tapailemani mies jauhaa exästään liikaa, suutuin. kommentteja asiaan?
tapailen miestä, johon olen jo vähän ihastunut ja mies muhun myös. alusta asti mua on kuitenkin häirinnyt se, että mies mainitsee entisen tyttöystävänsä aika usein. alussa vielä ajattelin, että en anna sen häiritä, ehkä tajuaa lopettaa. sitten mainitsin asiasta ja kysyin, onko hänellä vielä tunteita tuota eksää kohtaan, vastaus oli että ei.
pari päivää sitten vietimme yhdessä iltaa ja mies onnistui mainita eksänsa taas pari kertaa lyhyessä ajassa. kun mies vertasi yhtä ominaisuuttani eksäänsä, tyyliin sullakin on tatuointi, kun eksällä oli samanlainen, sain tarpeekseni.
sanoin miehelle että lähden kotiin, koska en tunne oloani kovin erityiseksi ja arvostetuksi ja että mulle tulee paha mieli, kun hän vertailee ja puhuu eksästään koko ajan. seuraus: mies suuttui mulle ja sanoi, ettei kuuntele tuollaista!
kommentteja, näkemyksiä? olinko kohtuuton kun suutuin?
Kommentit (24)
Se on hankalaa varmasti myös miehelle. Ajattelematonta kyllä mutta ei olis sun huomauttamisesta tarvinnut suuttua.
Jos on ollut vuosia yhden ihmisen kanssa ja sitten tulee ero niin huomasin että oli uudessa suhteessa vaikea keksiä puheenaihetta / kertoa itsestään ilman että tuli maininneeksi ex:n.. koska se ex nyt siinä kuvioissa oli ollut teini-iästä asti. Yritin kylläkin parhaani ja mielestäni onnistuin hyvin siinä että kerroin itsestäni asioita missä ei tarvinnut ex:ää mainita vaikka tietenkin uusi mies tajusi sen että mukanahan tuo oli ollut...
Kaikkinensa mies kuulostaa tosi lapselliselta tuommoisine juttuineen, en jaksaisi itse noin lapsellista miestä.
ap täällä vielä.
tämä mies oli sitä mieltä, että käyttäydyn täysin kohtuuttomasti ja ettei mulla ole mitään syytä suuttua tuosta ja ei edes puhut mulle mitään kun lähdin sen luota, nakkeli vain niskojaan ja tupisi jotain että omapa on tappiosi. nyt en ole kuullut siitä enää mitään enkä kuulekaan varmasti enää.
mulla on nyt tietenkin paha olo, kun ehdin jo ihastua häneen ja tuntuu ikävältä tajuta, että en ollut kuin laastari ja kynnysmatto koko tilanteessa. nainen oli vielä kuulemma soittanut miehelle ja sanonut, että tietää sen tavanneen jonkun uuden, ilmeisesti oli kuullut tuttavilta. tämä nainen siis pitää miestä otteessaan vielä kaikin tavoin, ei halua olla yhdessä mutta ei halua että mies on jonkun muun kanssa.
hyvä kuulla kuitenkin, että olette samaa mieltä siitä, etä tein oikein kun lähdin pois ja sanoin että en jaksa teeskennellä, että mua ei haittaa kuunnella niitä eksä-juttuja, varsinkaan kun niissä ei ollut mitään sisältöä kuin se että eksäkin on ollut joskus lomalla jossain, tehnyt töitä, ottanut tatuoinnin. bla bla bla.
en siis ollut lapsellinen ja ylireagoinut, vai mitä? sen verran täytyy olla käytöstapoja, että pystyy edes hetken keskittyä niihin ihmisiin, joiden seurassa on.
Mä en ymmärrä sitä, että asioista suututaan, eikä keskustella. Monet voivat huomaamattaan puhua exästä ja useimmiten sitä halutaankin tietää asioista exästä, oikein kytätään niitä. Mutta mies ei vain ymmärrä missä raja menee.
Uskoisin, että moni mies lopettaa exästä puhumisen kun siitä rakentavasti mainitsee.