Onko ~40 vuotiaita miehiä..
Vielä vapaana? Järjisssään olevia, työssäkäyviä ja itsestään huolta pitäviä(=urheilevia).
Jotka eivät halua pelkkiä irtosuhteita ja pinnallista paskaa..?
Kommentit (53)
Eli tuloksena että hyviäkin miehiä löytyy, mutta eivät etsi naista. Kuten tuskin "hyvätkään" naiset etsimällä etsivät miestä.
Eli todella harvinaista että tämmöinen unelmapari ikinä kohtaisi ellei jomman kumman elämään tule yllättävä muutos joka siirtää hänet hetkeksi tämmöisen miehen/naisen havaintoalueelle.. disturbing
On, mutta vähän. Vapaana siis. Ovat halutuinta mitä on niin siksi menevät heti, monesti jo vähän ennen vapautumistaan. Ole siis tarkkana ja valmiina lohduttamaan jos jonkun tuttusi avioliitossa on kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa vinkkinä, että jos haluat urheilullisen, komean, akateemisen ja liikunnallisen miehen, niin teillä ei tule kovin paljoa olemaan yhteistä aikaa. Ellei sitten käy niin hyvä tuuri, että te molemmat harrastatte samaa liikuntalajia. Sekään ei tosin takaa mitään sillä monessa lajissa miesten ja naisten treeniohjelmat ovat fysiologisista eroista johtuen erilaiset eli ette kuitenkaan pysty treenaamaan yhdessä. Joten mihin oikein meinaat miestä tarvita toiselle kierrokselle? Eikö olisi helpompi vaan maksaa gigololle seurasta ja seksistä?
Itse olen nelikymppinen akateemisesti koulutettu mies, mutta koska en ole urheilullinen niin olen "uranaisille" ja muillekin ikäisilleni naisille näkymätön. Täsmennetään etten läträä alkoholilla vaan tykkään hyvästä ruoasta.
Aamen
Harva on profeetta omalla maallaan. Kolmekymppinen vaimomatsku voisi nähdä sinut ihan toisessa valossa. ;)
Useimmat miehet haluavat kokeilla irtosuhteita. Nuo ap:n tapaamat miehet eivät ole saaneet niitä nuorena vaan vasta nyt statuksensa myötä. Nelikymppisenä kunnollisimpia miehiä ovat yleensä he, jotka viettivät villimmän nuoruuden.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet haluavat kokeilla irtosuhteita. Nuo ap:n tapaamat miehet eivät ole saaneet niitä nuorena vaan vasta nyt statuksensa myötä. Nelikymppisenä kunnollisimpia miehiä ovat yleensä he, jotka viettivät villimmän nuoruuden.
Keski-ikäiset tavismiehet luulevat eron jälkeen saavansa ovista ja ikkunoista nuoria kauniita naisia. Kun suunnilleen vuoden sinkkuuden jälkeen totavat, ettei niin käykään, he alkavat epätoivoisesti tavoitella ikäistään tavisnaista sitoutuneeseen parisuhteeseen. Mikään ei ole nelikympoiselle naiselle helpompaa kuin saada uusi parisuhde. Ongelma vain on, että siinä vaiheessa aika moni nainen on mieluummin sinkku kuin ryhtyy pyörittämään kotia jollekin miehelle taas. Nainenhan saa helpommin satunnaista seksiäkin joka iässä.
Nuo "en halua sitputua" ja "nelikymppinen mies on halutuin olento naismarkkinoilla" ovat joidenkin miesten harhakuvitelmia ja unelmia, joita hellivät sekä naisettomat nuoret miehet että mielestään huonoissa parisuhteissa elävät nelikymppiset miehet.
On meitä vapaina, ihan hyviäkin, mutta ei oikein jaksa enää innostua yrittämään. Sitä kun pärjää yksinkin, ja on huonoja kokemuksia, niin on helpompi jäädä kotiin ja omiin ympyröihin ja harrastuksiin vaan. Ja kotoo ei tule ketään hakemaan, niin se on siinä sitten. Arkielämässä en oikeastaan kiinnitä naisiin juuri mitään huomiota, ja eihän naiset aloitteita tee, etenkin jos kokevat, että toinen on jotenkin etäinen.
Paperilla oon melkoisen hyvä saalis 45-vuotiaaksi :) Muuten varmaan sitten outo.
Eli taitaa haaveet kaatua kun ihan tottahan tuo varmaan on ettei kannata lehmää ostaa jos saa maitoa ilmankin. Mutta toisaalta lohduttaudun ajatukseen etten itse halua pelkkää maitoa vaan koko lehmän..kunhan vaan on minulle sopiva lehmä.
Onkos mielipiteitä siitä että itsehän olen 35 mutta silti haluan mieluiten 40-45 vuotiaan.. jotenkin olettamuksenani on, että vihdoin löytyisi "aikuinen" mies joka ei enää tarvitse näistä äitiänsä korvaamaan.
Enkä ole mikään kevytkenkäinen pubiruusu vaan ihan normaalia elämää elävä työssäkäyvä äiti, joka nyt vaan kasvoi erilleen puolisostaan jonka kuvitteli olevan se ainoa ja oikea.
-ap-
Miksi turhaan sitoutua kehenkään. Olen 48v mies, ja nautin vapaana olosta. Parisuhteet on nähty. Lapsi on aikuinen. Elämä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Eli taitaa haaveet kaatua kun ihan tottahan tuo varmaan on ettei kannata lehmää ostaa jos saa maitoa ilmankin. Mutta toisaalta lohduttaudun ajatukseen etten itse halua pelkkää maitoa vaan koko lehmän..kunhan vaan on minulle sopiva lehmä.
Onkos mielipiteitä siitä että itsehän olen 35 mutta silti haluan mieluiten 40-45 vuotiaan.. jotenkin olettamuksenani on, että vihdoin löytyisi "aikuinen" mies joka ei enää tarvitse näistä äitiänsä korvaamaan.
Enkä ole mikään kevytkenkäinen pubiruusu vaan ihan normaalia elämää elävä työssäkäyvä äiti, joka nyt vaan kasvoi erilleen puolisostaan jonka kuvitteli olevan se ainoa ja oikea.
-ap-
Hhmm...
Mistäpäin ap on ja mitä harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-Hhmm...
Mistäpäin ap on ja mitä harrastaa?
Pohjois-Savo. Kestävyys urheilu + lajia tukeva voimailu. Vie kyllä paljon aikaa ja energiaa.. en viihdy sohvalla, paitsi väsyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset tavismiehet luulevat eron jälkeen saavansa ovista ja ikkunoista nuoria kauniita naisia. Kun suunnilleen vuoden sinkkuuden jälkeen totavat, ettei niin käykään, he alkavat epätoivoisesti tavoitella ikäistään tavisnaista sitoutuneeseen parisuhteeseen. Mikään ei ole nelikympoiselle naiselle helpompaa kuin saada uusi parisuhde. Ongelma vain on, että siinä vaiheessa aika moni nainen on mieluummin sinkku kuin ryhtyy pyörittämään kotia jollekin miehelle taas. Nainenhan saa helpommin satunnaista seksiäkin joka iässä.
Nuo "en halua sitputua" ja "nelikymppinen mies on halutuin olento naismarkkinoilla" ovat joidenkin miesten harhakuvitelmia ja unelmia, joita hellivät sekä naisettomat nuoret miehet että mielestään huonoissa parisuhteissa elävät nelikymppiset miehet.
Tuo on niin totta. Itse olen ollut eron jälkeen jo pari vuotta kuivilla. Ei ole naisia perässä juossut siellä missä liikun, töissä, ulkomaan työmatkoilla, harrastusreissuilla.
Olen täydellinen 40-vuotias mies. Totaalinen henkinen viisaus ja oivallus 100%.
Valitettavasti olen varattu ja en voi monistaa itsestäni klooneja, mutta voin heittäytyä suu auki tyynylle ja kuolata sen täyteen haisevaa lietettä ja herätä aamulla ikenet kuivina, kärsivinä, kivistävinä. Miksi en pitänyt suutani kiinni?
Onko alkava uniapnea, kun vaimo pitää kuulosuojaimia yön ajan korvillaan ja silmälappuja silmillään?
Olenko jo sen näköinen ettei todellisuus kestä ja päästäkö pahoja ääniä?
Pitäisikö minut kierrättää?
Lapset ainakin osittain rakastavat minua ja vanhin lapsista vitsailee ilkeästi kustannuksellani ja vihjailee että on alkavaa dementiaa ja simpsonmaista homerahtavaa käytöstä aluillaan.
T: Homerihtava tukkapäinen kuumapää vootivaiv