Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ~40 vuotiaita miehiä..

Vierailija
03.03.2019 |

Vielä vapaana? Järjisssään olevia, työssäkäyviä ja itsestään huolta pitäviä(=urheilevia).
Jotka eivät halua pelkkiä irtosuhteita ja pinnallista paskaa..?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa nelikymppisen miehen? Ehkä joku +60v puumamummo.

Vierailija
22/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai melkein nuorta miljonäärihughgranttiako taas ollaan vailla 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva 17-20 vutias nainen (tai mies) mutta kun oma ikä on vaikka sitten 35-45 ikävuoden tietämillä, niin saattaa kelvata paremmin kuin se 17-20 vuotias mies tai se  55-XX vuotias mies. 

Vierailija
24/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40- Täältä löytyy yksi.

Mielenkiintoista että jotkut on sitä mieltä että vapaita hyviä miehiä ei ole muuta kuin jos on leskeksi jäänyt. plääh. Ollaanko me eronneet miehet huonoja automaattisesti myös silloin kun exät on pettänyt? Ottamatta kantaa siihen että ovat he lähteneet uuden hoidon matkaan tai me ollaan laitettu homma nippuun.

Vierailija
25/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän melkein kaikki kriteerisi. En kuitenkaan halua ketään vakituiseksi kumppaniksi. Elämä on hyvää juuri näin. Uskon, että jotkut kykenevät elämään parisuhteessa koko elämänsä. Itseni kohdalla se ei tunnu menevän niin, viimeistään vuoden kuluttua tulen levottomaksi ja haluan jotain uutta.

Olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen.

Kirjosieppo 44

Vierailija
26/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Jemmica 18wee

Vierailija
28/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Jemmica 18wee

Onko Jemmica tytön vai pojan nimi? 

Vierailija
29/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä, mutta jos heti kättelyssä aletaan koko kollegaryhmää dissaamaan niin ei paljon kiinnosta.

Vierailija
30/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Jemmica 18wee

Onko Jemmica tytön vai pojan nimi? 

Jemmica on muunsukupuolinen. Kunnes päättää olla kahvipannu.

Vierailija
31/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 40 v eukosta eroon päässyt mies haluaisi taas pallon jalkaan? 40 ja 50 v on miehen parasta aikaa panostaa työhön ja harrastuksiin. Ja vielä kun naisista, varsinkin nuoremmista, saa iloita ilman velvollisuuksia.

Vierailija
32/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet on lähmijäpervoja.

Vierailija
33/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 40 v eukosta eroon päässyt mies haluaisi taas pallon jalkaan? 40 ja 50 v on miehen parasta aikaa panostaa työhön ja harrastuksiin. Ja vielä kun naisista, varsinkin nuoremmista, saa iloita ilman velvollisuuksia.

Sama tilanne on sillä nelikymppisellä naisella, josta se mies on eroon päässyt. Voi ja saa keskittyä itseensä ja omaan hyvinvointiinsa, ja seksiä saa halutessaan nuorilta ja innokkailta komistuksilta. Ei valittamista!

Vierailija
34/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta vanhemmillekin miehille. Naiset itse tekeväte toisilleen parinmuodostuksen vaikeaksi. Miksi ostaa lehmä jos maitoa saa muutenkin. Toki tämä ei päde kaikkin miehiin mutta yleensä niihin halutuimpiin.

mies50v

Vierailija
35/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot vapaita, hyvät varattuja.

Tätä en tajua lainkaan. - Yhtä hyvin minä sinkkuna (huononmpanako sitten) voisin väittää puollustukseskso, että parisuheessa olevat ovat heikompia kun eivät osaa ja kykene elämään itsenäisesti ja ilman toisen erityisen läheisen myötävaikutusta. Kun taas me sinkut voimme ja pystymme, enkä ainakaan minä koe eläväni mitenkään puolinaista elämää vain siksi, että olen sinkku.  

Vierailija
36/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa vinkkinä, että jos haluat urheilullisen, komean, akateemisen ja liikunnallisen miehen, niin teillä ei tule kovin paljoa olemaan yhteistä aikaa. Ellei sitten käy niin hyvä tuuri, että te molemmat harrastatte samaa liikuntalajia. Sekään ei tosin takaa mitään sillä monessa lajissa miesten ja naisten treeniohjelmat ovat fysiologisista eroista johtuen erilaiset eli ette kuitenkaan pysty treenaamaan yhdessä. Joten mihin oikein meinaat miestä tarvita toiselle kierrokselle? Eikö olisi helpompi vaan maksaa gigololle seurasta ja seksistä?

Itse olen nelikymppinen akateemisesti koulutettu mies, mutta koska en ole urheilullinen niin olen "uranaisille" ja muillekin ikäisilleni naisille näkymätön. Täsmennetään etten läträä alkoholilla vaan tykkään hyvästä ruoasta.

Vierailija
37/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nelikymppinen, hyvätuloinen, itsestään huoltapitävä menevä mies on sen verran haluttua tavaraa markkinoilla, ettei sellainen todellakaan ole helposti narrattavissa vakisuhteeseen.

Vierailija
38/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit iltaisin miettiä miksi itse olet sinkku kun hyvät miehet ovat suhteissa.

Vierailija
39/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Noin nelikymppinen, hyvätuloinen, itsestään huoltapitävä menevä mies on sen verran haluttua tavaraa markkinoilla, ettei sellainen todellakaan ole helposti narrattavissa vakisuhteeseen.

No mutta heidän peräänsä tässä ei kyseltykään, vaan niiden, joita pelkät irtosuhteet ei kiinnosta. Mies, joka oikeasti kykenee rakastumaan ja rakastumaan, ei ole pelkkää urbaania legendaa :)

Vierailija
40/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rakastamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi