Neljän tähden illallinen
Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Teemua varmaan harmitti kun viimeisenä päivänä heitti noppaa tunnelmapisteistä ja tuli niinkin iso luku kuin 5.
Miksei muille kerrottu minkälaisille kepulikonsteilla voitto ansaittiin...😆
No jos ei ole kerrottu niin viimeistään ohjelmaa katsoessa selvisi.
Raumalaisena mua harmitti ettei lapskoussin valmistusta näytetty. Ei käynyt selville edes mitä siihen tulee.
Rakastan lapskoussia ja sen ilosanomaa olisi voinut jakaa muillekkin.
Vaikutti enemmän siltä että Teemun ruuat tuli ravintolasta siis sieltä omastaan. Ei edes ostanut kaupasta mitään mitä niihin tarvitaan. Paitsi tyrniä ja suolakurkkua.
Saapa nähdä kuka voittaa tänään 🤔
Teemu on tainnu jo varmistaa voittonsa muita mollaamalla
Teemu tekee Sami Seliöt. Muistatteko kun antoi 1 kaikille muille ja voitti reilusti
En olisi heti arvannut, että Top Chef -Teemu olisi noista vieraista ennakkoluuloisin hyönteisiä kohtaan. Luulisi, että huippukokitkin ottaisi innolla vastaan uudet ruokainnovaatiot ja uudet maut, jotka luo lisää mahdollisuuksia kokkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Teemu tekee Sami Seliöt. Muistatteko kun antoi 1 kaikille muille ja voitti reilusti
Muistan ja sama tuli mieleen! 🤣
Citymarket on sponsorina ja biffaa ostokset, ei tietenkää tähdet niitä itse maksa. Mitä väliä jollain kympin huulipunalla 😄
Laurell muistutti lähinnä huonolla itsetunnolla varustettua 15v teinipoikaa noine pisteineen. Jaksoissa oli mukana oikea huippukokkikin ja tälle piti antaa kolmosia pisteiksi, että varmistui oma voitto. Pitäisi ymmärtää, että kyseessä on leikkimielinen ohjelma. Ei kai "huippukokin" itsetunto ole tälläisen kisan voitosta kiinni. Kolmosen antaminen tunnelmasta oli lähinnä loukkaus toista osallistujaa kohtaan. En ole moiseen törmännyt tätä ohjelmaa katsoessa ja suunnilleen joka jakson olen katsonut. Muut sentään olivat mukana oikealla ja rennolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Laurell muistutti lähinnä huonolla itsetunnolla varustettua 15v teinipoikaa noine pisteineen. Jaksoissa oli mukana oikea huippukokkikin ja tälle piti antaa kolmosia pisteiksi, että varmistui oma voitto. Pitäisi ymmärtää, että kyseessä on leikkimielinen ohjelma. Ei kai "huippukokin" itsetunto ole tälläisen kisan voitosta kiinni. Kolmosen antaminen tunnelmasta oli lähinnä loukkaus toista osallistujaa kohtaan. En ole moiseen törmännyt tätä ohjelmaa katsoessa ja suunnilleen joka jakson olen katsonut. Muut sentään olivat mukana oikealla ja rennolla asenteella.
Niinpä! Ihmettelen myös sitä, ettei kukaan ole antanut tästä palautetta Teemulle, ainakaan Instagramissa (hänen eikä Subin tilillä) eikä Facessa. Mielenkiinnolla olisin kuullut Teemun selitykset käytökselleen...
Vierailija kirjoitti:
Samoin toimi myös Janne Kataja aikoinaan.
Sanna Mansikkamäki ei näköjään omista hiusharja ja peiliä. Epäsiistin näköinen ihminen.
No niin, tänään lähtee taas uusi illallisviikko käyntiin! Toivottavasti on hyvä porukka! :)
Sultsinat alkoi kiinnostaa. Pakko kokeilla joskus :)
Vierailija kirjoitti:
Oon iloinen, että tämä formaatti taas alkoi muutaman vuoden tauon jälkeen.
Joo mutta olis kiva, että olis oikeita julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon iloinen, että tämä formaatti taas alkoi muutaman vuoden tauon jälkeen.
Joo mutta olis kiva, että olis oikeita julkkiksia.
No, mainitsepa muutama "oikea julkkis" Tauskiako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vihaksi pisti. Naisilla hyvät ruoat.
Tosin ötökkämihelle 1 oli saanut antaa. Ei siinä, mukavan tuntuinen kaveri tää turilaskokki.
Olipa se raakakakku sille Jennylle suuri järkytys.
Minunkin mielipide Teemusta muuttui tämän ohjelman myötä 😒