Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain kesätyöpaikkaa. Niin teki 227 muutakin

Vierailija
03.03.2019 |

Tämä oli mielestäni "paras", kesto oli 1,5 kk ja vaadittiin auto ja ajokortti ja loppupuolella olevat sosiaalialan opinnot. Paikkoja oli 2.

Vammaispuolelle ja vanhuspuolelle hakijoita oli 303 ja 321 mutta siellä oli paikkoja oli 5-10. Näiden töiden kesto oli 1 kk.

Nyt alkaa haastatteluun pääsevien valinta.

Mietin vaan että missä se työvoimapula on. Ymmärtääkseni vanhus- ja vammaistyö ei ole niitä vetovoimaisimpia aloja ja silti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erehdyit hakemaan palkkatöitä. Pulaa on ilmaisen työn tekijöistä.

Vierailija
2/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Tuskin ainakaan pääkaupunkiseudulla, koska minun ulkomaalinen vaimonikin sai heti ensimmäisen vuoden jälkeen kesätöitä hoivakodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä erehdyit hakemaan palkkatöitä. Pulaa on ilmaisen työn tekijöistä.

Jep. Näin tein.

Palkattomiin harkkoihin pääsee hyvin.

Vierailija
4/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttelija kirjoitti:

Missä päin asut? Tuskin ainakaan pääkaupunkiseudulla, koska minun ulkomaalinen vaimonikin sai heti ensimmäisen vuoden jälkeen kesätöitä hoivakodista.

Oho, sisämaalinen ei ehkä olisi saanut!

Vierailija
5/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärällä alalla. Itse rakennusinsinöörinä opiskelen ja 20 työhaastattelukutsua sekä 5 työtarjousta. Huomenna alkaa. Työmatka 3 km konttorille. 

Vierailija
6/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärällä alalla. Itse rakennusinsinöörinä opiskelen ja 20 työhaastattelukutsua sekä 5 työtarjousta. Huomenna alkaa. Työmatka 3 km konttorille. 

No mä opiskelen sosionomiksi ja meistä pitäis olla kuulemma huutava pula. Toki mä en tietty vielä tiedä pääsenkö vai enkö, mutta kieltämättä hakijamäärät yllätti keskisuuressa kaupungissa. Nämä siis tuli "kiitos kiinnostuksestasi" -viestissä. Palkattomiin juttuihin pääsee aina.

Vierailija
7/7 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opiskella fysioterapeutiksi. Työllistyvät vain yrittäjiksi. Virkoja ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän