Leaving Neverland
Julkaistaan kai pian. Voikohan sen nähdä jotenkin?
Kommentit (2915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kuollutta enää voi haastaa oikeuteen - edes Amerikassa? Mistä noi luulee saavansa vielä miljoonakorvauksia?
Usean miljoonan dollarin sviilikanne kuolinpesää vastaan.
Saavat rahaa jokaisesta haastattelusta ja avautumisesta.
Rahoittaja takana pitää huolen siitä että oikeusjuttuja nousee ihan samahan se miten niisä käy koska tarkoitus on pilata MJ maine. Hän ja Diana tiesivät pedoringeistä liikaa, samoin Dodi ja JFK jr. Jälkimmäisillä oli tekeillä lehtiprojektit joissa alettiin paljastella tiettyjen tahojen hommia. Kaikki tapettiin sekä Versace myös joka tiesi. Versace oli Dianan kaveri.
Versacen hautajaisten aikaan Diana kertoi ahdistuneensa perässä olleista hämärätyypeistä, silloin hän alkoi tosissaan pelätä.
Versace oli kiltti luova ja hieno persoona.https://www.youtube.com/watch?v=YWtaRvqvw9s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sean Lennon on palvottuna rikkaitten ja kuuluisien ja puolikuninkaallisen pentuna tottunut huomioon niin eihän se nyt sellaiselle käy jos joku muu lapsi pöhältää suosiossa ohi.Illupankkiirien tuoma äiti takaa MJ jahdin, koska juuri ne olivat vaarassa paljastuakin tässä , jos MJ olisi elänyt. lennonia esitettiin jonain rakkaudenlähettiläänä ja musiikki oli hyvää mutta totuus on takana erilainen sen bandin taustoilla. Siellä oli politiikkaakin.
Edelleen: onko sun mielestäsi pikkupoikia paremmuusjärjestykseen pistävä aikuinen mies terve tai rakkauden asialla?
Nuo pojat sen paremmuusjärjestyksen tekivät itse ei MJ.
Se on silviisiin että kun kerran menet oikeudessa sanomaan että mitään ei ole tapahtunut niin se on turha sitten rahanhimossa pyörtää sanojaan että hei, sittenki tapahtu...
Jenkkien Double Jeopardy- periaate pitäisi toimia myös todistajan lausuntojen kohdalla, ettei sanojaan voi jälkeenpäin mennä syömään vaan kerran VALAN alla annettu lausunto on lopullinen.
Tämän kirjoitan sovinistina, joka halveksii ja sylkee meetoon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prince on Al Waleedin poika, hän ujutti keskelle USAn viihdemaailmaa oman siemenensä. Katsokaa myös yhdennäköisuyys.
Ei kyllä mitään yhdennäköisyyttä. Blanketilla tosi matala otsa, tuolla äijällä korkea. Muutenkin Blanket näyttää intiaanilta, ei arabilta.
Mitä ihmettä Princestä puhun en toisesta Princestä eli Blanketistä!
No vähän sekavaa kun pojilla on sama nimi. Pistä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sean Lennon on palvottuna rikkaitten ja kuuluisien ja puolikuninkaallisen pentuna tottunut huomioon niin eihän se nyt sellaiselle käy jos joku muu lapsi pöhältää suosiossa ohi.Illupankkiirien tuoma äiti takaa MJ jahdin, koska juuri ne olivat vaarassa paljastuakin tässä , jos MJ olisi elänyt. lennonia esitettiin jonain rakkaudenlähettiläänä ja musiikki oli hyvää mutta totuus on takana erilainen sen bandin taustoilla. Siellä oli politiikkaakin.
Edelleen: onko sun mielestäsi pikkupoikia paremmuusjärjestykseen pistävä aikuinen mies terve tai rakkauden asialla?
Tuli selväksi. Vika on mielestäsi aina lapsissa, aikuinen mies vain kiemurtelee omissa mieltymyksissään eikä ole vastuussa mistään kenellekään. Nerousko hänelle tämän oikeuden antaa vai oma vaikea lapsuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli selväksi. Vika on mielestäsi aina lapsissa, aikuinen mies vain kiemurtelee omissa mieltymyksissään eikä ole vastuussa mistään kenellekään. Nerousko hänelle tämän oikeuden antaa vai oma vaikea lapsuus?
Sovimies kirjoitti:
Se on silviisiin että kun kerran menet oikeudessa sanomaan että mitään ei ole tapahtunut niin se on turha sitten rahanhimossa pyörtää sanojaan että hei, sittenki tapahtu...
Jenkkien Double Jeopardy- periaate pitäisi toimia myös todistajan lausuntojen kohdalla, ettei sanojaan voi jälkeenpäin mennä syömään vaan kerran VALAN alla annettu lausunto on lopullinen.
Olipa tässä taannoin oikeusistunto, jossa mies tuomittiin vuosiksi vankilaan. Löytyi vedenpitävää aineistoa, että oli r*iskannut pienen tytön useita kertoja. Oikeudenkäynnin aikaan 11-vuotias tyttö ei suostunut kuulusteluissa tai oikeudessa sanomaan sanaakaan.
Että häneltä on sitten viety oikeus puolustaa itseään ja kokemuksiaan myöhemminkään, sitten kun hän on siihen toivottavasti joskus valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden keskustelun Jakcsonia puolustavien MJ fanaatikoiden (2kpl) kanssa on turha keskustella. Ihan sama mitkä todisteet saavat eteensä, eivät usko niitä. Tulee mieleen fanaattinen Flatearthers ryhmä, jotka itsepintaisesti uskovat että maa on litteä. Kaikki väitteet maapallon pyöreydestä ovat näiden hullujen mielestä osa salaliittoa. 🙄
Taidat itse olla hieman yksinkertainen ja tunteiden mukana menevä.
Jep :D Täällä muutama selvästi muodostanut mielipiteensä pelkästään dokkarin perusteella. Käsittämätöntä miten ihmiset uskoo kaiken mitä televisiosta tulee. Itse olen sitä mieltä että valehtelevat, niin moni seikka sen todistaa. Siitä onko MJ syyllinen vai ei en osaa sanoa. On niin paljon todisteita puolesta ja vastaan.
Sovimies kirjoitti:
Oikein tosimies olet, kun syljet hyväksikäytettyjen pikkupoikien päälle. Lue psykologiaa niin ymmärrät että LAPSI VOI "KIINTYÄ" HYVÄKSIKÄYTTÄJÄÄNSÄ ja siksi suhtautua häneen ristiriitaisesti, toisinaan puolustella, toisinaan hyökätä. Lapsi menee pitkäaikaisesta hyväksikäytöstä tosi "sekaisin". Moni ymmärtää vasta terapiassa, että se todella oli väärin ja sairasta käytöstä aikuiselta, vaikka aikuinen olisi antanut kasapäin lahjoja ja huomiota ja olisi ollut kuinka "rakastunut" tahansa.
Yksi kysymys vaivaa minua:
Jos Michael Jackson oli syytön ja viaton, miksi ensimmäisen syytteen noustessa esiin, hän ei muuttanut toimintatapojaan vähemmän epäilyttäviksi?
Miksi hän jatkoi lasten kanssa nukkumista?
Miksei hän järjestelyillä olisi tehnyt päivänselväksi, mikä on meininki?
Miksi vietti lasten kanssa yhä aikaa niin, ettei ollut toista aikuista paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jackson eläis ja tuli vastaan kadulla, riuhtaisisin sen katuun permanentatusta letistä ja retuutaisin asvalttia pitkin niin että lakerikengät kopisis. Sitten monottaisin sitä pari kertaa jo valmiiks epämuodostuneeseen naamaan. Siinä ulisis Bili Tsiiniä sitten.
Juuri noin puhuu hyäksikäyttöön taipuvainen itse. MJ taas kysyisi sinulta hymyillen : Miksi vihaat?
Kaikilla on oikeus mielipiteenseensä.Jos olisi aikoinaan tuomittu niin miten olisi pärjännyt vankilassa,niin pehmeä ja myös mielestäni naismainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Näiden keskustelun Jakcsonia puolustavien MJ fanaatikoiden (2kpl) kanssa on turha keskustella. Ihan sama mitkä todisteet saavat eteensä, eivät usko niitä. Tulee mieleen fanaattinen Flatearthers ryhmä, jotka itsepintaisesti uskovat että maa on litteä. Kaikki väitteet maapallon pyöreydestä ovat näiden hullujen mielestä osa salaliittoa. 🙄
Mun tulee mieleen meghanhullu.
Mä en tiedä naurattaako vai kauhistuttaako mua tää yks kanssa mamma tässä ketjussa joka ulkonäöltä tunnistaa pedofiilit. Miettikää kun se painaa tuolla meidän keskuudessa tuomitsemassa toi on pedari, toi on pedari, tol on iso maha ja kaljuuntuu pakko olla pedari!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä naurattaako vai kauhistuttaako mua tää yks kanssa mamma tässä ketjussa joka ulkonäöltä tunnistaa pedofiilit. Miettikää kun se painaa tuolla meidän keskuudessa tuomitsemassa toi on pedari, toi on pedari, tol on iso maha ja kaljuuntuu pakko olla pedari!
Näinpä. Ja jos laittaa peruukin päähän, kuten MJ, ei enää olekaan pedarin näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä leimaat hulluiksi ne jotka nimenomaan ovat tarjonneet todisteet Al Waleedin ja MJ suhteesta ja joilla on asiantuntemus pedojen tunnistamiseen. Aika heikoilla eväillä olet. Oikeus on todennut MYÖS MJ n syyttömäksi. eli olet juridisestikin heikoilla. MJ n suvulla on täälläkin väkeä muuten eli jokainen syytös voi tulla kalliiksikin.
Au MJ:n sukulaiset on av-mammoja? Nice.
Paris sanoi jossain haastattelussa olevansa monien mielestä suomalaisen näköinen. Selvä vihje. Kukas meistä on hänen biologinen äitinsä, nyt käsi ylös!
Eikös Parisilla ole turkoosit silmät johon Suomessa hyvin harvoin törmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jackson eläis ja tuli vastaan kadulla, riuhtaisisin sen katuun permanentatusta letistä ja retuutaisin asvalttia pitkin niin että lakerikengät kopisis. Sitten monottaisin sitä pari kertaa jo valmiiks epämuodostuneeseen naamaan. Siinä ulisis Bili Tsiiniä sitten.
Juuri noin puhuu hyäksikäyttöön taipuvainen itse. MJ taas kysyisi sinulta hymyillen : Miksi vihaat?
Kaikilla on oikeus mielipiteenseensä.Jos olisi aikoinaan tuomittu niin miten olisi pärjännyt vankilassa,niin pehmeä ja myös mielestäni naismainen mies.
Mun mielestä hän jos kuka oli ns. sukupuolineutraali. Ei oikeen mies eikä nainen. Siksi yllätyin kun uhrit sanoivat että hänellä oli aikuisen miehen kookas penis. Jotenkin olin kuvitellut että hänellä on varmaan joku mikropenis ja senkin takia kasvanut kieroon ja mielummin leikkii pikkupoikien kanssa kellä on samanlainen.
Mielenkiintoinen teksti. Seksuaalisen hyväksikäytön uhri havainnollistaa miten Thriller nostaa pintaan muistoja omasta hyväksikäytöstä ja avaa biisin sanoituksen avulla hyväksikäytön vaikutuksia. Voiko Michael Jacksonin musiikillinen tuotanto olla jatkossa varoitustarina, jonka avulla taistella lasten seksuaalista hyväksikäyttöä vastaan?
https://www.sharedstoriesproject.org/blog/engage-your-mind-each-day
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä leimaat hulluiksi ne jotka nimenomaan ovat tarjonneet todisteet Al Waleedin ja MJ suhteesta ja joilla on asiantuntemus pedojen tunnistamiseen. Aika heikoilla eväillä olet. Oikeus on todennut MYÖS MJ n syyttömäksi. eli olet juridisestikin heikoilla. MJ n suvulla on täälläkin väkeä muuten eli jokainen syytös voi tulla kalliiksikin.
Au MJ:n sukulaiset on av-mammoja? Nice.
Paris sanoi jossain haastattelussa olevansa monien mielestä suomalaisen näköinen. Selvä vihje. Kukas meistä on hänen biologinen äitinsä, nyt käsi ylös!
Eikös Parisilla ole turkoosit silmät johon Suomessa hyvin harvoin törmää?
No ei ole. Harmahtavat.