AMK opetus ja vaatimukset täysi vitsi...
En jotenkin voi uskoa todeksi tätä ensinnäkin täydellistä opetuksettomuutta saati sitten vaatimustasoa, jolla nää oudot mukakurssit saa läpi.
Luento, jossa läsnäolopakko: no niin, otetaan luku neljään. Kiva. Neloset ottaa ja lukee nyt yhdessä tän luvun neljä tästä kirjasta ja sit tiivistää sen muille
Mutta nyt luennon alussa mä tiivistän tän jutun lukemalla läpi nää mun 84 diaa aiheesta varhaislapsuus.
Tekee mieli huutaa että mitä v....a mä teen täällä jos voin lukea noi sun 84 diaa kotonakin.
Korkeakoulussa ne opet sentään tajus siitä mitä opettivat, tää on aivan vitsi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kyllä ollut ollenkaan tuollaista. Missä amkissa olet?
Porvoon AMK
Meillä on ainakin erittäin vaativaa. Mutta ollaankin oltu opetuksen tiimoilta Suomen paras amk jo vuosia ;).
Miks sä et sit valinnut etäkurssia. Ihan oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin erittäin vaativaa. Mutta ollaankin oltu opetuksen tiimoilta Suomen paras amk jo vuosia ;).
Mikä AMK?
Jaa. Minä olen kyllä insinöörikoulutuksellani tullut toimeen asiantuntijatehtävässäni oikein kivasti. Tarpeellista oppia tuli neljä vuotta ja pääosaa koulusaa saamistani tiedoista olen työssäni tarvinnut ja tarvitsen.
No eipä tämä yliopistokaan tunnu nykyisin vaatimustasoltaan häävi olevan näin ekan vuoden aikana. Varmasti vaatimustaso kasvaa, mutta aika pehmeä lasku. Näitä pilipalikursseja on paljon. Toisaalta olen kyllä vähän aikuisempaa opiskelijaryhmää, joten ehkä oppiminen ja kokemukset on toisenlaisia. Muutama kurssi ollut ihan lasten leikkiä, muutamassa ollut tekemistä paljon, mutta hyviä pisteitä tulee kuitenkin silti helposti.
Metropolia amkn kävin puolihuolimattomasti läpi, arvosanat kolmosesta vitoseen.
Vaihdoin sitten valmistumisen jälkeen Jyväskylän yliopistoon, siellä opettajat vuolaasti kehuivat kykyjäni kursseilla, täysiä arvosanoja tuli.
Putosi yliopiston arvostus minimiin jos tämmöinen keskitason inssiopiskelija saa vuolasta hehkutusta yliopistossa... luulin että yliopistossa olis vaikeeta tai jotain.
Mikä amk ja ala? Tamkin röntgenhoitajakoulutuksessa ainakin päinvastaista meininkiä.
Ei meillä kyllä ollut ollenkaan tuollaista. Missä amkissa olet?