Muistatteko kun Ylen Taloraati- ohjelmassa arvosteltiin Suomen sen hetken hienoimpia arkkitehtuurikohteita. Li Anderssonin vanhempien koti oli yksi niistä
että tällaisista lähtökohdista on vasemmiston pj lähtöisin
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, ettei aja omaa etuaan, vaan huolehtii heikommista, on älykkyyden ja empatian merkki. Sitä vain näkyy olevan turha selittää ap:n kaltaisille perzepuoluelaisille.
Antaako hän puolet palkastaan köyhille vai miten hän huolehtii? Ettei vain pelkästään olisi ihan perinteinen poliitikko, joka vain puhuu huolehtimisesta?
No huh. Yhtäkkiä hänen pitäisi luopua palkastaan?? Hän on se joka kuitenkin ajaa köyhien asiaa ja pyrkii viemään eteenpäin.
Jonkun on luovuttava palkastaan, että köyhät saavat enemmän. Vai mistä ajattelit sosiaaliturvan kustannettavan? Vasemmistoliiton puheenjohtaja on ERITTÄIN hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Li Anderssonin vanhemmat rikkaita ole, boheemeja kyllä. Isä persaukinen taiteilija, äiti toimittaja. Erosivat Lin ollessa suht. nuori, 10-11 v. On lapsellista kuvitella kaikkien ruotsinkielisten olevan rikkaita!
No ei ne mitään duunareita ole eikä noihin ammatteihin päädytä alaluokasta.
Kyllä päädytään - tai ainakin päädyttiin. Vanhaan aikaan duunarin sivistystahto oli suuri. Korpikommunistit kehittivät itseään ja opiskelivat. Lapsensa laitettiin yliopistoon. Suuri osa akateemisistamme ja etenkin taiteilijoista ponnistaa duunaripohjalta.
Persuleilla on toki toisin. Haluavat pysytä tyhminä ja tietämättöminä halveksimalla tietoa, koulutusta, sivistystä. Siitä vinkkelistä duunari ei tietään ylös raivaa. Ennen oli toisin ja sivistystahto on suomalaiseen arvomaailmana ja elämänmuotoon kuuluva asia.
Vanhaan aikaan köyhillä ei ollut varaa edes oppikouluun ja lasten piti mennä teini-iässä töihin. Keski-ikäisistä akateemisista suurin osa EI ole duunaritaustaisia. Olen itse keski-ikäinen akateeminen ja tiedän varsin hyvin, että kaltaiseni duunaritaustainen opiskelija ei ollut yliopistossa mikään normitapaus. Asian voi tarkistaa tilastoistakin.
tämä.
Riippuu mikä on mielestäsi keski-ikäinen, itse olen 57v ja kyllä minun ikäisillä on ollut mahdollisuus opiskella ihan niin paljon kuin pää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Li Anderssonin vanhemmat rikkaita ole, boheemeja kyllä. Isä persaukinen taiteilija, äiti toimittaja. Erosivat Lin ollessa suht. nuori, 10-11 v. On lapsellista kuvitella kaikkien ruotsinkielisten olevan rikkaita!
No ei ne mitään duunareita ole eikä noihin ammatteihin päädytä alaluokasta.
Kyllä päädytään - tai ainakin päädyttiin. Vanhaan aikaan duunarin sivistystahto oli suuri. Korpikommunistit kehittivät itseään ja opiskelivat. Lapsensa laitettiin yliopistoon. Suuri osa akateemisistamme ja etenkin taiteilijoista ponnistaa duunaripohjalta.
Persuleilla on toki toisin. Haluavat pysytä tyhminä ja tietämättöminä halveksimalla tietoa, koulutusta, sivistystä. Siitä vinkkelistä duunari ei tietään ylös raivaa. Ennen oli toisin ja sivistystahto on suomalaiseen arvomaailmana ja elämänmuotoon kuuluva asia.
Vanhaan aikaan köyhillä ei ollut varaa edes oppikouluun ja lasten piti mennä teini-iässä töihin. Keski-ikäisistä akateemisista suurin osa EI ole duunaritaustaisia. Olen itse keski-ikäinen akateeminen ja tiedän varsin hyvin, että kaltaiseni duunaritaustainen opiskelija ei ollut yliopistossa mikään normitapaus. Asian voi tarkistaa tilastoistakin.
tämä.
Riippuu mikä on mielestäsi keski-ikäinen, itse olen 57v ja kyllä minun ikäisillä on ollut mahdollisuus opiskella ihan niin paljon kuin pää kestää.
Sinunkin ikäisissäsi duunaritaustaiset ovat aliedustettuja akateemisilla aloilla. Ilmeisesti tarkoitat sitten, että duunaritaustaisilla ei yleensä pää kestä.
Onko jo jokin johtajakultti syntymässä, kun vasemmistojohtajalta ei saisikaan odottaa tekoja? Kuka elää hänen puheistaan?
Tuo muumitalo on isänsä uuden perheen koti. Li asui äitinsä kanssa kaksiossa. Turhaan siis kadehdit.
Li on Suvi-Anne Siimeksen kaltainen sikaporvari. Hänen puolueensa tekee kaikkensa tulo- ja hyvinvointierojen kasvattamiseksi. Vasemmistoliiton avoimien rajojen politiikka hyödyttää vain palkkojen polkemista haluavaa talouseliittiä.
Li tulee varmasti saamaan mehevän hillotolpan Siimeksen tapaan, onhan hän määrätietoisesti edistänyt eliitin hyvinvointia ja mitätöinyt tehokkaasti kaikki puolueensa saamat vasemmistolaisten äänet.
Niin, hän on ammattipoliitikko, joka saa rahaa siitä, että "ajaa köyhien asiaa". Ei hän mikään hyväntekijä ole, vaan ihan samanlainen kuin muutkin poliitikot. Kyllähän hän nyt puolet palkastaan voisi köyhille antaa, jos olisi köyhistä niin huolissaan. Silti jäisi vielä paljon käteen.