Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle suurin luokkansa petturi on Kokoomusta äänestävä sairaanhoitaja

Vierailija
02.03.2019 |

Ymmärrätkö yhtään, mitä teet? Et ole lääkäri eli Kokoomus ei aja asiaasi. Yritätkö olla lääkäri äänestämällä Kokoomusta? Minulle olet petturi.
Birgit, Tammisaari

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Birgit, olen terveydenhoitaja, joka äänestää kokoomusta, koska olen mm. varakkaasta perheestä ja kannatan perintöveron poistoa. En myöskään voi sietää vasemmistolaista arvomaailmaa. 

En nyt hirveesti tunne mitään yhteenkuuluvuutta työväenluokkaan, ihmiset on kuitenkin eri lähtökohdista...

On eri asia olla vaikkapa duunaritaustainen hoitaja.

Minäkin odotan suurta perintöä ja äänestän kokoomusta.

Vierailija
22/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hupsuja.

Se, että iskältä tulee 500 000 perintö tai miehellä on firma tai että vanhemmat ovat lääkäreitä EI tarkoita, että kokoomus mitenkään ajaisi sinun asiaasi. Selvästi toivot olevasi porvari, mutta niiden silmissä, joiden asiaa kokoomus oikeasti ajaa, olet vain pahainen solttu jonka voi nakata laudalta milloin vain. Ja siinä vaiheessa jos mies tekee konkan tai paljastuu että iskä on dementoituneena lahjoittanut koko perintösi start up-yrityksille ja valepoliiseille, sanoo kokoomuspojat, että "jokainen on oman onnensa seppä" ja iskevät sinua ekstraverolla ja lumemaksuilla ja kuppaavat loputkin rahasi. Siinä vaiheessa koko yhteikunta on yksityistetty, kutsumustyöpaikkasi palkka on puolittunut, terveydenhuolto ei koske enää sinua ja pelkkä sähkönsiirtomaksu nielee puolet tuloistasi. Lapsesi koulun lukukausimaksu vie toisen puolen.

Älkää olko noin naiiveja, pliis. 

Voi sinua. Politiikka ei ole omien asioiden ajamista vaan yhteisten asioiden ajamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Birgit, olen terveydenhoitaja, joka äänestää kokoomusta, koska olen mm. varakkaasta perheestä ja kannatan perintöveron poistoa. En myöskään voi sietää vasemmistolaista arvomaailmaa. 

En nyt hirveesti tunne mitään yhteenkuuluvuutta työväenluokkaan, ihmiset on kuitenkin eri lähtökohdista...

Minäkin äänestän kokoomusta - saatiin iso potti Esperi Caresta. Hienoa, että vanhusten kitumisellakin voi nykyään tehdä rahaa! Katsottiin vielä johtoryhmässä, että kun vaipoissa makaavaa vanhusta kääntää välillä niin vaippa imee vielä pidempään. Ja juustot otettiin pois...saatiin 2 euroa lisää itselle.

T. Esperi care

Vierailija
24/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ylilääkäriSakke  panee Sarisairaanhoitajaa liinavaatevarastossa ja Sarilla on unelma ;-)

Vierailija
25/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä hupsuja.

Se, että iskältä tulee 500 000 perintö tai miehellä on firma tai että vanhemmat ovat lääkäreitä EI tarkoita, että kokoomus mitenkään ajaisi sinun asiaasi. Selvästi toivot olevasi porvari, mutta niiden silmissä, joiden asiaa kokoomus oikeasti ajaa, olet vain pahainen solttu jonka voi nakata laudalta milloin vain. Ja siinä vaiheessa jos mies tekee konkan tai paljastuu että iskä on dementoituneena lahjoittanut koko perintösi start up-yrityksille ja valepoliiseille, sanoo kokoomuspojat, että "jokainen on oman onnensa seppä" ja iskevät sinua ekstraverolla ja lumemaksuilla ja kuppaavat loputkin rahasi. Siinä vaiheessa koko yhteikunta on yksityistetty, kutsumustyöpaikkasi palkka on puolittunut, terveydenhuolto ei koske enää sinua ja pelkkä sähkönsiirtomaksu nielee puolet tuloistasi. Lapsesi koulun lukukausimaksu vie toisen puolen.

Älkää olko noin naiiveja, pliis. 

Voi sinua. Politiikka ei ole omien asioiden ajamista vaan yhteisten asioiden ajamista. 

Yhteisten asioiden nimissä äänestän kokoomusta, jotta minun asiat tulee yhteisesti hoidettua. T. Gunilla

Vierailija
26/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varhaiskasvatuksen opettaja äänestän kokoomusta samasta syystä kun ylempi terveydenhoitaja. Varakas tausta, jo omaakin sijoitusvarallisuutta ja yrittäjäperheestä. Mieheni on yrittäjä. En halua maksaa perintöveroa tulevasta perinnöstäni, enkä yhtään enempää pääomaveroa. Ammatti ei kerro ihmisen sosioekonomista asemaa, eikä paljon mitään muutakaan. Helppohan varakkaan on valita pienipalkkainen ammatti vaikka siitä kutsumuksesta.

Kokoomus ei aja pienyrittäjien asiaa.

Ajaako kukaan?

Vierailija
27/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin äänestän kokoomusta - saatiin iso potti Esperi Caresta. Hienoa, että vanhusten kitumisellakin voi nykyään tehdä rahaa! Katsottiin vielä johtoryhmässä, että kun vaipoissa makaavaa vanhusta kääntää välillä niin vaippa imee vielä pidempään. Ja juustot otettiin pois...saatiin 2 euroa lisää itselle.

T. Esperi care

Minä taas äänestän vasemmistoa näin voimme taata hyvät julkiset palvelut, jos sinne ketään pääsee. voimme aina liian vaikeat tapaukset kotiuttaa kotia makaamaan. eivätä ainakaan meidän julkisissa sairaaloissamme kuole ja jää hoitamatta.

T: eksoten henkilökunta

Vierailija
28/28 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas se hankkikaan palkankorotukset Sari Sairaanhoitajalle? Suisti meidät 10 vuoden lamaan, mutta kuitenkin.

Sairaanhoitajien palkankorotuksella ei ollut mitään tekemistä laman kanssa, syynä lamaan oli finanssikriisi ja euroalueen talouskriisi sekä Nokian romahdus.