Onko Jaajo Linnonmaalla miestÀ/naista?
Kommentit (16)
No eiks se seukkaa sen Annin kanssa, jonka kanssa se on siellÀ aamuradiossa
UlkonÀöstÀ, puhetavassa ja jutuista pÀÀtellen arvelen olevan miesten perÀÀn. EhkÀ seukkaa jonkun nallekarhumaisen karvaisen miehen kanssa?
Jaajo on satavarmasti tÀys hetero! Aviossa on kuulkaas ihan naisen kanssa ja 3 tyttöÀ heillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on satavarmasti tÀys hetero! Aviossa on kuulkaas ihan naisen kanssa ja 3 tyttöÀ heillÀ.
No mistÀköhÀn johtuu sitten ettÀ flirttaili mulle avoimesti ja aktiivisesti kun kerran osuttiin yhtÀ aikaa yökerhoon? M58
Hahah. Ekaa kertaa kuulen ettÀ Jaajoa joku luulee homoksi. Joillain ei kyllÀ ole yhtÀÀn minkÀÀnlaista homotutkaa. Jaajo on niin hetero kun voi olla.
HÀnellÀ on kolme lasta pienellÀ ikÀerolla, joista ekat on kaksoset. Vaimo on lÀÀkÀri ja ihan mukavan nÀköinen.
Vierailija kirjoitti:
Sen kuinka varmasti Jaajo on hetero, tietÀÀ kyllÀ vain Jaajo itse.
NÀin Jaajon parisen vuotta sitten lÀheisissÀ tunnelmissa miehen kanssa...
Vaimo on lÀÀkÀri. Oli tÀÀllÀ RovaniemellÀ lÀÀkÀrinÀ.
Jaajo oli sapattivapaalla.
Vierailija kirjoitti:
NÀin Jaajon parisen vuotta sitten lÀheisissÀ tunnelmissa miehen kanssa...
oliko peris?
Juu kyllÀ sillÀ varmasti on jotain vispilÀn kauppaa Retro Ruustetin kanssa. Retrohan erosi joku aika sitten, joten eiköhÀn se liity tÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistÀköhÀn johtuu sitten ettÀ flirttaili mulle avoimesti ja aktiivisesti kun kerran osuttiin yhtÀ aikaa yökerhoon? M58
In your draama omin!
Musta on ainakin ihan kohteliasta olla olettamatta mitÀÀn vaan kysyÀ juurikin onko Jaajolla kumppania... Jos joku kysyy, onko jollakin miehellÀ (josta ei tiedÀ 100% varmuudella suuntautumista. Ja esim. heterosuhteessa oleminen ei tarkoita sitÀ, ettÀ olisi hetero) naisystÀvÀÀ mulle tulee fiilis, ettÀ on ehkÀ vÀhÀn kujalla
Juha on PerÀllÀ