Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilisinko nutrausta? Kokemuksia?

Vierailija
24.02.2013 |

Saisin naapurilta n. 10 päivän edestä Nurtilett-tuotteita, jotka hän oli puolestaan saanut työkaveriltaan. Nyt mietin pitäisikö kokeilla tuo 10 päivää! Painoa olisi pudotettavana ihan reilusti, joten ajatus kunnon alkusysäyksestä kiehtoisi. Lisäksi nyt olisi valmiina ruoka reiluksi viikoksi eteenpäin. Toisaalta taas olen aina vastustanut pussikuureja.

Onko kenelläkään kokemusta nutraamisesta?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nutratessa (esim. jos nutraa pelkillä pirtelöillä) juoda kahvia?

Vierailija
42/63 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mikä on tämä ketoosi ja miksi se on niin tavoiteltava olotila ?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jaksoin muistaakseni päivän. Sitä paitsi ne maistuu siltä, että niitä hieroo mielummin vaikka hiuksiin kuin syö/juo.

Vierailija
44/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrasin vuosi sitten 5 viikkoa. Ensimmäiset 3 viikkoa pelkkiä nutrilettejä (5 annosta /pv ja paljon vettä), ja siinä ajassa tippui 10kg. Seuraavat 2 viikkoa söin tuon lisäksi kasviksia n. 500g /pv. Jatkoin koko kevään korvaamalla osan aterioista nutriletilla, esim. työpäivän aikana, ja niitä patukoita kahvileipänä :) Kaikenkaikkiaan putosi 20 kg välillä ystävänpäivä - juhannus. Takaisin ei ole tullut, sillä opettelin samalla pienemmät annoskoot ja kohtuuden herkuissa (ei enää kokonaisia suklaalevyjä yms.)

Alussa oli tietysti nälkä ja paleli, mutta täytin vatsaa vedellä. Neljäs päivä oli jo helpompi, vatsalaukku alkoi tottua uuteen elämään. Ja kun vaaka näytti kivoja lukemia, motivaatio kasvoi, eikä tullut mieleenkään lopettaa kesken :)

Vielä on jäljellä 10kg ylimääräistä, ja sen aion tiputtaa nyt ennen kesää, kun olen todistanut itselleni, että uusi paino on mahdollista pitää :)

Vierailija
45/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama, miltä ne maistuu, jos oikeasti haluaa laihtua! Ja minulla ainakin halu laihtua lähti aluksi terveydellisistä syistä, sitten tietysti ulkonäön paraneminenkin oli kivaa :) tv. se 20kg tiputtanut

Vierailija
46/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut sun pitää sitoutua nutraukseen. Ja sitte kun lopetat et saa palata vanhaan tai kilot tulee nopeesti takaisin. Kokeilin ja kaikki tuli takaisin. Nyt koitan muuttaa elämäntapoja ja ruokamäärääni ja elää kuitenkin sitä samaa arkea/ruokaa perheeni kanssa.

Vierailija
47/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan tuo, 6 vkossa lähti 15 kg.

Vierailija
48/63 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pudottanut Nutriletteillä, pelkkää suklaapirtelöä syöden, pari vuotta sitten 16 kg nopeasti, ja olen hyvin tyytyväinen. Ei ole tulleet kilot takaisin. Ja ekaa kolmea päivää lukuunottamatta, kun keho sittne meni ketoosiin, nutraus oli tosi helppoa. Ekat päivät kuvotti, särki päätä, paleli, mutta kun tiesi että pian alkaa ketoosi ja helpottaa, sen kesti kyllä.

Vierailija
49/63 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...tämä on taas ajankohtainen aihe!

Vierailija
50/63 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoo mennyt osa nutraamisella ja nyt sitten toinen päivä täysnutrauksella. Lähtöpaino oli 79,8 ja tänä aamuna paino oli 76,8 ! Eli kolme kiloa lähtenyt!

Vierailija
51/63 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google löytää aina AV:n :) Samaa pohdin kuin ap, jonkinlainen kunnollinen välisysäys olisi tälle laihduttajalle tarpeen. Tähän mennessä paino on pudonnut hitaasti ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta on nyt jämähtänyt paikoilleen. Usko alkaa loppua ja mietinkin jos kokeilisin nutrausta päästäkseni taas uuteen vauhtiin. Miten ap sulla on sujunut?

Eilen jo katselin pusseja kaupassa ja tänään olen googlaillut kokemuksia. Aika hurja tuo suklaapirtelötarina! Suklaapirtelön makua on moni kehunut, mutta voisin kuvitella, että itse kaipaan jotain suolaistakin.

Huomenna voisi olla hyvä päivä aloittaa, sillä mies ja lapset lähtivät aamulla hiihtolomalle anoppilaan ja olen viikon yksin kotona. Tänään aion nauttia yksinolosta, herkutella ja juoda pikkupullon kuoharia :)

Vierailija
52/63 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla poikkeus, kun mun mielestä varsinkin pirtelönutrit ovat hyvän makuisia. Suklaata en ole maistanut, sillä en pidä kaakaon mausta, mutta esim. nutrilettin vanilja on ihan herkullista.

Tuloksia tulee nopeasti. Heikotus voi johtua suolan puutteesta, jolloin auttaa suolakurkku,suolavesi tms.

Ketoosi on ihanan euforinen tila.

Mulla lähti 20 kg 10 viikossa, eivätkä ole tulleet takaisin.

Vierailija
53/63 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9 vk ja miinus 14,5 kg. Vain ja pelkästään suklaapirtelöä. Laitan sheikkeriin n. 2 dl jääkylmää vettä ja siihen jauhe, en kertaakaan kyllästynyt siihen. Apteekista saa niitä ketoositikkuja joihin pissattaan, niiden mukaan menen ketoosiin vasta 6-7 päivänä, mutta olo helpottuu huomattavasti jo 4-5 päivän aikoihin. Sen jälkeen ihan helppoa.

missään nimessä ei kannata ottaa mitään patukoita sinne sekaan, liikaa kaloreita ja ketoosi ei pysy. Samoin, Ap, jos aiot 2-3 krt syödä "kuurin" aikana normaalisti, joudut aina aloittamaan alusta koska putoat hetkessä pois ketoosista (hiilarivarastot täyttyy) ja päästäksesi taas ketoosiin, menee taas se oma aikansa. 

Todella pirteä ja hyvä olo koko 9 vk, urheilla ei jaksa kovaa mutta jotain pientä voi tehdä. Mullakin oli vatsa löysällä ekan viikon mut luulen et se johtui vaan siitä, että yht äkkiä kaikki ruoka tuli nestemäisenä ja join lisäksi niin paljon vettä.

Vierailija
54/63 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nrot 24 ja 25, söittekö te kasviksia pirtelöiden ohella? Tämä nutraus alkaa kuulostaa koko ajan kiinnostavammalta :) Taidan lähteä päiväkävelylle ja katsoa tosissani markettien pussivalikoimaa! Olen nyt päättänyt että kokeilen ainakin, ainahan voi lopettaa ellei homma onnistu. T: 23

Vierailija
55/63 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vastaa: Söin joskus iltaisin herkutellakseni kaaleja, tomaattia, kurkkua, punasipulia yms. Porkkanoita ja muita hiilaripitoisia rehuja ei saa käyttää, jos haluaa pysyä ketoosissa.

Itse join periaatteessa yleensä vain ne 5 pirtelöä päivässä.

Joo ja sitä ketoosia kannattaa odottaa, vaikka alku onkin hankalaa. Se tekee todella tasapainoisen ja onnellisen olotilan sekä varsinkin sen, että mieliteot poistuvat ja on helppo jatkaa kuuria.

Eli eka viikko on paha, mutta kannattaa muistaa, että se olotila ihan varmasti paranee erinomaiseksi, kunhan ei yhtään lipsu!

Onnea nutraamiseen!

Vierailija
56/63 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Vastaaja 7, söitkö lainkaan kasviksia vai ainoastaan pirtelöä?

Nuo tarjolla olevat Nutrilettit olisi pirtelöitä ja keittoja, ei mitään patukoita. Motivaatiota painonpudotukselle on kyllä, mutta töissä syöminen tulisi aiheuttamaan vähän kikkailuja. En halua, että työkaveri saisivat tietää nutrauksesta.

Taidan kuitenkin hakea paketit naapuriltani toivottua viinipullokorvausta vastaan ja kokeilla. Ap.

Nutrien kanssa pitää syödä joka päivä ne puoli kiloa sallittuja kasviksia. Se on todella tärkeää vatsan toiminnan kannalta.

Vierailija
57/63 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keppralääkitys estää siihen pääsemisen. Onko sulla sellainen?

Vierailija
58/63 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:01"]

Musta hyvä alkusysäys laihdutukselle on esim. viikon kaalikeittodieetti tms. enempää on mun mielestä turha ja tyhmää jatkaa. tuosta sit jatkaa normi ruokavalio-liikuntasysteemillä.

Mun päähän ei mahdu että ihmiset vetää teollista mössöä synteettisine vitamiineineen ja lisäaine, muutama noista esim. pastan aineksista löytyi lannoitesivuilta.... Mutta kukin tyylilläään, miksi maksaa kalliita ateriankorvikkeita, kun samalla rahalla saa tervellistä ruokaa, ja sisuskalut kiittää...

Olin kerran viikon kaalikeittodietillä ja sitten makasin sairaalassa rajujen sappioireiden takia. Nutrasin lääkärin seurannassa 16 viikkoa ja ainoa mitä tapahtui oli, että paino putosi.

Tuo pastahan ei muuten itseasiassa edes kuulu siihen diettiin vaan pelkät pussit ja sallitut kasvikset. Mutta kukin tallaa kuten haluaa...

Olis kannattanut olla luomukaali se. Niitä sentään valvotaan, muita ei ala kukaan tutkimaan:-(

Vierailija
59/63 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keppralääkitys estää siihen pääsemisen. Onko sulla sellainen?

siis levetirasetaami, jota määrätään myrkytysoireisiin. Se vie ihmiseltä lihsvoimat, mut ei se neurologin mielestä mitään haittaa:-D

Vierailija
60/63 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori

hymiö oli sarkasmia:-X