IS: Leidi Kujanpää ilmoitti miehelleen, ettei pysty enää yksiavioiseen suhteeseen – nykyään hänellä on neljä poikaystävää ja kaksi tyttöystävää
Suominaisten moraali on kyllä vajonnut melkoisen alas.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Tää on tehnyt omia biisejä youtubeen, käykää katsomassa. Lady Kujanpää
Olin unohtanut tämän, kiitos!
Must nuo vaikutravat ihan sympaattisilta ja viehättäviltäkin. Vaikka haluaisinkin ihan oman suhteen, niin jollain tasolla ymmärrän täysin heidän suhdesäätämistäänkin. 😀 Itsekin haaveilen siitä, että saisin olla edes kolmas pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Polyillä tuntuu olevan tosi usein tietynlainen ulkonäkö... Tulee mieleen se biisi... "Just because I have bad hair doesn't mean that I'm polyamorous."
Kyllä... Koskaan eivät ole normaalisti pukeutuvia, piirteiltään viehättäviä siistejä ihmisiä. Tai varmaan sellaisiakin polyja jossain on, mutta ehkä he eivät tunge julkisuuteen niin kiihkeästi.
Mä tiedän tää on rumasti sanottu, mutta miksi aina (mitä mä olen nähnyt) nää polyamoriset ihmiset on ulkonäöllisesti aika karuja?
Eivät saa normaalia suhdetta. Siksi.
Ihan normimenoa nykyisin wokki-keskuksissa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän tää on rumasti sanottu, mutta miksi aina (mitä mä olen nähnyt) nää polyamoriset ihmiset on ulkonäöllisesti aika karuja?
Totta, niin kuin Jussi Halla-ahokin. Tosissani ihmettelen miten hän on ylipäätään saanut vaimon, mutta kun sai siihen sivulle vielä toisenkin.
En voi olla ainoa, jolla tuota haastattelua lukiessa tuli mieleen se Putouksessa joka jaksossa oleva "uutislähetys", ihan kuin olisi kirjallisesti lukenut sellaista sketsiä. :D
Hyi, en koskisi pitkällä tikullakaan
On muuten näköjään myös ehdokkaana edukuntavaaleissa...
Ihan fiksuja juttuja oli tuossa vaalikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä puolueen ehdokkaana?
Piraattipuolue 😁
Polyillä tuntuu olevan tosi usein tietynlainen ulkonäkö... Tulee mieleen se biisi... "Just because I have bad hair doesn't mean that I'm polyamorous."