettaan netissä.

Vierailija
5/36 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on kyllä ihan umpisurkea, jos haluaa ostaa yhtään pidemmältä. Kaikki kaupat pitäisi tehdä kasvotusten, kun myyjien tiedoissa ei näy mitään palautteita, joista voisi tarkistaa luotettavuuden. Tavara pitäisi aina lähteä erikseen hakemaan jostain ja sitten maksella käteisellä. Melkein samalla vaivalla käy sitten kaupassa ostamassa uutta tavaraa. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Vierailija
6/36 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:ssa on paljon hupiostajia.Tässä mm. yksi, joka pyytelee tilinumeroa maksua varten ja sitten ei kuulu enää mitään:tea.sarlin@hotmail.com

Vierailija
7/36 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja paljon. Siis vähentynyt.

Vierailija
8/36 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 09:27"]

Minä lopetin huuto.net:n pelkästään siitä syystä, että koin sen rasittavaksi seurata päivittäin että onko joku käynyt tarjoamassa ja aina piti tsekata meili, ja toinen iso syy on se ettei haku toimi käytännöllisesti. Minä haluan hakea maakuntakohtaisesti, ja huuto.net:ssä pitää laittaa paikkakunnat erikseen, se ei tunnista esim kaikkia oman läänin kohteita.

Uudistuksen jälkeen selkeys on myös lähtenyt sivuilta, tuntuu että ihan kuin sitä olisi hankaloitettu ennestään? Yhtäkaikki huuto.net vie liikaa aikaa, ja siellä tapahtui paljon enemmän hupiostajia. Tori.fi palvelussa ei ole yhtään oharia tullut, kait se on isompi kynnys ihmisellä laittaa tekstari että ostan ja sitten perua se, kun klikkailla netissä.

Osta heti-kohteet taas on turhaa, koska silloin voi tosiaan ilmoittaa torissa.

Tori.fi:ssä on helppo kun jätät vaan kohteen sinne yhteystietoinesi, ja odottelet soittoa

ei tarvitse "päivystää" netissä. ja ennekaikkea EI VAADI REKISTERÖITYMISTÄ eikä tarvitse tunnistautua pankkitunnuksilla yms. turhaa. Torin selailu on myös yksinkertaisempaa ja heti ekalla sivulla kun olet klikannut hakua, näet kaikki kohteet simppelissä muodossa.

Kaikinpuolin uskon että huuto.net tulee tiensä päähän ellei sitä palvelua muokata rajusti, huutokauppa on minusta muutenkin vähän vanhanaikainen tapa myydä, ei palvele enää muita kun niitä jotka haluavat jännitystä elämään ja joilla on aikaa päivystää kohdettaan netissä.

[/quote]

Toria varten pitää hankkia prepaid-liittymä, koska ostajat soittaa vaikka yöllä ja vielä pitkään sen jälkeen, kun tuote jo myyty. Huutiksessa ei tarvitse vahtia , riittää että lukee sähköpostinsa kerran päivässä, kukaan ei soittele ja kysele.

Vierailija
9/36 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt vain satunnaisesti ja minulla on tosi hyvät palautteet (liuta 100% positiivista), mutta nyt en tiedä viitsinkö jatkaa Huutonetissä. Se 10 euroa tuntuu pakkomaksulta, enkä myöskään tykkää Tehomyyjä-rajoituksesta, sillä ainakin minulla olisi lähinnä myynnissä yksittäisiä lastenvaatteita, joita en jaksaisi lajitella paketeiksi.

Vierailija
10/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huutismyyntini on pysynyt samana ja huutajat ovat sekä vakkareita ja uusia tuttavuuksia. Ja tämä siis siitä huolimatta että olen tehomyyjä ja käytän aina kaikissa kohteissani hintavarausta... :)

Vierailija
11/36 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut,oma myntini pysynyt pari vuotta tasolla 3500-3900eur. Myyn kaikki lasten pieneksi jääneet ja omat vanhat vaatteeni sitä kautta. Tosi harvoin mitään ostan. Käytän tosin vanhaa huutonettiä edelleen(oik reunassa klikkaa vanha huuto.net), en pidä uudistuksesta lainkaan...niin ja koska selaimenani on huutonet selain niin toivon, että se vanha huutis siellä säilyy vaikka normiselaimilla pitäiski uutta siirtyä käyttämään.

Vierailija
12/36 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on saavuttanut kyllästyspisteen roinan suhteen, enempää ei mahdu.

Vierailija
13/36 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupiostaja torista:Sarianne Sissy_sug@hotmail.com. Näillä hupuostajilla ei näytä olevan päivisin muuta tekemistä!!!Varokaa!!!!!

Vierailija
14/36 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaostaja torissa, joka pilailee vieläpä hyvin monta kertaa samallekin myyjälle ostamatta lopulta tuotetta kuitenkaan:salla_kuitunen@hotmail.com

Vierailija
15/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaostajat torilla kismittävät kovasti.Mm.tässä viimeisimpiä heistä:         sonja_siren@hotmail.com

sukanya.parikka@hotmail.fi

Vierailija
16/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon uudistuksen jälkeen tuntuu että myynti loppui kokonaan

Vierailija
17/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutismyyntini on ollut jo pidemmän aikaa lähes olematonta. Siellä on tosi hiljaista. Uudistus oli mielestäni huono, ajattelin myydä muualla (Tori.fi) tästä lähtien. Huono uudistus.

Vierailija
18/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennallaan pysynyt. Tosin musta tuli uudistuksen myötä tahtomattani teho ja otin kaikki yli 8€ kohteet listalta pois ja listasin vinon pinon serkunvanhoja joiden myyntihinta 0,5-1€.

Mies myy nyt omalla tunnuksellaan niitä parempia vaatteita ja ihan ok lähti hänenkin uransa huutismyyjänä liikkeelle. Jotain 5-10 kauppaa tulee kuussa, nyt helmikuussa on mennyt 9.

Vierailija
19/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onmyynti vähentynyt siksi, että

en ole laittanut uusia kohteita. En pitänyt uudistuksesta, uusista sivuista ja siitä, että joudun tehomyyjäksi.

Mielestäni se, että jo 50 tavaran vuosimyynnillä saa trokarin maineen ja joutuu maksamaan vielä provisiot siitä, on liikaa.

Tavaraa olisi myytäväksi yllin kyllin mutta juuri kun olin päässyt alkuunninn tuli uudistus ja samalla meni maku koko touhusta. , enkä käytä hintavarausta.

Sitä paitsi uudet sivut ovat todella huonot. Omia tietojaan saa kaivella sieltä täältä ja mutkien takaa. Ennen ne olivat helpommat.

Eipä minulla kauppa ole käynyt uudistuksen jälkeen. Huudettavana on edelleen niitä tuotteita, jotka olin laittanut juuri ennen uudistusta. Hintoja olen laskenut, enkä käytä hintavarausta.

Myynnissä on lasten hyväkuntoista merkkivaatetta, joitakin omia vaatteita ja kodin sisustukseen liittyvää., jotka  nekin merkkituotteita.

En myöskään ole ylihinnoitellut ja muutama on osta-heti-kohteita.

Minulla on vuosien varrelta kertynyt melkein 300 positiivista palautetta (myyntejä). Negatiivisia ja neutraaleja kumpiakin 0 kpl.

Harmittaa tämä uudistus niin paljon, että into lopahti.

En enää edes käy katsomassa myynnissä olevia kohteita. Vaikkakin harvakseltaan olen Huutiksesta mitään ostanut. Lähinnä kirjoja tms.

Vierailija
20/36 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennallaan on pysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän