Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teistä outoa, jos tapaamanne miehen exät olisivat blokanneet hänet?

Vierailija
03.03.2019 |

Olen tavannut miehen Tinderistä ja on ollut nyt puhetta existä. Mies kertoi ettei ole exien kanssa yhteydessä, koska naiset ovat estäneet hänet somessa ja puhelimessa. Miehen mukaan erot ovat tulleet hänen aloitteestaan, ja naiset eivät ole sitä kestäneet, joten ovat siksi blokanneet hänet somessa, että pääsevät hänestä yli.
Kertoi itse halunneensa olla vielä kaveri, eikä varsinaisesti hauku exiään, mutta puhuu heistä kyllä mielestäni aika paljon (vrt. kuinka paljon itse puhun). Kertoi myös halunneensa jäädä kavereiksi exien kanssa, mutta naiset eivät halunneet.
Mies on reilu 30v ja on seurustellut kolmesti elämänsä aikana, asunut avoliitossa joskus nuorena vaan vähän aikaa. Kävin itse katsomassa näiden ex-naisten profiilit, ja mielestäni ovat ihan normaaleja naisia, positiiviset vibat tulivat ainakin Instagramista.
Vaivaa vaan vähän, että miksi ovat estäneet tämän tapailemani miehen... mitä syitä teillä on estää ex-mies, voiko syy oikeasti olla se, että ei pääse yli muuten...?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile miten reagoi tähän: sano sille ettet usko tästä oikein tulevan mitään ja toivota hyvää jatkoa. Tule kertomaan miten kävi. Jos on hullu, niin ei jätä sua rauhaan.

Mä itseasiassa sanoin miehelle näin jo silloin alussa, olin hyvin skeptinen koko tyypistä, on ehkä vähän erilainen mitä olen tottunut...mutta meissä tuntui olevan tosi paljon kuitenkin samaa ja tykätään samoista asioista, joten päätin antaa mahdollisuuden. Mies sanoi, että jos hän iskee silmänsä johonkin naiseen, niin yleensä sitten muu unohtuu ja hän hurahtaa. Ei mua oikein mikään muu tässä vaivaa, kuin tuo blokkaaminen. Kun mies kertoo siitä niin kuin se olisi aivan normaali asia olla estetty. Kuulemma nää exät teki suhteenkin aikana sitä, että heti kun tuli riita, niin estivät.

ap

Vierailija
42/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virkavallan kanssa selvittelen tilannettani, joka alkoi juuri noin uskomattomasta kohtaamisesta ja rakastumisesta. Kysyin suoraan tutkijalta, mitä teen, varoitanko seuraavaa kohdetta, johon tiedän juuri tällä hetkellä tehtävän valtavaa hurmaamistyötä. Vastaus kuului ”Olisitko ite uskonut, jos sua olis varoitettu?” Niinpä. Et sinäkään.

Sen takiahan mä täällä kyselenkin neuvoja, että mitä mieltä muut ovat... en ole sanonut, että en uskoisi varoituksia, jos sellaisia tänne tulee. Mun hälytyskellot soivat vähän, kirjoitin tänne, ja olen saanut aika paljon miettimisen aihetta... suurin osa tuntuu ajattelevan, että blokkaaminen kertoo jostain muusta kuin siitä, että exät eivät pääse yli. Kyllä mä näitä kaikkia kommentteja mietin ja arvostan, että tuntemattomat vaivautuu kommentoimaan... olisi kiva kuulla kokemuksia juuri tästä blokkaamisestä, että miksi ja millaisia tyyppejä blokataan.

ap

Toivottavasti mietit myös vakavasti minun kommenttiani, johon et vastannut. T. 19 viestin kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun eksä... apua. Se on kans seurustellut kolme kertaa. Mun oli pakko estää se, kun ei jättänyt mua rauhaan. Ekat puoli vuotta oli ihan normaali, tai no jälkikäteen ajateltuna kaikkea muuta kuin normaali. Oli yliampuvan ihana ja täydellinen. Kunnes sekosi täysin ja alkoi haukkumaan ja kritisoimaan kaikkea mitä teen. Halusin erota ja kerroin selkeästi, että tämä on nyt tässä. Alkoi häiriköimään ja soittelemaan keskellä yötä, tuli myös oven taakse. Sanoin että teen rikosilmoituksen jos ei jätä rauhaan. Estin kaikkialla. Nyt olen saanut olla rauhassa. Neuvoni on siis: juokse ja lujaa. Mies sanoi minulle myös, että kaikki eksät ovat olleet h*oria. Ehkä olen nyt yksi heistä.

Tarkennan sen verran, että ii ole haukkunut huo**ksi eksiä tai oikeastaan edes haukkunut pahoilla sanoilla, kertoi vaan exiensä olleen itsetunto-ongelmaisia, ja kaivanneen jatkuvasti kehuja jne. Kyllä mä nyt tajuaisin heti, jos alkaisi h-sanalla kuvailla exiään. Mies on jopa sanonut, että kilttejä ja fiksuja naisia olivat nämä exät, herkkiä vaan kaikelle ja itsetunto-ongelmia. Silti, jotain outoa tässä vaa on. En vielä tiedä mitä. 

ap

Vierailija
44/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile miten reagoi tähän: sano sille ettet usko tästä oikein tulevan mitään ja toivota hyvää jatkoa. Tule kertomaan miten kävi. Jos on hullu, niin ei jätä sua rauhaan.

No en nyt kyllä lähtis välttämättä ihan tähän. Tarpeetonta testailua ja draaman hakemista jos oikeasti hänestä pidät ja ainoa "ongelma" on eksien blokkailu. Ei mikään kauhean suuri rikos.

Vierailija
45/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että tapailuvaiheessa haukutaan exiä. Toki voidaan yleisesti puhua jotain kuinka kauan erosta on aikaa ja näin, mutta jos heti ruvetaan haukkumaan ja kertomaan kaikesta perinpohjaisesti, niin se on varoitusmerkki. Sinäkin todennäköisesti pääset vielä "miehen hullut exät" -listalle, jos tapailunne muuttuu seurusteluksi.

Vierailija
46/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi eksä on aina ja ikuisesti estettynä siksi, koska tiedän hänen olevan varasteleva valehtelija, mutta hä esiinttt ihan muuna somessa, ja on vielä sellainen Kylttyyrihenkilö, jota näkisi muuten jatkuvasti somessa jos ei olisi estänyt häntä. Eli mainostaa viritelmiään mm. kaupngin faceryhmässä jne. Hän on niin puistattava ja ällöttävä, että en halua nähdä enkä kuulla hänestä yhtään mitään ikinä koskaan. 

Toinen tapailueksä oli nelisen vuotta estettynä, kun en halunnut nähdä hänen naamaansa missään, ja muutama yhteinen facekaveri oli, että olisi ollut mahdollisuus nähdä hänen vaikka tykänneen yhteisen kaverin kuvasta. Hyi. Hän tapaili kanssani melkein vuoden, ja tapailu loppui siihen kun sain lehdestä lukea että hän on saanut vaimonsa kanssa lapsen. Itsehän en tiennyt tuosta kuviosta mitään. Oli työ ja tuska olla kertomatta vaimolle että miehensä kävi paneskelemassa luonani kun hän oli isolla mahalla kotona. Some-esto helpotti tuota työtä. En muutenkaan ymmärrä miksi somessa pitäisi jatkuvasti sietää vastaantulevia inhottavia ja ikäviä ihmisiä, kun ne voi hyvin helposti myös estää? Enhän kutsu kotiinikaan minua syvästi loukanneita henkilöitä, ta seuraa heidän keskusteluaan vaikkapa kahvilassa, vaan menen toiselle puolelle kahvilaa, ja käännän vielä selkäni. Että ymmärrän siis hyvin estäjiä. Se että sinä et voi luottaa tapailukumppaniisi, kertoo miusta kaiken suhteestanne. Sinuna laittaisin poikki enkä jäisi miettimään mitää estohommia.

Oliko tämä ennen tietokoneita?Äkkiäkö olisit googlesta kattonut missä asuu ja kenen kanssa. Et siis koskaan mennyt käymään miehen kotona,tapasitte aina sulla?

Vierailija
47/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tee tästä mitään suurta numeroa. Pidä silmät auki ja go with the flow.

Vierailija
48/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virkavallan kanssa selvittelen tilannettani, joka alkoi juuri noin uskomattomasta kohtaamisesta ja rakastumisesta. Kysyin suoraan tutkijalta, mitä teen, varoitanko seuraavaa kohdetta, johon tiedän juuri tällä hetkellä tehtävän valtavaa hurmaamistyötä. Vastaus kuului ”Olisitko ite uskonut, jos sua olis varoitettu?” Niinpä. Et sinäkään.

Sen takiahan mä täällä kyselenkin neuvoja, että mitä mieltä muut ovat... en ole sanonut, että en uskoisi varoituksia, jos sellaisia tänne tulee. Mun hälytyskellot soivat vähän, kirjoitin tänne, ja olen saanut aika paljon miettimisen aihetta... suurin osa tuntuu ajattelevan, että blokkaaminen kertoo jostain muusta kuin siitä, että exät eivät pääse yli. Kyllä mä näitä kaikkia kommentteja mietin ja arvostan, että tuntemattomat vaivautuu kommentoimaan... olisi kiva kuulla kokemuksia juuri tästä blokkaamisestä, että miksi ja millaisia tyyppejä blokataan.

ap

Toivottavasti mietit myös vakavasti minun kommenttiani, johon et vastannut. T. 19 viestin kirjoittanut

Ei mies ole kutsunut h-sanalla ketään, eikä haukkunut exiä mitenkään suoraan. Sen takia mä olenkin vaan vähän ihmeissäni tästä, että tavallaan puhuu existä neutraalisti, mutta selittää tuon blokattuna olemisen sillä, etteivät naiset pääse hänestä yli muuten... mulla itsellä on kolme exää, joista yksi vihaa mua edelleen kun jätin sen toisen miehen takia. Ei halua ollaa missään tekemisissä. Kaksi exää taas on hyviä tyyppejä, eikä ole mitään kaunaa. 

ap

Vierailija
49/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt kyllä lähtis välttämättä ihan tähän. Tarpeetonta testailua ja draaman hakemista jos oikeasti hänestä pidät ja ainoa "ongelma" on eksien blokkailu. Ei mikään kauhean suuri rikos.

Jep, minä aattelin laittaa tänne aloituksen ja kysellä vähän mielipiteitä ja kuulla, kuinka yleistä tämä on... en hae mitään draamaa. Mun omassa tuttavapiirissä ei ole blokkailtu ketään, eikä tällasesta ole puhuttukaan.

ap

Vierailija
50/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et muuten ap ymmärrä vielä narsismista kovinkaan paljon. Ei narsisti blokkaa ketään, kas kun narsistille sitä exää ei ole enää olemassa, se ei ole kynnysmaton arvoinen, siksi sitä ei edes blokata.

En kyl ymmärrä joo, siis olen vaan lukenut jotain pintapuolista. Ei tule mitään narsistiviboja tästä miehestä, mitä siis niin kun itse siitä aihepiiristä tiedän. Narsisti-sana vilahti miehen omissa puheissa, kun hän kertoi ensimmäisen seurustelusuhteensa olleen narsistin kanssa, kuulemma äitinsä sen oli huomannut, ja mies sitten erosi naisesta, koska naisella oli suhde toisen kanssa. Ei ainakaan itsellä herännyt fiilistä, että mies olisi keksinyt tän jutun. Nainen oli kuulemma väkivaltainen, mutta väitti kaikille miehen olleen väkivaltainen. 

ap

Oletko saanut tavata miehen äitiä? Ettei vaan olisi että onkin omat vikansa ja tekonsa vierittänyt ex.naisystävänsä harteille?

Jos on narsku niin exät huokasevat helpotuksesta nyt kun on uuden löytänyt.

Vierailija
51/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen blokannut yhden eksistäni juuri häiriköimisen takia. Ei tuntunut aluksi ymmärtävän suhteen loppuneen, soitteli ja viestitteli pahimmillaan 70 kertaa päivässä, kyseli että mitä tehdään ja milloin nähdään. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, ettei minulla ole mitään kiinnostusta enää. Kun vihdoin tajusi, niin siitä vasta myrsky nousikin, alkoi tulla huorittelua ja tappouhkauksia. Oli kyllä suhteen loppua kohden jo taipuvainen väkivaltaisuuteen, mikä oli suuri syy suhteen päättämiselle, mutta syy itse blokkaamiseen oli ennen kaikkea tuossa häiriköinnissä.

Olen kyllä tullut myös jätetyksi niin, että olin asiasta melkoisen rikki. Tällöin en eksää blokannut, koska ei tarvinnut mitenkään varta vasten pelätä mitään yhteydenottoja. Kyseessä kuitenkin ihan normaali tyyppi.

Vierailija
52/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit muuten aloitukseen jotain miehen iästä. Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija
53/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et muuten ap ymmärrä vielä narsismista kovinkaan paljon. Ei narsisti blokkaa ketään, kas kun narsistille sitä exää ei ole enää olemassa, se ei ole kynnysmaton arvoinen, siksi sitä ei edes blokata.

En kyl ymmärrä joo, siis olen vaan lukenut jotain pintapuolista. Ei tule mitään narsistiviboja tästä miehestä, mitä siis niin kun itse siitä aihepiiristä tiedän. Narsisti-sana vilahti miehen omissa puheissa, kun hän kertoi ensimmäisen seurustelusuhteensa olleen narsistin kanssa, kuulemma äitinsä sen oli huomannut, ja mies sitten erosi naisesta, koska naisella oli suhde toisen kanssa. Ei ainakaan itsellä herännyt fiilistä, että mies olisi keksinyt tän jutun. Nainen oli kuulemma väkivaltainen, mutta väitti kaikille miehen olleen väkivaltainen. 

ap

Oletko saanut tavata miehen äitiä? Ettei vaan olisi että onkin omat vikansa ja tekonsa vierittänyt ex.naisystävänsä harteille?

Jos on narsku niin exät huokasevat helpotuksesta nyt kun on uuden löytänyt.

Olen itseasiassa tavannut äidin, mies halusi esitellä mut sille suurinpiirtein heti. Itse taas en ole esitellyt miestä omalle suvulleni, en edes halua vielä. Äitinsä vaikutti aika hissukalta, kova ainakin vetämään viiniä ja ilmeisesti jotain alkoholi-ongelmaa tällä on. Mies ei puhu äidistään kovin nätisti, kuulemma äidin juomisen takia välit ovat etäiset.

Vierailija
54/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoit muuten aloitukseen jotain miehen iästä. Minkä ikäinen olet itse?

About saman ikäinen kuin mies, kolmenkympin paikkeilla. :)

Vierailija
55/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja, klassikoitten klassikko; se esitteli sut heti äitilleen! Ymmärräthän, että tämä äiti on yksi hänen uhreistaan ja äiti ei tule koskaan paljastamaan sinulle totuuksia pojastaan johtuen vinoutuneesta äidinrakkaudestaan, sekä siitä, että sinun ”avullasi” äiti pääsee poikansa vallan alta edes hetkeksi pois. Eli siihen saakka kun tulet järkiisi. Alan jo epäillä, että tämä koko aloitus on provo, sillä tämä etenee liian totutusti.

Vierailija
56/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja, klassikoitten klassikko; se esitteli sut heti äitilleen! Ymmärräthän, että tämä äiti on yksi hänen uhreistaan ja äiti ei tule koskaan paljastamaan sinulle totuuksia pojastaan johtuen vinoutuneesta äidinrakkaudestaan, sekä siitä, että sinun ”avullasi” äiti pääsee poikansa vallan alta edes hetkeksi pois. Eli siihen saakka kun tulet järkiisi. Alan jo epäillä, että tämä koko aloitus on provo, sillä tämä etenee liian totutusti.

Anteeksi, mutta ei tämä oikeastaan kyllä etene mihinkään, kun en ole varma tunteistani, tai että haluanko tavata tätä miestä? Ei mulla ole mitään tarvetta suhteelle, en ole häneen hullaantunut tms. Kirjoitin tänne palstalle sen takia, kun joku tuntuu oudolta tässä, en vaan tiedä mikä.

Äitinsä tapaaminen oli minustakin outoa, etenkin kun mies ei tunnu juuri piittavan äidistään, silti halusi esitellä mut sille. Eikös yleensä aina ajatella, että jos ei halua esitellä tutuille tai perheelleen, ei ole tosissaan. Ja jos äiti on epäillyt erästä exää narsistiksi, niin haluaa nyt sitten esitellä äidilleen uuden ihastuksen..eivät asiat ole niin mustavalkoisia, jonkun mielestä äidin tapaaminen heti on outoa, joidenkin mielestä ei. Mun omasta mielestä äidille esittely heti oli vähän erikoista.

ap

Vierailija
57/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äiti siis sattui olemaan samassa kaupungissa kun meillä oli deitit, eli tapasin äidin tavallaan sattumalta, äitinsä asuu toisella puolella Suomea ja käy poikansa luona ehkä kerran vuodessa. Ei siis edeltänyt mitään seremoniaa tää tapaaminen. Meillä oli deitit ja äitinsä ilmoitti tulostaan, joten käytiin sitten tapaamassa tätä äitiä. En halua kuitenkaan nähdä piruja siellä missä niitä ei ole. 

ap

Vierailija
58/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vielä kiinni exissää, jos puhuu niistä noin paljon. Luultavasti jotain läheisriippuvuutta ym. taustalla. 

Vierailija
59/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on vielä kiinni exissää, jos puhuu niistä noin paljon. Luultavasti jotain läheisriippuvuutta ym. taustalla. 

Mä en ole kiinni mun exissä, mutta voin puhua heistä ihan avoimesti ja puhunkin. Ovat osa mun elämää ja menneisyyttä, joihin liittyy paljon nykypäivänäkin vaikuttavia asioita ja tapahtumia. En ole läheisriippuvainen. t. ohis

Vierailija
60/120 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, minkälainen mies on, jos teille tulee ero. Hän juoruilee kaiken teistä muille seksin yksityiskohtia myöten. Itselleni tämä käytös on jo täysin turn-off, juoksisin ja lujaa.

Minkälainen ihminen ei kunnioita millään tavalla toisten yksityisyyttä. Narsisteiksi eksiään haukkuvat miehet ovat itse usein narsisteja. Koska heillä ei ole tunteita, he puhuvat juuri siihen tyyliin kuin joku muu on heistä sanonut. Ihan kuin se tekisi muista syyllisiä.

Blokkaaminen on hälytysmerkki. Miehellä on erittäin huonot ihmissuhdetaidot, jos hän ei pysy eksien kanssa edes muodollisissa hyvissä väleissä. Hän on melko todennäköisesti pettänyt näitä naisia, ollut väkivaltainen tai tehnyt heille jotain muuta pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän