Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti 50-vuotislahjaksi (olen tyrmistynyt)

Vierailija
04.03.2019 |

kosteusmittarin. Kukaan muu nainen ei ole varmaan saanut näin vaikuttavaa lahjaa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain talvirenkaat ja pyyhkijänsulan. Täydellinen nappiin mennyt lahja.

Joululahjaksi sain punaiset Nokian kumpparit, taas täysosuma.

Luulen, että tuo kosteusmittari on veetuilua.

Mautonta!

Vierailija
22/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusmittari ei ole vielä mitään, mutta mun mieheni osti mulle 50 vuotislahjaksi homekoiran.

Nyt se nuuskii ympäriinsä ja haukkuu joka kerta kun yritän silittää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tuo miehen joku kaksimielinen mukahauska vitsi?

Alakerran kosteustarkastus.

:D Ne testailee jo hyvissä ajoin milloin on aika vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
24/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ystävällisesti kertoisitte miehillenne lahjatoiveista?

Mä usein vinkkaan miehelle, jos näen kaupassa jotain kivaa. Koruista olen kertonut aikanaan, mikä on mun tyylistä ja ei oo pieleen mennyt hänen valinnat sen jälkeen.

Minä sain syntymäpäivä-imurini juuri niin, että satuin sanomaan miehelle puoli vuotta ennen syntymäpäiviä "siistin näköinen imuri" kun satuin näkemään uuden dysonin kaupassa.

Minulla on myös "söpö kirves", jonka bongasin sattumalta rautakaupassa. Kyseessä oli pikkuinen fiskarssin kirves. Asutaan kerrostalossa.

Vierailija
25/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteenne muuten hyvä? Kunnipittaako ja arvostaako mies sinua muuten ja onko seksi hyvää ja huomioiko mies sinua siinä?

Jotenkin kuulostaa, että on muutakin pahasti pielessä. Ehkä on elämässä käsillä rajapyykki sen miettimiseen, haluaako viettää miehen kanssa loput elämästään vai vielä seikkailla vähän ja etsiä jonkun uuden paremman.

Vierailija
26/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä usein vinkkaan miehelle, jos näen kaupassa jotain kivaa. Koruista olen kertonut aikanaan, mikä on mun tyylistä ja ei oo pieleen mennyt hänen valinnat sen jälkeen.

Minä sain syntymäpäivä-imurini juuri niin, että satuin sanomaan miehelle puoli vuotta ennen syntymäpäiviä "siistin näköinen imuri" kun satuin näkemään uuden dysonin kaupassa.

Minulla on myös "söpö kirves", jonka bongasin sattumalta rautakaupassa. Kyseessä oli pikkuinen fiskarssin kirves. Asutaan kerrostalossa.

No mutta ainakin miehesi selvästi kuuntelee sinua!

Vierailija
27/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut auton, puhelimen ja timanttisormuksen :)

Vierailija
28/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miehelle jo alussa sanonut, että mulle pitää merkkipäivinä ostaa lahja (kuten minäkin ostan hänelle), mies saa kysellä toiveita tai ostaa/tehdä itse mitä sopivaksi katsoo. Hyvin on tähän mennessä sujunut.

Vierailija
29/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petollisella exälläni oli aina kuulemma hirveä ahdistus lahjoista, kun ei mulle mikään kelpaa. Antoi aina jotain mahdollisimman halpaa krääsää, vaikka olisin kymmenen toivetta esittänyt. Kerran tein listan. Arvatkaa ostiko yhtäkään asiaa siitä? Niin helppoa olisi ollut tehdä minut iloiseksi ja välttää ahdistus. Eikä kyse ollut mistään kalliista jutuista. Mutta ei. En oikeasti ymmärrä, mitä tällainen mies ajattelee. Lopulta en vaan yksinkertaisesti viitsinyt ostaa hänelle enää yhtään mitään. Suhde sitten kaatuikin kohtapian, toki muihin asioihin.

Vierailija
30/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, jos miehesi kuolisi, nuo tavarat saisi aivan uuden arvon ja merkityksen.

Hän on ainakin todella kuunnellut sinua.

Vierailija
31/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pölynimurin.

Mies on nykyään ex.

Hyvä ja hyödyllinen lahja. Onneksi mies on päässyt moisesta prinsessasta eroon.

Vierailija
32/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiset naiset marisee jostain lahjoista. Ei hyvää päivää. 

Vierailija
33/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pölynimurin.

Mies on nykyään ex.

Hyvä ja hyödyllinen lahja. Onneksi mies on päässyt moisesta prinsessasta eroon.

Joo. Pitää varmaan ostaa miehelle synttärilahjaksi vessapaperia ja puutarhamultaa.  

Vierailija
34/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko joskus vaikka mainita lahjstoiveista jotain?

Mitä odotitte? Kuuta taivaalta?

Jos ei sinua erikseen ohjeisteta, niin ostatko silloin lahjaksi tiskirätin ja -harjan? MInun mieheni kiinnittää huomioita asioihin, joita ihastelen vaikka kaupungilla kävellessämme, ja käy hommaamassa sen sitten lahjaksi.

Vierailija
35/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan palstatrollin oma kehitelmä, jolle on muiden tarkoitus kehitellä jatkoksi vastaavia muka saatuja lahjoja.

Tämä trolliformaattihan on tuttu tällä palstalla jo useilta vuosilta. Tämä kyseinen trollaaja keksii siis jonkun muka hauskan jutun, johon on hauska kehitellä aloituksen jatkoksi vastaavanlaisia kommentteja. Hän siis itse laittaa alkuun muutaman esimerkin ja sitten muut innostuvat, jos innostuvat. Suurin osa vastauksista kyseisissä ketjuissa kuitenkin tulee itse aloittajalta, siis myös alun jäkeenkin.

Joskus ketjuista kehittyy hyvinkin hauskoja, joissa toki jokainen ymmärtää, että ketjulla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Useimmiten ketjut jäävät kuitenkin melko lyhyiksi, kuten tämäkin ketju tullee jäämään. Ellei nyt ap sitten ihan periaatteesta pitkitä ketjua, kun menin näin sanomaan ;)

Vierailija
36/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, jos miehesi kuolisi, nuo tavarat saisi aivan uuden arvon ja merkityksen.

Hän on ainakin todella kuunnellut sinua.

Olen ollut sinkku kaksikymmentä vuotta enkä omista kirvestä. Ei ole kertaakaan näiden vuosien aikana tullut esille tilannetta, missä sitä olisi tarvittu. Pölynimurikaan ei saa sen ihmeempiä merkityksiä, on taloudessa mies tai ei. Vain, jos pölynimurilahjan mukana tulee imurointisuorite niin sillä on merkitystä ja sekin kestotilauksena. 

Vierailija
37/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurit ja turhat kirveet voi ostaa kyllä ihan milloin vain eikä vaimolle syntymäpäivälahjaksi.

Taas oman miehen pisteet nousee kun näitä lukee. Minä sain 50v lahjaksi matkan. Emme ole 10 vuoteen olleet kahdestaan reissussa vaan aina on ollut lapsi tai kaksi mukana. Tosi kiva lähteä vaihteeksi kaksin :)

Ja kyllä aika moni mieskin pettyisi jos saisi 50v lahjaksi vaikka peräpukamavoidetta ja vessaharjan. Vaikka kuinka tulisi tarpeeseen ;)

Vierailija
38/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kerran mies osti talouttamme hyödyttävän lahjan, kattilan. Laitoin sen kaappiin talteen ja kun miehen synttäri tuli, ostin samaansarjaa 10 litran kattilan. Ihmetteli, että mitä hän tällä. Vastasin, että ihan samaa kun minä omalla kattilallani. Meni perille! Kerrasta!

Vierailija
39/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolliasiantuntija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan palstatrollin oma kehitelmä, jolle on muiden tarkoitus kehitellä jatkoksi vastaavia muka saatuja lahjoja.

Tämä trolliformaattihan on tuttu tällä palstalla jo useilta vuosilta. Tämä kyseinen trollaaja keksii siis jonkun muka hauskan jutun, johon on hauska kehitellä aloituksen jatkoksi vastaavanlaisia kommentteja. Hän siis itse laittaa alkuun muutaman esimerkin ja sitten muut innostuvat, jos innostuvat. Suurin osa vastauksista kyseisissä ketjuissa kuitenkin tulee itse aloittajalta, siis myös alun jäkeenkin.

Joskus ketjuista kehittyy hyvinkin hauskoja, joissa toki jokainen ymmärtää, että ketjulla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Useimmiten ketjut jäävät kuitenkin melko lyhyiksi, kuten tämäkin ketju tullee jäämään. Ellei nyt ap sitten ihan periaatteesta pitkitä ketjua, kun menin näin sanomaan ;)

Sinä vietät palstalla aikaa ihan liikaa. 😂 Nyt kone kiinni ja tee jotain hyödyllistä. Huh, huh, että oikein analyysin vetäisit.

Vierailija
40/64 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ole trolli vaan kummasti ihan tosijuttu, ehkä teille prinsessoille outo. Muuten mies ok, ei sekään kaikkea tajua, olkoon miten älykäs onkin.

Ap