Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parantumaton tilanne?

Vierailija
20.02.2013 |

Kysyn olisiko jollakulla ratkaisua tilanteeseeni omista kokemuksistaan tai vinkkiä muutoin.

Olen mies 36v, ja pitkään kestäneessä suhteessa lapsien tulon myötä on seksistä nauttiminen ja seksikerrat hyvin vähissä.

Ennen lapsia seksielämä oli monipuolista ja vireää ja seksin kestokin oli molemminpuolisesti miellyttävää.

Ensimmäisen lapsen jälkeen meni parisen kuukautta että seksielämä pääsi alkuun uudestaan, mutta puolison halut olivat huomattavasti huvenneet entisestä. Toisen lapsen tultua oli puolisolta ns. vähän paikat hajalla synnytyksen jälkeen ja keskikin aika pitkään kunnes pääsimme taas seksin pariin. Alkoi ilmetä ongelmia: Eli kipua puolison sukupuolielimissä ja useimmat asennot eivät tämän jäljiltä enää onnistu koska aiheuttaa liikaa kipua.

Lääkärillä on tämän takia käyty ja selvitelty, mutta sieltä suunnalta apua ei ole tiedossa.

Tilanne on jo kohta pari vuotta ollut sellainen että puolisolle on hyväilemällä ja kielellä sekä sormin ensin järjestetty orgasmi jonka jälkeen olen itse mahdollisimman nopealla aktilla tullut. Joskus jos painuu liian syvälle tai fiiliksen mukaan rakastelee liian voimalla huomaa puolison ilmeestä että sattuu välillä kovin. En ole mielestäni poikkeavan isolla varustettu ettei senkään pitäisi aiheuttaa hankaluutta (taitaa olla siinä 16-17cm)

Ymmärtäähän tuon että puolison seksihalut on tällaisessa tapauksessa aika nollissa ja nostan hattua että hän minua miellyttääkseen joskus suostuu "lämmittelykokeilun" jälkeen seksiin.

Itse haluaisin ja tarvitsisin paljon useammin kun tuon ehkä kerran tai joskus kaksi kertaa kuukaudessa.

Eli vinkkilöitä olisi tarpeen; Maksulliset olisi, mutta sen rahan mieluummin laittaisin lasten tilille tulevaisuutta varten tai muuhun käyttöön. Toisaalta silloin olisi tunnepuolen pelisäännöt jo selvillä ja seksi olisi sen puoleen riskitöntä.

Puoliso on siis pariin kertaan tuuminut että ei ole oikein että joudun hänen takiaan elämään vähällä seksillä, mutta ei tietenkään toivo että mahdollisen seksin jäljiltä tulisi tunnesidettä toiseen naiseen.

Kovin lähipiirissä olevan naisen kanssa tätä en halua hoitaa koska jos jotain seuraa, niin hankalaa tulisi olemaan. Työyhteyksissä- ja tuttavapiirissä on useampikin jotka ovat joskus seksiä ehdotelleet, mutta en näe tätä järkevänä vaihtoehtona.

Kertasuhdekaan baarista ei auttaisi tämäntapaiseen pysyvämpään ongelmaan.

Olisiko vaihtoehtona sitten esimerkiksi jostain lähipaikkakunnalta oleva "himottomassa suhteessa" elävä rouva jolloin luottamus ehkä pysyisi taattuna ja toiminta olisi selkeää?

Toivoisin vinkkejä jos joku on ratkaissut samankaltaisen tilanteen onnistuneesti tai keksisi hyvän ratkaisun. Ja olen lueskellut hiukan näitä palstoja niin toivon että heti ei tule sitä kommenttia että olet lihava ja ruma alkoholisti eikä siksi puolisosi halua sinua... Juominen on hyvin vähäistä ja en tupakoi lainkaan, teen ruumiillista työtä ja lisäksi harrastan paljon liikuntaa, rumuudesta sitten tiedä... :)

Olen kiitollinen vastauksista jos jokin johtaisi seksielämäni paranemiseen :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla