Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokian uutuuspuhelin, se halpis jonka akku kestää kuukauden. ov

Vierailija
25.02.2013 |

Luulin ihan oikeasti, että se puhelin on joku kertakäyttöpuhelin, jossa akku kestää kuukauden ja se siitä sitten.

Mies tuossa sanoi illalla, että hän voisi sen puhelimen vaikka ostaakin ja repesi, kun sanoin että ei varmasti osta koska on aika paljon maksaa 15 euroa kuukausittain uudesta puhelimesta.

Mitenkähän näin väärin olin tuon käsittänytkin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olit ymmärtänyt väärin sen akun keston. Viikon minun mielestäni akun kerrottiin kestävän.

Vierailija
2/6 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 21:56"]

Ainakin olit ymmärtänyt väärin sen akun keston. Viikon minun mielestäni akun kerrottiin kestävän.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs kun kuukauden

Vierailija
4/6 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käsitin ensin iltasanomien otsikosta, että joutuu kuukauden välein ostamaan uuden akun siihen :'D sitten kun luin jutun, tajusin että tarkoitettiin latauksen kestoa, ei akun elinikää :P

Mutta kyllä tavallinen kännykkä (ei älypuhelin) kestää, jos sillä ei tee mitään! "Ollut kaksi viikkoa päällä" No wau. Koittaisivat kehittää älypuhelimien akkuja

Vierailija
5/6 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertakäyttöpuhelin" BUAHHAHAHHAAAA :D :D  Ap taitaa olla vähän yksinkertainen, ei ihme että mies "repesi" :D

Vierailija
6/6 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä näitä pitkäkestoisia Nokia-puhelimia myydään. Tietääkö vaikkapa BUAHHAHAHHAAAA?

Vai ovatko vasta tulossa markkinoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi