Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelinta ei kannata vältellä muotijuttuna. No ehkä kaikki eivät tarvitse sitä, mutta sille on monia hyödyllisiä käyttötarkoituksia. Esim. navigointi, reittiopas, kamera; videot ja musiikki paikoissa jossa muuta laitetta ei ole. Hakukoneella voi etsiä tiedon jonka tarvitsee juuri siinä tilantessa jne. Laskutkin on helpompi maksaa kun voi lukea viivakoodin kameralla.
Niin jos tilaa paperilaskuja. Läppärillä on helpoin maksaa laskut.
Michael Korsin laukku. Kysyin kerran ihan viattoman kiinnostuneesti yhdeltä varakkaalta pimulta, että myydäänkö noita MK-laukkuja tosi halvalla jossain, kun kaikilla on niitä :D Oli hiukka nuiva. (taisi omakin pelisilmä kyllä pettää siinä kommentissa)
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeitintä, tekotaidetta(ikea tauluja yms.), kyttilöitä tai mitään kynttilöiden kippoja, parivuodetta(oltu naimisissa jo 8 vuotta).
Lisään vielä mikron ja teflonpannun. Meillä kyläilleet jopa ihan miltei hermostuneet, kun ei ole mikroa tai vedenkeitintä. Hyvin on hoitunut hellalla ja vesihauteessa mm. vauvanmaitojen lämmitys.
Mulla on kolme lasta. Kaikille annoin nimen, jotka eivät ole sadan yleisimmän nimen joukossa. Lisäksi kaikki nimet ovat kansainvälisiä ja useita satoja vuosia käytössä olleita.
En ymmärrä ihmisiä, jotka antaa lapsilleen nimeksi esim Oliver tai Sofia (kauniitä nimiä kylläkin). Se on sama kuin 70-luvun Tanja, Katja, Sanna tai Hanna. Tai 40-luvun Pirkko tai Pertti.
Tykkään lasteni nimistä ja aina toivon etteivät ko nimet nouse listoille 🙂Kuten ei omanikaan ole nousut.
Lävistykset (myös korvareiät), tatuoinnit, älypuhelin, WhatsApp, lapset, uusimpien villitysten mukaiset muotivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vastauksista ei taida olla ihan aiheenmukaisia. Seksi, tatskat, ripsienpidennykset, huomion hakeminen somessa, lapset eri miehille, valkoiset puusydämet ja Kånken-reppu. Oikeastiko siis haluaisitte, mutta välttelette koska se olisi liian massaa?
Välttelen koska olen nähnyt, miten tyylittömiä tai muuten ongelmia aiheuttavia asioita ne muilla ovat.
Alkoholin käyttö, jauheliha, valmiiksi marinoitu liha, tatuoinnit, Marimekon vaatteet, Artekin huonekalut, seuramatkat, tekokynnet, beige koti, Instagram .
Ei ole tarvetta olla uniikki lumihiutale. Olen tyytyväinen tässä harmaassa massasa.
Muumimukit ja Vallilan verhot ovat ihania. Oon varmaan tällä palstalla aika uniikki lumihiutale, kun niistä tykkään. :D
Facebookista luovuin vuosi sitten. Spotifyn vaihoin deezeriin. Telkkarista luovuin yli 6vuotta sitten, koen elämänlaadun parantuneen. Ei oo mitään tablettia tai omenan "tehty rikkoutumaan" härpäkkeitä. Vaatteet kirpparilta luontoa ajatellen. Kotona ei ole mitään pentik, iittala yms tilpehööriä tai astiastoja. Ikean kalusteita ei oo. Eikä oo aina siistiä jos joku tulee käymään.
Älypuhelin. En todellakaan tarvitse sitä mihinkään, joten en ole hankkinut enkä aio hankkia.
Iphone, muumimukit, marimekko, läskipohjakengät, kanken reppu, tatuoinnit, paljaat nilkat talvella jne onhan näitä mistä en vaan pidä enkä hanki/käytä
Suurin osa vastauksista ei taida olla ihan aiheenmukaisia. Seksi, tatskat, ripsienpidennykset, huomion hakeminen somessa, lapset eri miehille, valkoiset puusydämet ja Kånken-reppu. Oikeastiko siis haluaisitte, mutta välttelette koska se olisi liian massaa?