Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patentex-oval ehkäisypuikot loppu joka apteekista.

Vierailija
08.02.2013 |

Ei ole todellista ehkäisypuikkoja on Suomessa myynnissä vain yhtä merkkiä ja nyt ne on loppu kaikkialta. Mitäs nyt sitten? Selibaatti taitaa olla ainoa vaihtoehto, kun hormoniehkäisy ei käy ja kondomit ei iske.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaahdoissa? Reissu Ruotsiin edessä pitääkö käydä siellä shoppailemassa?

Vierailija
2/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei hormoniehkäisy sovi.

Ruotsalaiset taitaa puuhata paljon pessaarilla, jotn siellä varmaan kans vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän tuurilla kohta on kolmas lapsi tuloillaan ;)

Vierailija
4/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies steriloitiin yksityisellä kun nuorempi oli 6 vko.

se edellinen

Vierailija
5/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeissa löytyy tavallisia paljon ohuempia ja väemmän haisevia lateksittomiakin. Maksavat enemmän.

Vierailija
6/71 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole vielä suostunut. Pelkää lääkäreitä ylikaiken. Eihän noita puikkoja tosiaan suositella yksin käytettäväksi mutta parempi niissä on ehkäisyteho kuin ilman ehkäisyä;) Kondomeita ollaan kokeiltu vaikka mitä merkkiä mutta ne ei ole meidän juttu, ne ei paljon ehkäise yöpöydän laatikossa. No riskillä mennään kun ei se pikku kolmonen olisi maailmanloppu. AP

Vierailija
7/71 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Mistä nettiapteekista olet löytänyt? Yliopiston,Apteekki, Verrkoapteekki ja Apteekkituotteet.fi myyvät ei-oota, samoin kaikki lähiseutujen apteekit. Me olemme käyttäneet näitä ainoana ehkäisykeinona jo 13 vuotta, toimivat mainosti. Ihan kiva olisi jostain löytää lisää, ei oikein innosta varmat päivät -menetelmä :/

Vierailija
8/71 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sain näitä pienen paikkakunnan apteekista, ja nettiapteekistaki saa tilattua, mua hieman pelottaa noiden ehkäisy teho, toivottavasti toimii, koska toista lasta emme ihan vielä haluaisi. Hormoni ehkäisyä en halua käyttää ja kumit kiristää miestä, joten tää on melkeenpä ainoo vaihtoehto! (kuparikierukka ei sovi) Joten täytyy toivoa ettei vahinkoa satu :D

Ja se on myös harmillista että imetyksen aikana näitä ei oo tutkittu, itse en enää imetä mutta imetin vuoden lastamme ja seksiä oli toooodella vähän :/

Vierailija
9/71 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten ihmisillä kokemuksia näistä? Olis kiva tietää! :)

Vierailija
10/71 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apteekkiostokset.fi/cgi-bin/webiokauppa?Ehkaisy/Patentex_Oval_75_mg_12_kpl&naytasivu=94&id=1022&saitti=apteekkiostokset

Ootko täältä koittanut tilata? Tänne pitää kirjautua ensin ennenkuin pääsee ostoksia tekemään. Toivottavasti täältä ei ole tuote loppu!! Harmillista jos loppuneet jokapaikasta, miksköhän!! Aika outoa että yhtäkkiä loppu jokapaikasta. Itse tosiaan ostin pienen paikkakunnan apteekista näitä, mutta siitäkin on jo puoli vuotta.

Miksiköhän lääkärit ym terveysalan ihmiset eivät luota näihin pelkästään? aina suositellaan jotain muuta ehkäisykeinoa :/ oletko törmännyt tällaisen?

Vierailija
11/71 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun hitsi vieköön, loppunut on täältäkin :/ tosi outoa miks yhtäkkiä loppuneet.

Vierailija
12/71 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitäkin euroturistit roudaa apteekeista ja nettitilauksina tekaistuilla osoitteilla Venäjän markkinoille:D Sinne, kun mitään ei kannata ostaa vain yhtä kerralla, vaan satoja.

Vierailija
13/71 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se :D :D

Vierailija
14/71 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kysynyt apteekista millon näitä olisi taas saatavilla Suomessa? Kohta jo 2kk selibaatissa... kyllä ottaa pattiin kun ainoa toimivaa ehkäisyä ei ole saatavilla.

Voikoha näitä tilata ruotsista?

Vierailija
15/71 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOko niitä on taas saatavilla?

Vierailija
16/71 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ainakaan viikon alussa. Kysyin saatavuudesta, on kuulema maahantuojalta loppu, eivät kerro apteekille miksi ovat loppu tai milloin tulee lisää...vai tuleeko ollenkaan..

Vierailija
17/71 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Saksalaiselta nettisivulta pari pakettia, toimitusmaksu 20 euroa. Kallista, mutta toisaalta itse pakkaus oli 5 euroa halvempi kuin Suomessa. Tietty jos tilaa useamman, säästää nekin postikulut. Itse en uskaltanut näin ekaa kertaa tilaavana tilata enempää. Nyt jään odottelemaan, tuleeko toimitus perille asti luotettavasti. (Ja katsotaan vaan, niin niitä on jo heti ensi viikolla Suomen apteekeissa mun tuurilla...) Jos olis tuttuja, jotka myös tarvii, niin tuoltahan vois tilata porukalla:

http://www.versandapo.de/en/9264/1829835/PATENTEX-oval-Ovula.htm

Vierailija
18/71 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tilanne nyt, saako mistään vai tilattava muualta??

Vierailija
19/71 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu sitten onnistuneesti Saksasta, kun noi spermicide kondomitkin loppu. Saa nähdä, sopivatko minulle. Toiv. ei kirvele. Miten muuten, jos hieman kuukausivuotoa ei voi käyttää?

Vierailija
20/71 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko niitä löytyy? Apteekista en saanut mitään tietoa asiasta, en edes sitä, että tuleeko näitä enää ikinä myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä