Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teistä outoa, jos tapaamanne miehen exät olisivat blokanneet hänet?

Vierailija
03.03.2019 |

Olen tavannut miehen Tinderistä ja on ollut nyt puhetta existä. Mies kertoi ettei ole exien kanssa yhteydessä, koska naiset ovat estäneet hänet somessa ja puhelimessa. Miehen mukaan erot ovat tulleet hänen aloitteestaan, ja naiset eivät ole sitä kestäneet, joten ovat siksi blokanneet hänet somessa, että pääsevät hänestä yli.
Kertoi itse halunneensa olla vielä kaveri, eikä varsinaisesti hauku exiään, mutta puhuu heistä kyllä mielestäni aika paljon (vrt. kuinka paljon itse puhun). Kertoi myös halunneensa jäädä kavereiksi exien kanssa, mutta naiset eivät halunneet.
Mies on reilu 30v ja on seurustellut kolmesti elämänsä aikana, asunut avoliitossa joskus nuorena vaan vähän aikaa. Kävin itse katsomassa näiden ex-naisten profiilit, ja mielestäni ovat ihan normaaleja naisia, positiiviset vibat tulivat ainakin Instagramista.
Vaivaa vaan vähän, että miksi ovat estäneet tämän tapailemani miehen... mitä syitä teillä on estää ex-mies, voiko syy oikeasti olla se, että ei pääse yli muuten...?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
122/127 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää somessa mukana ihmistä josta ei enää tykkää? Mä poistaisin kyllä eksät heti.

Jos ihan blokata on tarvinnut, niin sitten se eksä on varmaan häiriköinyt jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse blokkasin exän koska hän sekosi aivan täysin avoeromme aikana. Halusin erota, koska ex jäi kiinni pettämisestä, joten en todellakaan halunnut pitää häneen enää mitään yhteyttä. Ex olisi halunnut vielä pitää minuun yhteyttä, olisi kuulemma voinut vielä käydä kylässä luonani, jopa yökylään olisi halunnut. Ex sekoili useampaan otteeseen haluavansa pitää minut elämässään vaikka olisi samaan aikaan uuden naisen kanssa. Tästähän ei uusi nainen tiennyt mitään. Ihan hullu tapaus. Minä olin helpottunut muuttaessani pois ja iloinen, ettei minun tarvitse enää olla exän kanssa missään tekemisissä. 

Mies nyt valehtelee vaikka mustan valkoiseksi tarvittaessa. Voi olla vaikka mikä sekopää. Ole varuillasi. 

Vierailija
124/127 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Vierailija
125/127 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto entisten suhteitten päättymisistä yms. on aina arvokasta tietoa.

Vierailija
126/127 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos nyt mietit järjellä, niin yleensä estetään joku häiriköivä mt-ongelmainen k*sipää. Kannattaa siis suhtautua tuohon miehen selitykseen varauksella.

Näin. Jos miehen kaikki exät estävät hänet, mieshän se hullu loogisesti ajatellen on.

Vierailija
127/127 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene samaan miinaan kuin aikaisemmat naiset.

Sillä on syynsä, miksi vuosia sitten parisuhteessa olleet naiset eivät halua vieläkään olla häneen yhteydessä ja ovat estäneet (onko sitten vonkaaja, häirikkö, mustis yms, sitä emme tiedä). Tuoreen eron ymmärtäisin, ei haluta todellakaan nähdä exän naamaa heti eron jälkeen.

Näitä naisia yhdistää tuo yksi mies ja kaikki kolme ovat estäneet niin kai siitä voi jotain päätellä. Muutenkin luottaisin kolmen eri ihmisen arvioon yms kuin yhden ihmisen arvioon itsestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä