Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestäisitkö sukupuolineutraalin avioliittolain puolesta?

Vierailija
21.02.2013 |

Kyseinen laki on sallittu jo mm. Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Islannissa, Belgiassa, Englannissa, Espanjassa, Portugalissa, Kanadassa ja jopa Argentiinassa (vain muutaman maan mainitakseni). Ihmettelen, miksi Suomessa ollaan niin vanhakantaisia tässä asiassa :/. ...Noloa, että Suomi on viimeinen Pohjoismaa, joka ei ole lakia hyväksynyt.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 13:28"]

En äänestäisi. Lesbo- ja homosuhteet ovat uskonnollista vakaumustani vastaan enkä halua osallistua millään tavalla tällaisen toiminnan hyväksymiseen/mahdollistamiseen.

[/quote]

Mitä se on sulta pois?

Olen yhdenvertaisen avioliitto- ja adoptiolakien puolesta JA kirkon ja valtion erottamisen puolesta. Silloin asiat pysyisivät erillään toisistaan. 

Minä olen muslimi ja näen asian niin, että jokainen vastaa itsestään ja omista teoistaan. Se, mikä on ihmisellä yksityistä (kuten mitä kotonaan tekee ja kenen kanssa) ei kuulu minulle vaan he ovat siitä itse vastuussa. 

Vierailija
62/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin ihan piruuttanikin ja periaatteesta vastaan.

Ei siksi, että minulla olisi varsinaisesti homoja ja lesboja vastaan yhtään mitään, eiväthän heidän asiansa minulle kuulu. Kahden samaa sukupuolta olevan henkilön parisuhde ei ärsytä minua ollenkaan.

Vaan siksi, että inhoan sitä arvojen pakkosyöttöä, jota nykyinen punavihreä julkisuus meille aikuisille ihmisille tuputtaa. "Ajattele kuin me paremmat ihmiset, me tiedämme sinunkin tuntemuksesi paremmin!"

Haluan antaa signaalin, ettei minun mielipiteitäni tule koskaan määräämään mikään kulloisenkin poliittisen korrektiuden ohjailema pakkovalta. Tähän minulla on vielä oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin

Vierailija
64/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja äänestin jo

Vierailija
65/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iliman muuta.

Vierailija
66/67 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 62 tossa edellä totesi just sen saman kuin mun piti: homot olkoot ja eläkööt, mutta punavihreiden arroganssi on ylittänyt jo minunkin, rehellisen veronmaksajan, toleranssin. Siksi EI!

Vierailija
67/67 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ees kehtaat olla noin tolppa? "Ei kuulu rakastua" tiesitkö, että kun ihmiset ovat kehittyneet, missään ei sanella RAKKAUDEN olevan jossain määrin luonnotonta. Tietenkään kaksi saman sukupuolista eivät voi lisääntyä, mutta koska he voivat rakastua, se ei ole luonnotonta. Älä ole pösilö ja anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Muiden rakkaus ei oo sulta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan