Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leaving Neverland

Vierailija
04.03.2019 |

Julkaistaan kai pian. Voikohan sen nähdä jotenkin?

Kommentit (2915)

Vierailija
1421/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys vaivaa minua:

Jos Michael Jackson oli syytön ja viaton, miksi ensimmäisen syytteen noustessa esiin, hän ei muuttanut toimintatapojaan vähemmän epäilyttäviksi?

Miksi hän jatkoi lasten kanssa nukkumista?

Miksei hän järjestelyillä olisi tehnyt päivänselväksi, mikä on meininki?

Miksi vietti lasten kanssa yhä aikaa niin, ettei ollut toista aikuista paikalla?

Miksi syytön (Jos oli syytön) alkaisi pelkuriksi? Hän ei nähnyt asiassa (lasten kestitsimisessä tai samassa sängyssä nukkumisessa) edelleenkään mitään väärää. Syyllinen säikähtäisi kiinnijäämistä.

Itse asiassa vuonna 2005 sai tarpeekseen eikä enää tarjonnut lapsille viihdykkeitä eikä kutsunut Neverlandiin. Ei itsekään enää halunnut asua siellä, koska koko paikka oli turmeltu. Keskittyi vaan omaan elämään ja omiin lapsiin, sekä työntekoon.

Dokumentista näki selvästi, että MJ oli jo todella heikossa kunnossa jälkimmäisen oikeudenkäynnin aikaan ja jaksamista oli hyvin heikosti omiinkaan lapsiin. Joutui kävelemäänkin kahden taluttajan kanssa. Tuskin hänellä oli mitään tunnontuskia, ainakaan ekan oikeudenkäynnin jälkeen vaan jatkoi toimintaansa kuten aina. Veteli tuolloin teini-ikäistä Wadea vielä anaaliin kiitokseksi todistuksesta ja pyysi hävittämään kalsarit. 

Vierailija
1422/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Michael Jackson oli syytön ja viaton, miksi ensimmäisen syytteen noustessa esiin, hän ei muuttanut toimintatapojaan vähemmän epäilyttäviksi?

Miksi vietti lasten kanssa yhä aikaa niin, ettei ollut toista aikuista paikalla?

Miksi syytön (Jos oli syytön) alkaisi pelkuriksi? Hän ei nähnyt asiassa (lasten kestitsimisessä tai samassa sängyssä nukkumisessa) edelleenkään mitään väärää. Syyllinen säikähtäisi kiinnijäämistä.

Itse asiassa vuonna 2005 sai tarpeekseen eikä enää tarjonnut lapsille viihdykkeitä eikä kutsunut Neverlandiin. Ei itsekään enää halunnut asua siellä, koska koko paikka oli turmeltu. Keskittyi vaan omaan elämään ja omiin lapsiin, sekä työntekoon.

Dokumentista näki selvästi, että MJ oli jo todella heikossa kunnossa jälkimmäisen oikeudenkäynnin aikaan ja jaksamista oli hyvin heikosti omiinkaan lapsiin. Joutui kävelemäänkin kahden taluttajan kanssa. Tuskin hänellä oli mitään tunnontuskia, ainakaan ekan oikeudenkäynnin jälkeen vaan jatkoi toimintaansa kuten aina. Veteli tuolloin teini-ikäistä Wadea vielä anaaliin kiitokseksi todistuksesta ja pyysi hävittämään kalsarit. 

Taisi olla esitystä se huonokuntoisuus ja taluttajien tarve. Upposi kyllä hyvin Wadeen ja muihin todistajiin, jotka halusivat pelastaa. Varmasti sillä esityksellä oli tarkoitus saada fanienkin sympatiat puolelle. Mutta varmaan kaikki muistavat, mitä tapahtui heti vapauttamisen jälkeen, eli Michael pomppasi kuin vettä vaan auton päälle hehkuttamaan voittoaan. Ei mitään merkkiä siitä aikaisemmin nähdystä muka-raihnaisesta kunnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jackson eläis ja tuli vastaan kadulla, riuhtaisisin sen katuun permanentatusta letistä ja retuutaisin asvalttia pitkin niin että lakerikengät kopisis. Sitten monottaisin sitä pari kertaa jo valmiiks epämuodostuneeseen naamaan. Siinä ulisis Bili Tsiiniä sitten.

Juuri noin puhuu hyäksikäyttöön taipuvainen itse. MJ taas kysyisi sinulta hymyillen : Miksi vihaat?

Kaikilla on oikeus mielipiteenseensä.Jos olisi aikoinaan tuomittu niin miten olisi pärjännyt vankilassa,niin pehmeä ja myös mielestäni naismainen mies.

Mun mielestä hän jos kuka oli ns. sukupuolineutraali. Ei oikeen mies eikä nainen. Siksi yllätyin kun uhrit sanoivat että hänellä oli aikuisen miehen kookas penis. Jotenkin olin kuvitellut että hänellä on varmaan joku mikropenis ja senkin takia kasvanut kieroon ja mielummin leikkii pikkupoikien kanssa kellä on samanlainen.

Mustilla usein iso penis

Vierailija
1424/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Leaving Neverland  part one ja olihan se kylmäävää.  Millainen äiti jättää lapsensa moneksi päiväksi vieraan aikuisen miehen luo ? Missä oli ton artistin ystävät ? Herrajumala aikuiset on ystäviä keskenään eikä pikkupoikien kanssa jotka kutsutaan makkariin  ,Tuo mieshän ei selvästikään kyennyt parisuhteeseen naisen / miehen kanssa ja intressit oli ihan muualla. Tosiaan , koko maailman edessä tuo puuhailu vieläpä tapahtunut. Maailman tunnetui ja kuuluisin  p,,,,.

No siis eihän tuo pystynyt parisuhteeseen edes "rakastamiensa" lapsien kanssa eli täysin tunnekylmä ihminen. Käytti lapsia omien halujensa tyydytykseen ja lemppasi menemään, kun uusi tuli tilalle. Ei kiintynyt oikeasti, vaikka vannoi rakkautta.

Kuule lasten kanssa ei kuulukaan olla parisuhteessa. 

MJ oli parisuhteessa ihan naisten kanssa. Tyttöystävät ja vaimot lueteltu jo aiemmin ketjussa. Olisit vain kade kun luet nimiä. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Mistä sinä hänen tunnekylmyytensä repäsit??? Onko henk. koht. kokemusta, jos ei ole, suu suppuun piste.

MJ oli parisuhteessa naisten kanssa ?   Miksi ne lapset sitten on ihan valkoisia ? Ei ainakaan siittänyt niitä

Vierailija
1425/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoetaan, että ovat vain rahan perässä (minkä rahojen?)

Sen rahan, mitä pystyy julkisuudessa uhriutumalla tahkoamaan. Tekeehän metoo-naakka Rose McGowankin isoa bisnestä kirjadiileineen, luentokiertueineen ja mitä lie.

Vierailija
1426/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jacksonin puolustajat myisivät oman lapsensa pedofiilille leikkikaluksi, jos kyseinen pedofiili sattuisi olemaan tarpeeksi kuuluisa ja tarjoaisi talon ja timantteja. Mieluummin uskon pahaa mahdollisesta pedofiilista (kallistun uskomaan että MJ oli pedo, mitä nyt olen asioista lukenut) kuin yritän hiljentää ja syyllistää mahdollisia uhreja. 

Jep. MJ on kuollut eikä mikään häntä enää vahingoita, hänen uhrinsa elävät.

Se on ihan uskomatonta miten kuuluisuus sekoittaa osan päät, jos MJ olisi ostarin Pena, ei kukaan puolustelisi häntä.

Kun sinä kuolet niin sun nimi saadaan tahrata kaikkien kuullen riippumatta, ovatko väitökset totta?

Vierailija
1427/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jacksonin puolustajat myisivät oman lapsensa pedofiilille leikkikaluksi, jos kyseinen pedofiili sattuisi olemaan tarpeeksi kuuluisa ja tarjoaisi talon ja timantteja. Mieluummin uskon pahaa mahdollisesta pedofiilista (kallistun uskomaan että MJ oli pedo, mitä nyt olen asioista lukenut) kuin yritän hiljentää ja syyllistää mahdollisia uhreja. 

Se on ihan uskomatonta miten kuuluisuus sekoittaa osan päät, jos MJ olisi ostarin Pena, ei kukaan puolustelisi häntä.

Kun sinä kuolet niin sun nimi saadaan tahrata kaikkien kuullen riippumatta, ovatko väitökset totta?

Mua itseäni se viimeiseksi haittaisi.

Vierailija
1428/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jackson antoi omasta toiminnastaan ihan suorat vihjeet musiikissaan:

-Bad. I'm bad, bad.

-Thriller. Yöllä luvassa kauhuja.

-Moonwalker hiipii öisin tekemään pahojaan.

-Dangerous. Vaarallinen, varokaa.

Smooth criminal.

Vierailija
1429/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pelkuruutta tehdä selväksi huolestuneille, että lasten turvallisuus on tärkeintä? Että siitä pidetään varmasti huolta - ETENKIN seksuaalisesta turvallisuudesta?

Vuosi 2005 oli aika myöhäinen ajankohta lopettaa tuo hullutus.

Jacksonia ei varmaan kiinnostanut, mitä ihmiset hänestä ajattelee, koska ne ihmiset pitivät häntä joka tapauksessa vääränlaisena. "Friikkinä" jo 80-luvulta alkaen. Se oli viimeinen asia, mihin hän pystyi vaikuttamaan. Se mitä ihmiset halusivat hänestä ajatella on aika merkityksetöntä. Hän jatkoi sitä, mihin uskoi. Hän koki toimivansa tärkeän asian puolesta, asia mikä sai hänet ja muut onnelliseksi (nyt puhun syytön oletuksella)

Vierailija
1430/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sean Lennon on palvottuna rikkaitten ja kuuluisien ja puolikuninkaallisen pentuna tottunut huomioon niin eihän se nyt sellaiselle käy jos joku muu lapsi pöhältää suosiossa ohi.Illupankkiirien tuoma äiti takaa MJ jahdin, koska juuri ne olivat vaarassa paljastuakin tässä , jos MJ olisi elänyt. lennonia esitettiin jonain rakkaudenlähettiläänä ja musiikki oli hyvää mutta totuus on takana erilainen sen bandin taustoilla. Siellä oli politiikkaakin.

Edelleen: onko sun mielestäsi pikkupoikia paremmuusjärjestykseen pistävä aikuinen mies terve tai rakkauden asialla?

Karkeasti ottaen tapahtuu joka päivä koulussa jalkapalloareenalla ja vaikka missä. Nuo pojat tässä itse laittoivat vielä itseään järjestyksiin, ei MJ.

Vierailija
1431/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jackson antoi omasta toiminnastaan ihan suorat vihjeet musiikissaan:

-Bad. I'm bad, bad.

-Thriller. Yöllä luvassa kauhuja.

-Moonwalker hiipii öisin tekemään pahojaan.

-Dangerous. Vaarallinen, varokaa.

Smooth criminal.

Ei vaan hän kertoi taustavoimistaan noin. Siitä mihin hänet kiedottu.

Vierailija
1432/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sean Lennon on palvottuna rikkaitten ja kuuluisien ja puolikuninkaallisen pentuna tottunut huomioon niin eihän se nyt sellaiselle käy jos joku muu lapsi pöhältää suosiossa ohi.Illupankkiirien tuoma äiti takaa MJ jahdin, koska juuri ne olivat vaarassa paljastuakin tässä , jos MJ olisi elänyt. lennonia esitettiin jonain rakkaudenlähettiläänä ja musiikki oli hyvää mutta totuus on takana erilainen sen bandin taustoilla. Siellä oli politiikkaakin.

Edelleen: onko sun mielestäsi pikkupoikia paremmuusjärjestykseen pistävä aikuinen mies terve tai rakkauden asialla?

Karkeasti ottaen tapahtuu joka päivä koulussa jalkapalloareenalla ja vaikka missä. Nuo pojat tässä itse laittoivat vielä itseään järjestyksiin, ei MJ.

Mutta kun jalkapallossa poikia huudetaan joukkueisiin, kukaan aikuinen mies ei väitä sen tapahtuvan rakkaudesta heitä kohtaan. Onneksi.

Vierailija
1433/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytökset vahingoittavat hänen läheisiään, etenkin hänen omia lapsia.

Penan kohdalla ei olisikaan samanlaista motiivia heittää perättömiä syytteitä ilmoille.

Siis mitä mä luin? Että pedofiilin lapsia suojellaan sillä että puhutaan kuten asia on?

Älä ole typerys. Ymmärsit kyllä asian. Puhutaan nyt mahdollisesti perustelemattomista ja aiheettomista syytöksistä, joilla leimataan lasten isä pedofiiliksi koko maailman edessä.

Vierailija
1434/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon Leaving Neverland  part one ja olihan se kylmäävää.  Millainen äiti jättää lapsensa moneksi päiväksi vieraan aikuisen miehen luo ? Missä oli ton artistin ystävät ? Herrajumala aikuiset on ystäviä keskenään eikä pikkupoikien kanssa jotka kutsutaan makkariin  ,Tuo mieshän ei selvästikään kyennyt parisuhteeseen naisen / miehen kanssa ja intressit oli ihan muualla. Tosiaan , koko maailman edessä tuo puuhailu vieläpä tapahtunut. Maailman tunnetui ja kuuluisin  p,,,,.

No siis eihän tuo pystynyt parisuhteeseen edes "rakastamiensa" lapsien kanssa eli täysin tunnekylmä ihminen. Käytti lapsia omien halujensa tyydytykseen ja lemppasi menemään, kun uusi tuli tilalle. Ei kiintynyt oikeasti, vaikka vannoi rakkautta.

Kuule lasten kanssa ei kuulukaan olla parisuhteessa. 

MJ oli parisuhteessa ihan naisten kanssa. Tyttöystävät ja vaimot lueteltu jo aiemmin ketjussa. Olisit vain kade kun luet nimiä. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Mistä sinä hänen tunnekylmyytensä repäsit??? Onko henk. koht. kokemusta, jos ei ole, suu suppuun piste.

MJ oli parisuhteessa naisten kanssa ?   Miksi ne lapset sitten on ihan valkoisia ? Ei ainakaan siittänyt niitä

Juurihan asiaa selitettiin miksi. isolla rahalla...

Vierailija
1435/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun jalkapallossa poikia huudetaan joukkueisiin, kukaan aikuinen mies ei väitä sen tapahtuvan rakkaudesta heitä kohtaan. Onneksi.

Ihmisten välillä on aina kemiat, myös valkuilla.

Vierailija
1436/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytökset vahingoittavat hänen läheisiään, etenkin hänen omia lapsia.

Penan kohdalla ei olisikaan samanlaista motiivia heittää perättömiä syytteitä ilmoille.

Siis mitä mä luin? Että pedofiilin lapsia suojellaan sillä että puhutaan kuten asia on?

Älä ole typerys. Ymmärsit kyllä asian. Puhutaan nyt mahdollisesti perustelemattomista ja aiheettomista syytöksistä, joilla leimataan lasten isä pedofiiliksi koko maailman edessä.

Montako uhriksi itsensä kokenutta lasta tarvittaisiin lisää, ennen kuin näitä syytöksiä saisi mielestäsi esittää?

Vierailija
1437/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan laittaa sitten nimesi tähän?

Vierailija
1438/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten välillä on aina kemiat, myös valkuilla.

Mä luulen, että valmentaja joka veisi poikia sänkyynsä, saisi aika pian fudut seurasta.

Vierailija
1439/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan laittaa sitten nimesi tähän?

Mistä päättelet, että olen kuollut?

Vierailija
1440/2915 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko puolustelijat, ettei tämä kaikki vahingoita niitä miehiä itseään? Ettei he ole vuosia miettineet asiaa ja tunteneet valmiiksi syyllisyyttä? Koko elämänsä on peruuttamattomasti sekaisin eikä sellaiseen lähde kevein perustein. Tästä kaikesta pitää kuitenkin voida puhua. Sairasta on se, että MJ on nostettu johonkin kaiken yläpuolelle jumalaksi ja mahdolliset uhrit yritetään syyllistää hiljaisiksi ja hoetaan, että ovat vain rahan perässä (minkä rahojen?) sen sijaan, että kuunneltaisiin mitä heillä on sanottavana. Fanit ja muut jotka hyötyy siitä että hyväksikäytöistä viihdeteollisuudessa ja muualla ei puhuta ovat vaan päättäneet ajat sitten, että ei hassu MJ setä ole voinut tehdä mitään, koska oli niin mahtava muusikko. Hyi.

Valehtelu nimenomaan vahingoittaa Wade aja S ää eniten itseään ja Reediä. Kyseessä on kovat tyypit. He eivät välitä MJ lapsista miten tämä heihin vaikuttaa, vain itsestään.