Mies osti 50-vuotislahjaksi (olen tyrmistynyt)
kosteusmittarin. Kukaan muu nainen ei ole varmaan saanut näin vaikuttavaa lahjaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pölynimurin.
Mies on nykyään ex.
Hyvä ja hyödyllinen lahja. Onneksi mies on päässyt moisesta prinsessasta eroon.
Mies on antanut vain puolikkaan lahjan, kokonaisen siitä olisi tehnyt sen, että hän olisi imuroinut. Vai ajatteleeko miehet tuossa tapauksessa "se on naisen lahja, enhän siihen voi nyt koskea"? Ilahdutko sinä, jos saat synttärilahjaksi tapettia ja liisteriä, jotta voit tapetoida teidän yhteisen kodin seinät?
Nämä ukot jotka täällä vinkuu prinsessaa ja naislapsia ovat niitä akattomia peräkammarin poikia joita vain äiti lahjoo. Osa ei toki naista haluakaan kun naiset ovat niin pelottavia etteivät pärjää. Lahjoja eivät edes osaisi ostaa. Äidilleen ostavat lahjan just mallia "tiskirätti joululahjaksi" ja lahjapaperi on prisman pussi.
Suosittelen diiliä, että lahjoja ei osteta ollenkaan. Juhliminen yhdessäololla, ruualla, seksillä, matkustelulla jne on paljon hauskempaa. Lahjat ovat turhia.
Vierailija kirjoitti:
trolliasiantuntija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tuo miehen joku kaksimielinen mukahauska vitsi?
Ei vaan palstatrollin oma kehitelmä, jolle on muiden tarkoitus kehitellä jatkoksi vastaavia muka saatuja lahjoja.
Tämä trolliformaattihan on tuttu tällä palstalla jo useilta vuosilta. Tämä kyseinen trollaaja keksii siis jonkun muka hauskan jutun, johon on hauska kehitellä aloituksen jatkoksi vastaavanlaisia kommentteja. Hän siis itse laittaa alkuun muutaman esimerkin ja sitten muut innostuvat, jos innostuvat. Suurin osa vastauksista kyseisissä ketjuissa kuitenkin tulee itse aloittajalta, siis myös alun jäkeenkin.
Joskus ketjuista kehittyy hyvinkin hauskoja, joissa toki jokainen ymmärtää, että ketjulla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Useimmiten ketjut jäävät kuitenkin melko lyhyiksi, kuten tämäkin ketju tullee jäämään. Ellei nyt ap sitten ihan periaatteesta pitkitä ketjua, kun menin näin sanomaan ;)
Sinä vietät palstalla aikaa ihan liikaa. 😂 Nyt kone kiinni ja tee jotain hyödyllistä. Huh, huh, että oikein analyysin vetäisit.
Tuskin sen enempää kuin sinäkään. Äkkiä nämä trollaajien arkkityypit täällä paljastuu, jos täällä vähääkään pyörii. Tuo kyseinen trollaajaa avaa näitä samanlaisia ketjuja päivittäin, joten ei hänen ketjujensa havainnointiin mitään einsteinia tarvita. Vaikka sinun osamääräsi ei riitäkään näitä trollaajia havainnoimaan, niitä keskivertoa hieman tyhmempikin ne havaitsee erittäin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka hemmottelee lahjoin naista, ei niitä ole kuin elokuvissa.
Olipas mälsä lahja ap. Siitä voisi kyllä hänelle kommentoida, että tämmöinen ei ilahduta.
Mulla on miehenä ns. verkkapukujuntti, joka ei ulkomaanmatkusta, pelkää lentämistä ja inhoaa laivoja. Hän lähtee vain, jos sinne pääsee autolla= kierretään Tornion kautta tai Venäjälle tai juuri ja juuri Tallinnaan, kun matka laivalla ei kestä kauan.Täytän 50 v. kohta ja sain lahjaksi Madeiran matkan mulle ja teinityttärelle, hän jää koiran ja koululaisen kanssa. Kyllä niitä semmoisia miehiä on, yllättävissä paketeissa..! Monesti kysyy, mitä haluaisin, mutta joskus ostaa ihan itse, eikä koskaan ole mennyt pieleen.
