Neljän tähden illallinen
Maksaako nuo tähdet itse omat ostoksensa vai saako he tuotannolta rahat? Ainakin jotkut noista ostavat jotain turhaa, mitä he eivät sitten käytäkään kokkauksessa.
Esim. tuo Ninja osti huulipunaa.
Kommentit (265)
Kai edes Lapin Sampo on jollain viikolla mukana?
Vierailija kirjoitti:
Tän viikon tähdet ei todella ole tähtiä. Jos ne on jotain ravintola-alan ihmisiä, tottakai ne tekee hyvää safkaa. Ei se ketään kiinnosta.
No onhan nuo siinä mielessä tähtiä, että tuttuja kasvoja sieltä sun täältä. Mun mielestä tää just on ollut mielenkiintoinen viikko, kun ammattilaiset haastaa toisiaan.
Jossain jaksossa se ääni mainitsi, että hehän nämä maksavat.
Vierailija kirjoitti:
"He" Mafia?
Teemu pelasi itsensä voittajaksi antamalla tosi surkeita pisteitä muiden ruuista. Kattaus oli hänellä vaatimaton enkä voi sille mitään että kokkien stereotyyppimäisen tatuoidut käsivarret ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"He" Mafia?
Juu, taisi sanoa "Hän", mutta ajattelen kyllä "häntä" tuotantotiiminä, joka ohjelman taustalla on :)
Ohjelmaa edeltää aina Citymarketin mainos ja sponsori mainitaan myös lopputeksteissä. Joten eiköhän ole selvää, että näkyvyyttä vastaan saavat ostaa heidän piikkiin muonaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai edes Lapin Sampo on jollain viikolla mukana?
En tiiä mutta jo ensi viikon jälkeen on tää Dannyn morsian, jee
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että tuotanto maksaa. Jos ei kaikkea niin ainakin tiettyyn summaan saakka. Ovat joskus maininneet jotain sen suuntaista.
Oon katsonut tähän mennessä kaikki 2019 jaksot, mukavaa viihdettä :) Enää ei taida näkyä missään reseptejä kuten Nelosen kausilla?
Ihmetyttää tällä viikolla Teemu Laurellin muille antamat niukat pisteet. Sen muna-peruna -ruokatoimittajan alku- ja pääruokaa ylisti, mutta silti tuli vain 3 pistettä. Tunnelmastakin huonot pisteet. Outoa, koska muuten vaikuttaa rennolta ja huumorintajuiselta tyypiltä. Onko oma voitontahto niin kova, että tahallaan antaa muille huonompia pisteitä?
Saman huomioin ja mua oksetti. Varmistaa oman voittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto maksaa. Hehön sopivat etukäteen mistä maksetaan.
Ostihan Ninja huulipunan, muttei siinä suoraan tullut selville, kuka maksoi.. Hönet tuntien maksatti senkin tuotannolla.
Tunnetko hyvinkin?
Voi tsiisus taas tätä kateuden määrää.Ööö, kenelle tässä pitäisi olla kateellinen ja mistä? Ninjalle hänen kiloistaan, vai markettihuulipunasta?
Julkisuudesta esim. Ei pitäisi olla.
Teemulla pasmat sekaisin pikku keittiössä.
Ei hänellä kokkaajan keittiötä ollut. Liekö edes siellä ruokia tehnyt. Halunnut varmaan rauhassa kokata ilman kameroita.
Kokit ei monesti kokkaa enää kotona. Teemullakin pakasteessa kaupan pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Teemulla pasmat sekaisin pikku keittiössä.
Ei hänellä kokkaajan keittiötä ollut. Liekö edes siellä ruokia tehnyt. Halunnut varmaan rauhassa kokata ilman kameroita.
Kokit ei monesti kokkaa enää kotona. Teemullakin pakasteessa kaupan pizzaa.
Harvemminhan tuota haluaa töitä kotiin tuoda.
Vois Teemu nostaa housuja kun puolet perseestä näkyy.
Teemun pisteiden anto on noloa... omaa voittoaan petaa.
Tylsintä on ne jaksot joissa tyypit ei kokkaa omassa kotonaan.... homman juju on myös nähdä millaiset kodit heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Tylsintä on ne jaksot joissa tyypit ei kokkaa omassa kotonaan.... homman juju on myös nähdä millaiset kodit heillä on.
Ohjelman nimi on Neljän Tähden Illallinen ei Neljän Tähden Koti-Illallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ainakin salkkareitten Akin ystävän mökki oli mielenkiintoisempi kuin joku kolmio Helsingissä tai joku vastaava missä varmaan asuu.
Ärsyttää kun Teemu antaa niin alhaisia pisteitä, vaikka ensin kehuu ruokia ja tunnelmaa. Oma mielipide hänestä muuttui tämän piirteen myötä.
Teemua varmaan harmitti kun viimeisenä päivänä heitti noppaa tunnelmapisteistä ja tuli niinkin iso luku kuin 5.
Miksei muille kerrottu minkälaisille kepulikonsteilla voitto ansaittiin...😆
Teemun jaksossa olis voitu näyttää enemmän miten valmisti ruuat! Smörrebrödin valmis leipä laitettiin uuniin lämpenemään, leikattiin suolakurkut ja lapskoussia muusattiin sauvasekoittimella. Muuta smörrebrödin, lapskoussin ja tyrniparfaitin valmistuksesta ei näytetty, ne vaan ilmestyi vieraiden eteen valmiina annoksina. Olisi voinut avata mitä siinä lapskoussissa oli porkkanoiden lisäksi.