Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ilmiö: Ihmiset poistuvat onnettomuuspaikalta

Vierailija
25.02.2013 |

Tutkijat eivät tiedä syytä tälle käyttäytymiselle. Mitä sinä veikkaat? Itse ajattelin, että onko syy esimerkiksi Poliisit tv-sarjassa. Jos ei tahdo televisio-ohjelmaan, niin parempi poistua paikalta kuin jäädä odottelemaan kuvausryhmän saapumista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei joustaisi luonto lähteä. Olisin sitten varmaan se hyväntahoinen joka jää jonkun hullun uhriksi. Kyselen kadulle sammuneilta onko kaikki hyvin, siltä varalta että kyseessä onkin sairauskohtaus. Yleensä vastauksena on sadattelua mutta mielestäni sen arvoista.

Itse Turun keskustassa ylitin tietä eräässä vilkkaassa risteyksessä. Oli joku ihme takatalvinen vkloppuilta n. klo 20-21 enkä yhtään tajunnut miten liukas asfaltti oli ajotiellä. Heitin siihen sitten kantapäät kohti taivasta -tyylillä nupit ja menetin kai vähäksi aikaa tajuntani kun en muista mitään siitä että kääntyvä auto olisi pysähtynyt kohdalleni. Havahduin vain siihen että näin auton nokan sammakkoperspektiivistä. Kun nousin, näin kun jonollinen baariinmenijöitä toljotti minua kadun toiselta puolelta ja omalla puolella katua joku röökimuija seisoskeli porttikongissa minua katsellen. Kun pääsin jaloilleni kohtasin auton nokan takaa kuskin odottelevan katseen (naurattaa tuo näin jälkikäteen, "Menes nyt siitä makoilemasta").

Että sellaista apua. Päästä ei onneksi tullut verta mutta sh-kaverini neuvoi ettei ainakaan nukkumaan saa mennä jos kerran kuuppa hetkeksi pimeni.

Vierailija
22/25 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:16"]

Että sellaista apua. Päästä ei onneksi tullut verta mutta sh-kaverini neuvoi ettei ainakaan nukkumaan saa mennä jos kerran kuuppa hetkeksi pimeni.

[/quote]Omahan tuo mokasi oli. En olisi itsekään auttanut. Ei ole minulta pois jos makaat kadulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei parane puuttua yhtään mihinkään. Jos puuttuu voi saada turpiinsa, joutua haastetuksi oikeuteen, tai ainakin tehdään ls-ilmoitus.

Parempi oikeastaan kun pysyttelisi vaan kotonaan.

Vierailija
24/25 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireestä tuli mieleen: Mitä jos näkisit onnettomuuden ollessasi matkalla lentokentälle viime tipassa? Jäisitkö odottamaan vai tyytyisitkö vain soittamaan apua?

Hypoteettinen tilanne, ei ole koskaan sattunut kohdalle mutta tulipahan mieleen. Tai jos olisit menossa synnyttämään ja synnytys olisi edennyt pitkälle?

Suurimmalla osallahan se kiire ei varmaan oel muuta kuin kiire kotiin, kauppaan, töihin tms.

Vierailija
25/25 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:06"]

Tottakai poistun, miksi jäisin?

[/quote]

Muista tuo lauseesi vaikka sitten kun oma läheisesi joutuu onnettomuuteen, ja jokainen ajattelee noin. Mitä sitä vaikka lasta auttamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi