Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Vegaanius ja ilmastonmuutos höpinät. Kiinalaiset sun muut saisi tehdä näille asioille oman osuutensa ennen kuin minun (erittäin vähän lihaa syövänä, n. 10kg vuodessa ja matkustan ehkä parin vuoden välein lentokoneella) pitäisi tehdä entistä enemmän näille asioille jotain.
Kaikkien tulisi kantaa kortensa kekoon, ei vain meidän suomalaisten lähinnä. Me ollaan tässä jo edelläkävijöitä, muut saa tulla meidän tasolle.
Itse olen vuosia vältellyt puutarhapistokkaita, uggseja, tuikkukippoja, marimekkoa, vallilaa, mitä vaan astiastoja, pentikin poroja yms. sisustus roinaa... näitä on paljon.
Sitten taas huomasin maininnat netflix, spotify, facebook.... Näissä olen taas ollut "ensimmäisten" joukossa. Muut tulee vasta vuoden parin päästä.
Rva46
Melkein meinasin luopua mun työtuolista kun huomasin että Laura Huhtasaarella on samanlainen kotonaan 😬
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekoa ja Marimekon kasseja.
Sinulla oli hauska veto, koska olen samaa mieltä.
Välttelen "rahan palvontaa", josta on tullut uskonto monelle. Kulutusta yritän vähentää, enkä syö tehotuotettua lihaa.
Tatuoinnit, en halua kuulua siihen nössöjen porukkaan, jotka tatskoilla korostaa omaa egoaan/kovuuttaan. Lapsellista puuhaa.
Maalaismurretta (pahin on savon murre - ei, se ei ole lupsakan kuuloista)
Blondattuja hiuksia
Tekoripsiä
AMK-tutkintoa
Työttömyyttä
Vierailija kirjoitti:
Ooh, Kånken! Arvostaisin suunnattomasti teiniä, jolla ei sellaista ole.
Täällä 16-v teini, joka ei omista kånkenia eikä sellaista aio hankkiakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ooh, Kånken! Arvostaisin suunnattomasti teiniä, jolla ei sellaista ole.
Täällä 16-v teini, joka ei omista kånkenia eikä sellaista aio hankkiakaan!
kånken-reppu
niken musta-valkoiset lenkkarit
facebookia
marimekon kangaskassia yms. vaatteita/juttuja
adidaksen verkkareita yms. massavaatteita
Omistusasunto, matkustelu, ekologisuus, lapset..
Sitten noista paljon mainituista muumi -mukeista ja merimekko -kasseista. En ole itse ostanut yhtääkään, mutta suosion takia olen saanut niitä lahjaksi. Mukeja jo kymmenen ja kasseja kaksi!
Asioiden hankkimatta jättäminen ainoastaan siitä syystä, että ”kaikilla” muilla on, on aivan yhtä noloa kun niiden hankkiminen sen takia. Suosittelen lämpimästi lopettamaan toisten kyyläämisen & tuomitsemisen ja hankkimaan asioita ihan sillä perusteella, että ne aidosti ilahduttaa itseä. On silkkaa ajanhukkaa kelata asiaa miltään muulta kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointia
Tekoripsiä
Botoksia
Silikoonirinnat
nää kaikki siis ottaisit, jos kellään/tarpeeks monella muulla ei niitä ois?
Televisio.
Kun haluan katsella sarjoja tai elokuvia niin löydän ne melkein aina netistä ja läppärin näyttö riittää. Valikoin itse mitä katson.
Jos omistaisin telkkarin, olisin melkoisella varmuudella koukussa hömppäohjelmiin tuota pikaa.