Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teistä outoa, jos tapaamanne miehen exät olisivat blokanneet hänet?

Vierailija
03.03.2019 |

Olen tavannut miehen Tinderistä ja on ollut nyt puhetta existä. Mies kertoi ettei ole exien kanssa yhteydessä, koska naiset ovat estäneet hänet somessa ja puhelimessa. Miehen mukaan erot ovat tulleet hänen aloitteestaan, ja naiset eivät ole sitä kestäneet, joten ovat siksi blokanneet hänet somessa, että pääsevät hänestä yli.
Kertoi itse halunneensa olla vielä kaveri, eikä varsinaisesti hauku exiään, mutta puhuu heistä kyllä mielestäni aika paljon (vrt. kuinka paljon itse puhun). Kertoi myös halunneensa jäädä kavereiksi exien kanssa, mutta naiset eivät halunneet.
Mies on reilu 30v ja on seurustellut kolmesti elämänsä aikana, asunut avoliitossa joskus nuorena vaan vähän aikaa. Kävin itse katsomassa näiden ex-naisten profiilit, ja mielestäni ovat ihan normaaleja naisia, positiiviset vibat tulivat ainakin Instagramista.
Vaivaa vaan vähän, että miksi ovat estäneet tämän tapailemani miehen... mitä syitä teillä on estää ex-mies, voiko syy oikeasti olla se, että ei pääse yli muuten...?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt mietit järjellä, niin yleensä estetään joku häiriköivä mt-ongelmainen k*sipää. Kannattaa siis suhtautua tuohon miehen selitykseen varauksella.

Vierailija
2/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Toki jos kaikki ovat estäneet eivätkä halua koskaan nähdä kyseistä ihmistä niin onhan se vähän kummallista. Mutta esimerkiksi itse estin entisen mieheni jonka kanssa meillä oli ihana suhde ja paljon rakkautta siksi, että en halunnut nähdä hänen juttujaan enkä sitä että hän käy katsomassa minun juttujani. Se helpotti paranemisprosessia hiukan, sillä erotessamme rakastin miestäni edelleen hurjasti ja hänkin minua. Loppupeleissä halusimme vaan eri asioita elämältä, mitään muuta vikaa suhteessa ei ollut ja siksi ero oli kamalan kipeä. Jos olisin edelleen nähnyt miehen julkaisut ja sen, että hän katsoo storyjani tai tykkää kuvistani, en olisi ikinä päässyt jaloilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, joka haluaa pitää vielä lankoja eksiinsä. Kaveri blokkasi, kun eksä ei jättänyt rauhaan vaikka itse halusi erota.

Vierailija
4/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos nyt mietit järjellä, niin yleensä estetään joku häiriköivä mt-ongelmainen k*sipää. Kannattaa siis suhtautua tuohon miehen selitykseen varauksella.

Niin suhtaudunkin, siksi haluaisin juuri kuulla mielipiteitä muilta, että onko tuo normaalia käytöstä. Tavallaan käy järkeen, että haluaisin itse estää jonkun, jonka näkeminen tekee pahaa, mutta itsellä särähti korvaan kun näitä exiä on kaksi.. että miksi kukaan haluaa pitää blokattuna kolmen vuoden takaisen exänsä, itse ainakin pääsin yli aika nopeasti ja eräs exä on fb-kaverikin.

Mies kertoi naisten olleen suhteen lopussa supermustasukkaisia, ja häiritsee ainakin itseäni juuri tuo... eli kaksi exää, molemmat ovat estäneet miehen ja olleet mustasukkaisia, mutta silti mies vaikuttaa tosi kiltiltä ja symppikseltä tyypiltä... kuka tuollaisen nyt haluaisi estää ilman syytä?? Pakko olla siis joku syy...

Vierailija
5/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin varauksella. Tavallisin syy blokkaukselle lienee häiriköinti tai muu ahdistelu.

Vierailija
6/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Toki jos kaikki ovat estäneet eivätkä halua koskaan nähdä kyseistä ihmistä niin onhan se vähän kummallista. Mutta esimerkiksi itse estin entisen mieheni jonka kanssa meillä oli ihana suhde ja paljon rakkautta siksi, että en halunnut nähdä hänen juttujaan enkä sitä että hän käy katsomassa minun juttujani. Se helpotti paranemisprosessia hiukan, sillä erotessamme rakastin miestäni edelleen hurjasti ja hänkin minua. Loppupeleissä halusimme vaan eri asioita elämältä, mitään muuta vikaa suhteessa ei ollut ja siksi ero oli kamalan kipeä. Jos olisin edelleen nähnyt miehen julkaisut ja sen, että hän katsoo storyjani tai tykkää kuvistani, en olisi ikinä päässyt jaloilleni.

Minäkin estin oman pitkäaikaisen exäni somesta juuri siksi, että en halunnut nähdä hänen uutta elämäänsä heti alussa somessa. En kuitenkaan koskaan blokannut hänen numeroaan tai muuten estänyt, otin vaan hajuraon.

Tällä tapaamallani miehellä on edellisen exänsä estot puhelimessakin (kertoi kysyneensä jtn kamoja takaisin eivätkä viestit menneet perille). Ja sitä edeltävä exä on blokannut somessa hänet (erosta lähes kolme vuotta), mutta kuulemma laittoi hänelle viestiä vielä vuosi sitten ja toivotti hyvää joulua... tämä mies ei kuulemma vastannut siihen. Eli ihmettelen vähän tota tarinan muuttumistakin... onko se nyt sitten blokattu vai eikö, ja miksi somessa, jos ei muuten? 

Joku tässä vaivaa mua paljon. En tiedä, voiko mieheen luottaa...

ap

Vierailija
7/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on  joku häirikkö tai muuten vaan häiriintynyt. Jos kolme exää joutuu kaikki laittaa estot päälle niin jotain hämärää taustalla. Tuskin kaikki kolme on järkyttynyt erosta vielä vuosien jälkeen, vaan luulen, että taustalla muutakin. Varovaisuutta.

Vierailija
8/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti, joka haluaa pitää vielä lankoja eksiinsä. Kaveri blokkasi, kun eksä ei jättänyt rauhaan vaikka itse halusi erota.

Miten lankoja pidetään exiinsä? Olen jotain lukenut narsismista, mutta en tajua tätä lankojen pitämistä? 

ap

Vierailija
9/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot on tulleet naisten toimesta 100%, ja hän on pommittanut tarvitsevaisesti erojen jälkeen niin kauan kunnes exät ovat blokanneet hänet.

Hän muutti tarinan myönteisemmäksi itseään kohtaan.

Näin se menee.

Red flag.

Vierailija
10/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi eksä on aina ja ikuisesti estettynä siksi, koska tiedän hänen olevan varasteleva valehtelija, mutta hä esiinttt ihan muuna somessa, ja on vielä sellainen Kylttyyrihenkilö, jota näkisi muuten jatkuvasti somessa jos ei olisi estänyt häntä. Eli mainostaa viritelmiään mm. kaupngin faceryhmässä jne. Hän on niin puistattava ja ällöttävä, että en halua nähdä enkä kuulla hänestä yhtään mitään ikinä koskaan. 

Toinen tapailueksä oli nelisen vuotta estettynä, kun en halunnut nähdä hänen naamaansa missään, ja muutama yhteinen facekaveri oli, että olisi ollut mahdollisuus nähdä hänen vaikka tykänneen yhteisen kaverin kuvasta. Hyi. Hän tapaili kanssani melkein vuoden, ja tapailu loppui siihen kun sain lehdestä lukea että hän on saanut vaimonsa kanssa lapsen. Itsehän en tiennyt tuosta kuviosta mitään. Oli työ ja tuska olla kertomatta vaimolle että miehensä kävi paneskelemassa luonani kun hän oli isolla mahalla kotona. Some-esto helpotti tuota työtä. En muutenkaan ymmärrä miksi somessa pitäisi jatkuvasti sietää vastaantulevia inhottavia ja ikäviä ihmisiä, kun ne voi hyvin helposti myös estää? Enhän kutsu kotiinikaan minua syvästi loukanneita henkilöitä, ta seuraa heidän keskusteluaan vaikkapa kahvilassa, vaan menen toiselle puolelle kahvilaa, ja käännän vielä selkäni. Että ymmärrän siis hyvin estäjiä. Se että sinä et voi luottaa tapailukumppaniisi, kertoo miusta kaiken suhteestanne. Sinuna laittaisin poikki enkä jäisi miettimään mitää estohommia.

Vierailija
11/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tässä vielä uudelleen.  Se että hälytyskellot soi jo sun päässä niin sekin on jo merkki, että kaikki ei ole siltä miltä näyttää.  Totta kait tyyppi on aluksi mukava ja kiltti, ei kait se muuten seuraa olis aiemminkaan saanut.

Vierailija
12/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuule käsissäsi varsinainen herkkupala ja pääset kertomaan vuosien kuluttua uskomattomalta kuulostavaa tarinaa - olettaen, että olet pysynyt kasassa tämän huijarin jäljiltä. Muista, että sinua on varoitettu, vaikkakin vain Vauva-palstalla.

