Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tähden illallinen

Vierailija
01.03.2019 |

Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.

Kommentit (265)

Vierailija
1/265 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla rahoillaan ostavat, luulisin. Tai kaikki saavat jonkun tietyn summan, esim. 50e. 

Vierailija
2/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että tuotanto maksaa. Jos ei kaikkea niin ainakin tiettyyn summaan saakka. Ovat joskus maininneet jotain sen suuntaista.

Oon katsonut tähän mennessä kaikki 2019 jaksot, mukavaa viihdettä :) Enää ei taida näkyä missään reseptejä kuten Nelosen kausilla?

Ihmetyttää tällä viikolla Teemu Laurellin muille antamat niukat pisteet. Sen muna-peruna -ruokatoimittajan alku- ja pääruokaa ylisti, mutta silti tuli vain 3 pistettä. Tunnelmastakin huonot pisteet. Outoa, koska muuten vaikuttaa rennolta ja huumorintajuiselta tyypiltä. Onko oma voitontahto niin kova, että tahallaan antaa muille huonompia pisteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto maksaa. Hehön sopivat etukäteen mistä maksetaan.

Ostihan Ninja huulipunan, muttei siinä suoraan tullut selville, kuka maksoi.. Hönet tuntien maksatti senkin tuotannolla.

Vierailija
4/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että tuotanto maksaa. Jos ei kaikkea niin ainakin tiettyyn summaan saakka. Ovat joskus maininneet jotain sen suuntaista.

Oon katsonut tähän mennessä kaikki 2019 jaksot, mukavaa viihdettä :) Enää ei taida näkyä missään reseptejä kuten Nelosen kausilla?

Ihmetyttää tällä viikolla Teemu Laurellin muille antamat niukat pisteet. Sen muna-peruna -ruokatoimittajan alku- ja pääruokaa ylisti, mutta silti tuli vain 3 pistettä. Tunnelmastakin huonot pisteet. Outoa, koska muuten vaikuttaa rennolta ja huumorintajuiselta tyypiltä. Onko oma voitontahto niin kova, että tahallaan antaa muille huonompia pisteitä?

Ihmettelin myös Teemun antamia pisteitä. Halusi tietysti voittaa, mutta siitä huolimatta nolo tyyppi.

Vierailija
5/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostihan Ninja huulipunan, muttei siinä suoraan tullut selville, kuka maksoi.. Hönet tuntien maksatti senkin tuotannolla.

Tunnetko hyvinkin?

Voi tsiisus taas tätä kateuden määrää.

Vierailija
6/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuotanto maksaa ostokset, sehän on tuon koko jutun idea ja kuitenkin melko pieni korvaus ohjelmaan osallistumisesta.

Monethan ostattavat kaupassa selkeästi vähän extraa itselleen: vaikka reseptiin tarvittaisiin vain pieni loraus oliiviöljyä, valitaan se kallein ja isoin puteli vaikka pienempikin riittäisi.

Vierailija
7/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuotanto maksaa, ellei peräti mainostaja. Vai ihanko sattumalta kaikki käyvät tekemässä ostoksensa iltaa varten juuri Citymarketissa, ja kaikilla sattuu olemaan jotain kysyttävää äärimmäisen palvelualttiilta kauppiaalta/myyjältä? Ja kysymykset ovat tasoa "missä teillä on perunat", kun seistään keskellä Hevi-osastoa.

Vierailija
8/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tuotanto maksaa, ellei peräti mainostaja. Vai ihanko sattumalta kaikki käyvät tekemässä ostoksensa iltaa varten juuri Citymarketissa, ja kaikilla sattuu olemaan jotain kysyttävää äärimmäisen palvelualttiilta kauppiaalta/myyjältä? Ja kysymykset ovat tasoa "missä teillä on perunat", kun seistään keskellä Hevi-osastoa.

Jep! Kyllähän se on sponsori, joka maksaa.

Cittaria on tyrkytetty joka jaksossa ja luomua. Oliko luomua? Onhan luomua? Kas sehän luomua!

Vierailija
9/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope oli musta kivempi "neuvojakokki" kuin Meri-Tuuli näissä uusissa jaksoissa. Mutta onneksi sentään ohjelman sydän eli hieman näsäviisas voice over -ääni on pysynyt samana :)

Vierailija
10/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Uotilan jaksossa ne kaikkien kehumat burgerit ja valuvat suklaamuffinit kuulosti herkullisilta.

Vierailija
11/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen, että tämä formaatti taas alkoi muutaman vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
12/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Uotilan jaksossa ne kaikkien kehumat burgerit ja valuvat suklaamuffinit kuulosti herkullisilta.

Kyllä! Harmi ettei uusien jaksojen reseptejä ilmeisesti löydy mistään.

Vierailija
13/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Harmi ettei uusien jaksojen reseptejä ilmeisesti löydy mistään.

Olikohan Samin hampurilaisten maun salaisuutena runsas voin määrä ja pekonirasva? ;)

Vierailija
14/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto maksaa ostokset. Ja koska K-Citymarket on sponsori niin he käyvät sittarissa. Ja yrittävät tietenkin parhaansa mukaan käyttää luomua. Kaikista ei kumminkaan ole luomuvaihtoehtoa olemassa. 

Vierailija
15/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimen voisi vaihtaa Neljän tyypin illalliseksi. Mitä ihmeen "tähtiä" nää on, nevö hööd.

Vierailija
16/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon tähdet ei todella ole tähtiä. Jos ne on jotain ravintola-alan ihmisiä, tottakai ne tekee hyvää safkaa. Ei se ketään kiinnosta.

Vierailija
17/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko hyvinkin?

Voi tsiisus taas tätä kateuden määrää.

Ööö, kenelle tässä pitäisi olla kateellinen ja mistä? Ninjalle hänen kiloistaan, vai markettihuulipunasta?

Vierailija
18/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omilla rahoillaan ostavat, luulisin. Tai kaikki saavat jonkun tietyn summan, esim. 50e. 

No eivät tietenkään maksa itse. Voi Höh näitä aloituksia.

Vierailija
19/265 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tota Meri-Tuulia mielellään kattelis enemmänkin! Ja pakko myöntää, että Maritaa kanssa..

Mut on tää kyllä huisin viihdyttävä ohjelma. Mielellään kattelen jokaisen jakson. 

Vierailija
20/265 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimen voisi vaihtaa Neljän tyypin illalliseksi. Mitä ihmeen "tähtiä" nää on, nevö hööd.

Mulle ainakin useimmat ihan tuttuja. Ja jos ei ole, niin mielelläni tutustun. Kivaa vaihtelua vaan, ettei aina ole ne samat kuluneet naamat joka ohjelmassa (Vappu, Veitola, Leppilampi, Roope Salminen, Jethro, Janne Kataja, jne).

Hyvän mielen ohjelma ja minua ruoan ystävänä kiinnostaa nämä kokkailuohjelmat! Ammattilaiskokkien viikko mukavaa vaihtelua. Minä ainakin inspiroiduin mm. yksinkertaisista peruna-annoksista ja monesta muusta tämän viikon jutusta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän