Miksi joku olisi whatsapissa koko päivän paikalla muutaman minuutin välein??
Voiko olla joku syy roikkja siellä paikalla jatkuvasti? En tunne ketään normaalia ihmistä, joka viestittelee koko päivän whatsapissa
Kommentit (49)
Olen aika aktiivinen WhatsAppissa. On pari harrasteryhmää, joissa jutellaan läpi päivän. Joskus asiaa, yleensä asian vierestä. Viestejä tulee kymmeniä päivässä. Tähän normaalit kaverijuttelut päälle. Olen paljon puhelimella ja jos tulee WA viesti niin käyn sen heti lukemassa.
Toisin sanoen - ei paljon muuta elämää ole.
Miten ees tiedän moisen asian, jos et itse myös roiku siellä?
Mulla on välillä tietokoneella WA auki ja saatan sillä välilehdellä poiketa. Ja joskus puhelimella avointen sovellusten välillä liikkuessa saatan mennä vahingossa sinne.
Ja voihan hänellä olla vaikka matkasuunnitelman teko (tms) käynnissä jonkun kanssa ja sen takia poikkeuksellisen aktiivista viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika aktiivinen WhatsAppissa. On pari harrasteryhmää, joissa jutellaan läpi päivän. Joskus asiaa, yleensä asian vierestä. Viestejä tulee kymmeniä päivässä. Tähän normaalit kaverijuttelut päälle. Olen paljon puhelimella ja jos tulee WA viesti niin käyn sen heti lukemassa.
Toisin sanoen - ei paljon muuta elämää ole.
Ikä? Sukupuoli? Vastaatko myös heti vai jätätkö roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla joku syy roikkja siellä paikalla jatkuvasti? En tunne ketään normaalia ihmistä, joka viestittelee koko päivän whatsapissa
No kuka tämä epänormaali ihminen sitten on, jota kyttäät itse siellä parin minuutin välein koko päivän?
Ethän itsekään voisi tietää, että tämä epänormaali ihminen on siellä koko päivän parin minuutin välein, ellet itsekin olisi siellä häntä kyttäämässä.
Samaa voi hänkin katsoa, että miksi sinä olet siellä roikkumassa parin minuutin välein koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelen aina koko työpäivän mun salarakkaan kanssa, niin varmasti näyttää et oon online koko ajan. Enintään varmaan 5min taukoa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Päästänsä vinksahtanut.
Kuka?
Meidän teini hyperventiloi, jos ei ole puhelin kadessä kokoajan.
No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".
Vierailija kirjoitti:
Päästänsä vinksahtanut.
Niin on se kyttääjä. Miten muuten tietäisi?
Mulla jää välillä WA auki koko päiväksikin.
Ei se tarkoita että olisin edes puhelimen lähelläkään. Ei minulla puhelin käteen ole kiinni kasvanut. En Muutenkaan tajua miksi pitäisi joka hetki olla tavoitettavissa?
Vaativassa asiantuntia tehtävässä ei ole aikaa kuin vilkaista whatsappia. En ehdi pitämään kahvi- tai ruokataukoja joten vilkaisen äkkiä. En ehdi vastata niihin mutta tiedän missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tänään käynyt whatsapissa varmaan 50 kertaa klo 11 - nyt välillä. Olen viestitellyt miehen, lasten, kolmen kaverin kanssa ja lisäksi käynyt lukemassa ryhmän viestejä. Helposti vaikuttaisi jonkun silmään että "koko ajan".
Minkä ryhmän??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästänsä vinksahtanut.
Kuka?
Ap ja se jota hän kyttää koko päivän
WA, FB, Insta, Tiktok, Snappi, LinkedIn, Jodel, YT, Pinterest, Twitch, X... Suurin osa ihmisistä roikkuu noilla 18h/vrk. Ettei vaan kävisi Fomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ryhmän??
WhatsApp-ryhmän.
Mä viestittelen aina koko työpäivän mun salarakkaan kanssa, niin varmasti näyttää et oon online koko ajan. Enintään varmaan 5min taukoa.