Puoliso vuorotyössä, ei tukiverkostoja lähellä...
Puolisolle sattuu ehkä kerran kk vapaa viikonloppu. Itse teen viikot töitä, vkl aina vapaata. Mutta en IKINÄ pääse minnekään viettämään aikaa aikuisseurassa ilman lapsia. Kun miehelle on vain kerran kk vapaata töistä, hän katsoo, että se on sitten hänen vapaa-aikaa ja menee milloin baariin, milloin minnekin, voi olla yöreissussakin. Minä en siis käytännössä pääse ikinä mihinkään ystävien kanssa. Asumme syrjässä, joten jos lähtisin vaikka vain autolla ja syömään, se vie silti tunteja ja mies nostaa metelin heti kun edes ehdotan sellaista.
Olen kurkkua myöten täynnä ja olen koettanut keskustella, että jaettaisiin edes joskus siten, että minäkin voisin mennä johonkin hyvällä omalla tunnolla, mutta ei, niin ei..
Kommentit (4)
suostu tuommoiseen!! Jos lapset on yhdessä hankittu, ne myös hoidetaan yhdessä!! Tai ota ero siitä pässistä ja saat joka toisen vkl vapaata, mikäli enää haluaa lasta tavata...
Kun miehelle on vain kerran kk vapaata töistä, hän katsoo, että se on sitten hänen vapaa-aikaa ja menee milloin baariin, milloin minnekin, voi olla yöreissussakin.
Onpa erikoista perhe-elämää. Kun miehellä olisi vapaata ja aikaa olla perheen (vaimo, LAPSET) kanssa niin viettää aikansa mieluummin muualla.
En katselis hetkeäkään nimim. 10 vuotta 3- vuorotyöläisen vaimona, joka 6. viikonloppu perheen yhteinen vapaa
ma-pe, 8-16 työtä, et pääsis ikinä mihinkään...
Siis onko hän aina KOKO viikonlopun töissä, vuorokaudet läpeensä? Vai miten et muka pääse mihinkään kellonaikaan sieltä kotoa pois?