Anoppi tosin kerran ihmetteli kun sain 40-v. lahjaksi paskatalikon ja esiliinan, että mikä lahja se tuo tuommoinen on. Itse olin tosi tyytyväinen, koska olen puutarhahullu, vanhasta talikostani irtosi kahva syksyn loppumetreillä ja työkalut oli aina mulla hukassa ilman kunnon työkaluessua. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pölynimurin.
Mies on nykyään ex.
Hyvä ja hyödyllinen lahja. Onneksi mies on päässyt moisesta prinsessasta eroon.
Mies on antanut vain puolikkaan lahjan, kokonaisen siitä olisi tehnyt sen, että hän olisi imuroinut. Vai ajatteleeko miehet tuossa tapauksessa "se on naisen lahja, enhän siihen voi nyt koskea"? Ilahdutko sinä, jos saat synttärilahjaksi tapettia ja liisteriä, jotta voit tapetoida teidän yhteisen kodin seinät?
Mikä lahja se imurointikaan muka olisi? Pyyhitkö sinä pölyt puolisollesi lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
trolliasiantuntija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan palstatrollin oma kehitelmä, jolle on muiden tarkoitus kehitellä jatkoksi vastaavia muka saatuja lahjoja.
Tämä trolliformaattihan on tuttu tällä palstalla jo useilta vuosilta. Tämä kyseinen trollaaja keksii siis jonkun muka hauskan jutun, johon on hauska kehitellä aloituksen jatkoksi vastaavanlaisia kommentteja. Hän siis itse laittaa alkuun muutaman esimerkin ja sitten muut innostuvat, jos innostuvat. Suurin osa vastauksista kyseisissä ketjuissa kuitenkin tulee itse aloittajalta, siis myös alun jäkeenkin.
Joskus ketjuista kehittyy hyvinkin hauskoja, joissa toki jokainen ymmärtää, että ketjulla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Useimmiten ketjut jäävät kuitenkin melko lyhyiksi, kuten tämäkin ketju tullee jäämään. Ellei nyt ap sitten ihan periaatteesta pitkitä ketjua, kun menin näin sanomaan ;)
Sinä vietät palstalla aikaa ihan liikaa. 😂 Nyt kone kiinni ja tee jotain hyödyllistä. Huh, huh, että oikein analyysin vetäisit.
Tuskin sen enempää kuin sinäkään. Äkkiä nämä trollaajien arkkityypit täällä paljastuu, jos täällä vähääkään pyörii. Tuo kyseinen trollaajaa avaa näitä samanlaisia ketjuja päivittäin, joten ei hänen ketjujensa havainnointiin mitään einsteinia tarvita. Vaikka sinun osamääräsi ei riitäkään näitä trollaajia havainnoimaan, niitä keskivertoa hieman tyhmempikin ne havaitsee erittäin helposti.
Minä olen niin tyhmä, että käyn täällä satunnaisesti katsomassa että onko ketjua, jolle saa nauraa, kuten norpille ja emättmille.
Provon tunnistan, mutta eipä ole tullut mieleeni miettiä, onko provo kenen tekemä. Mutta te fiksut teette kaiken tyylillä, olen kateellinen ja nolona poistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas mälsä lahja ap. Siitä voisi kyllä hänelle kommentoida, että tämmöinen ei ilahduta.
Mulla on miehenä ns. verkkapukujuntti, joka ei ulkomaanmatkusta, pelkää lentämistä ja inhoaa laivoja. Hän lähtee vain, jos sinne pääsee autolla= kierretään Tornion kautta tai Venäjälle tai juuri ja juuri Tallinnaan, kun matka laivalla ei kestä kauan.Täytän 50 v. kohta ja sain lahjaksi Madeiran matkan mulle ja teinityttärelle, hän jää koiran ja koululaisen kanssa. Kyllä niitä semmoisia miehiä on, yllättävissä paketeissa..! Monesti kysyy, mitä haluaisin, mutta joskus ostaa ihan itse, eikä koskaan ole mennyt pieleen.
Anoppi tosin kerran ihmetteli kun sain 40-v. lahjaksi paskatalikon ja esiliinan, että mikä lahja se tuo tuommoinen on. Itse olin tosi tyytyväinen, koska olen puutarhahullu, vanhasta talikostani irtosi kahva syksyn loppumetreillä ja työkalut oli aina mulla hukassa ilman kunnon työkaluessua. .
Ihana mies sinulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerran kosteustarkastus.
Siis apua! Mua ainakin nauratti! (Mutta ei apn puolesta)
Kaverin kaveri antoi tyttöystävälleen lahjaksi Motonetin lahjakortin. Reaktio paljasti, ettei ollut tyttöystävän lempikauppa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ystävällisesti kertoisitte miehillenne lahjatoiveista?
Mä usein vinkkaan miehelle, jos näen kaupassa jotain kivaa. Koruista olen kertonut aikanaan, mikä on mun tyylistä ja ei oo pieleen mennyt hänen valinnat sen jälkeen.
Ei sekään kaikille mene kaaliin. Omalle miehelle olen yrittänyt tuota koru/parfyymilinjaa tuollalailla tuoda esiin mutta aina tulee jotain halpaa krääsää josta kyllä loukkaannun. Itse ostan mieleiset kunnon lahjat hänelle mutta itse saan vain jotain vitosen krääsää, tyyliin hupi-teepaidat joita en käytä. Muuten ihan okei mies mutta miten hän ei sitä käsitä vaikka olen monta kertaa sanonut? ; (
Sattuu sekin, kun usein puhuu jostain esim. mainoksesta että siinähän olisi kaunis kaulakoru/sormus etc. Niinhän siinä olisi joo. Aluksi luulin että saan sellaisen kun kommentoin siihen, että niinhän tuo onkin kaunis koru. Nykyään vain v**ttaa kun hän laukoo noista korumainoksista jotain enkä sano enää mitään.
Muille läheisilleen ostaa kyllä kunnon lahjat.
Siis osteleeko aikuiset ihmiset toisilleen jotain lahjoja? Ja suuttuu kun ei saa haluamaansa :D
Vai oliko kyse sittenkin 5-vuotis lahjasta :'D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen mies. Jokaisena syntymäpäivänäni olen saanut useamman kuin yhden lahjan ja joulu kestää hänen kanssaan monta päivää, kun hän yllättää "vielä yhdellä" lahjalla. Ei mitään timanttisormuksia (en käytä koruja), hajuvesiä (en käytä) tai muuta turhuutta vaan juuri minulle harkittuja pieniä hankintoja, joita hän tekee lähinnä kirppiksiltä ympäri vuoden + sellaisia tavaroita, joita hän tietää minun haluavan (taimia, muita puutarhajuttuja, kokkausharrastukseeni liittyviä tavaroita jne).
Meillä on tehty sopimus, että ostetaan vain joululahjat ja nekin yleensä semmoista, mitä toinen tarvii tai tietää muuten olevan mieleinen. Talo on täynnä roinaa, itse ostettua ja perittyä, että sen puoleen ei yhtään mitään ylimääräistä ole tarpeen. En käytä juurikaan koruja kuin jossakin juhlissa, parfyymit ostan itse, sillä miellän ne käyttötavaraksi (vaikka olisi kalliimpaakin).
Viime jouluna sain tosi hyvän kahvitermarin, tuli todellakin tarpeeseen, saa aamupäivällä juoda töissä kuumat kahvit entisen haalean sijaan. En tiedä, miksi itseltä aina se termarin osto jäi, onneksi mies kiinnitti huomiota, mikä risa se vanha oli:-)
Joskus tulee kummankin ostettua jotakin toiselle, jos eteen sattuu ja tietää toisen moista katselleen, vaikka ei olisi mikään juhlapäiväkään.
Mutta tämä on meidän juttu, ymmärrän erittäin hyvin, jos harmittaa, jos homma toimii yksipuolisesti, että toiselle kyllä kelpaa hyvät lahjat, mutta ei yhtään viitsi panostaa sitten vastavuoroisesti. Suorastaan ilkeältä jo kuulosti ihastella koruja, joita ei aiokaan ostaa. Valtapeliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ystävällisesti kertoisitte miehillenne lahjatoiveista?
Mä usein vinkkaan miehelle, jos näen kaupassa jotain kivaa. Koruista olen kertonut aikanaan, mikä on mun tyylistä ja ei oo pieleen mennyt hänen valinnat sen jälkeen.
Ei sekään kaikille mene kaaliin. Omalle miehelle olen yrittänyt tuota koru/parfyymilinjaa tuollalailla tuoda esiin mutta aina tulee jotain halpaa krääsää josta kyllä loukkaannun. Itse ostan mieleiset kunnon lahjat hänelle mutta itse saan vain jotain vitosen krääsää, tyyliin hupi-teepaidat joita en käytä. Muuten ihan okei mies mutta miten hän ei sitä käsitä vaikka olen monta kertaa sanonut? ; (
Sattuu sekin, kun usein puhuu jostain esim. mainoksesta että siinähän olisi kaunis kaulakoru/sormus etc. Niinhän siinä olisi joo. Aluksi luulin että saan sellaisen kun kommentoin siihen, että niinhän tuo onkin kaunis koru. Nykyään vain v**ttaa kun hän laukoo noista korumainoksista jotain enkä sano enää mitään.
Muille läheisilleen ostaa kyllä kunnon lahjat.
Todellakin. Mieluummin vaikka hiukan vääräntyylisiä koruja/parfyymejä kuin jotain vitosen krääsää, tilanteessa jossa toinen toivoo kunnon asianmukaiset lahjat. Ja niitä vielä itsekin ukolleen antaa.
Monesti tuollaiset ukot on muutenkin naista huomioimattomia sovinisteja, mitä olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Siis osteleeko aikuiset ihmiset toisilleen jotain lahjoja? Ja suuttuu kun ei saa haluamaansa :D
Vai oliko kyse sittenkin 5-vuotis lahjasta :'D
Useimpien mielestä kuuluu ihan perus kohteliaisuus toimintatapoihin joskus huomioida toista jollain kivalla. Ei elämä ole pelkkää vaippojen ja tarjousjauhelihan ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan aina kanssa jotain tyhmiä lahjoja. Kun täytin 40v sain mieheltäni 50€rahaa.
Mä sain 50-vuotislahjaksi 50e, rikkailta appivanhemmilta.
En ikinä unohda tätä anteliaisuutta. Muita ovat muistaneet 500eurolla. Aika ilkeetä.
Tuttava kertoi saaneensa mieheltään joululahjaksi nenäkarvatrimmerin. Juttelimme joulukuulumisista ja hän mainitsi lahjastaan neutraaliin sävyyn, joten älysin pitää ilmeeni kurissa.
Minulla myös puoliso joka ei lahjoja ostele. Myöhemmin tietenkin kilahdan ja kysyn missä lahja. Sanoo että ei ole rahaa. Äidilleen kyllä huolehtii lahjat ja kukat merkkipäivinä. Tästä on ollut monta riitaa. Sanon että vaimoa kuuluu muistaa Syntymäpäivänä, jouluna ja hääpäivänä. Ei ole mennyt perille. Mitä mieltä olette? Olenko kohtuuton kun vaadin lahjoja. Vai pitäisikö vaan olla hiljaa ja hyväksyä että niitä ei tule. Muuten on hyvä mies. PS Itse ostan hänelle hyvän lahjan aina merkkipäivinä.
naislapset taas vauhdissa.