Vierailija
13/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on  joku häirikkö tai muuten vaan häiriintynyt. Jos kolme exää joutuu kaikki laittaa estot päälle niin jotain hämärää taustalla. Tuskin kaikki kolme on järkyttynyt erosta vielä vuosien jälkeen, vaan luulen, että taustalla muutakin. Varovaisuutta.

Ei ole missään tekemisissä kenenkään kolmen exän kanssa, yksi on ulkomaalainen (muuttanut Suomesta pois ja oli kuulemma narsisti), kaksi on ihan tavallisia suomalaisia naisia, jotka olivat kuulemma hullun mustasukkaisia, ja suhteen loppua kohden kuulemma epävarmoja itsestään, eivät huolehtineet ulkonäöstään ja jostain mt-ongelmista puhui.

Siksi kävin katsomassa näiden naisten Instagramit, mutta en saanut mitään miehen kuvailemia viboja näistä naisista. Aikuisia, hyvännäköisiä naisia, joilla vaikutti olevan elämä ihan balanssissa.

Mies ei ole varsinaisesti haukkunut näitä exiään, mutta kertonut tosi avoimesti kaikesta. Itse en lähtisi ihan avautumaan näin alussa niin intiimeistä asioista...Mietin, että luotanko omiin viboihin vai tähän mieheen, joka vaikuttaa kuitenkin ihan aidolta ja rehelliseltä puheissaan.

ap

Vierailija
14/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni nykyistä ei häirinnyt edes se, että minulla ja lapsilla on turvakielto exän takia. Meitä on niin joka lähtöön. Itse varoisin blokattua. Jos yksi blokkaa niin en vielä mutta useampi niin soittaa hälytyskelloja. Sinä päivänä kun asia lopullisesti selviää esim eksäni nykyiselle ei ole kivaa.

Vierailija
15/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiaiai - exät narsisteja ja muuten hulluja, itse kiltti ihana mies? Mitä infoa sä vielä kaipaat nainen?

Vierailija
16/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito jännis!

Vierailija
17/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan blokannut exää siksi, että ero on tehnyt niin kipeää, että ei halua törmätä häneen? Koska itselläni on tämä kokemus omasta exästä, koin selityksen ihan normaalina. Naiset voivat olla herkkiä. Mutta mä silti olen ollut yhteydessä exääni ja kun nähdään niin moikataan, hyvät välit on nyt muutama vuosi eron jälkeen. Sitä taas en käsitä, miksi pidetään blokattuna exää, joka on ollut siinä välissä jo toisen naisen kanssa suhteessa...ja miksi silti laitetaan viesti blokatulle exälle, mutta sitten taas sen jälkeinen ex on estänyt myös puhelimessa. 

ap

Vierailija
18/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ristiriita noissa tän hepun jutuissa jo on, ei vedä vielä ihan täydellistä manipulaatiota. Näet tuo tämän miestyypin klassikkoselitys ”kaikki entiset naiset oli todella mustasukkaisia” ei käy yksiin sen kanssa, että ne NAISET on blokanneet tämän miehen ottamasta heihin yhteyttä. Kaveri tarvii vielä vähän harjoitusta tullakseen kunnon huijariksi. Pidä meidät ajan tasalla, näitä on kuule kiva lukea ja bongata ristiriitaisuuksia sen jälkeen, kun omilta silmiltä on lähteneet sinisilmälasit todella pitkän avioliiton ja yhteisten lapsien jälkeen. Näitä tyyppejä riittää ja ovat uskomattoman taitavia, omani onnistui huijaamaan valtakunnan ylintä poliittista tasoa myöten ja jatkaa matkaansa...

Vierailija
19/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun eksä... apua. Se on kans seurustellut kolme kertaa. Mun oli pakko estää se, kun ei jättänyt mua rauhaan. Ekat puoli vuotta oli ihan normaali, tai no jälkikäteen ajateltuna kaikkea muuta kuin normaali. Oli yliampuvan ihana ja täydellinen. Kunnes sekosi täysin ja alkoi haukkumaan ja kritisoimaan kaikkea mitä teen. Halusin erota ja kerroin selkeästi, että tämä on nyt tässä. Alkoi häiriköimään ja soittelemaan keskellä yötä, tuli myös oven taakse. Sanoin että teen rikosilmoituksen jos ei jätä rauhaan. Estin kaikkialla. Nyt olen saanut olla rauhassa. Neuvoni on siis: juokse ja lujaa. Mies sanoi minulle myös, että kaikki eksät ovat olleet h*oria. Ehkä olen nyt yksi heistä.

Vierailija
20/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on olleet mustasukkaisia ilmeisesti ihan aiheellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme