Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Uusin pintamuoti. Näyttää tyhmältä vuoden kuluttua.
Välttelen harvoja asioita siksi että "kaikilla muilla on". Mua ei pääsääntöisesti kiinnosta se.
Korkeintaan jotkut muotijutut, eli trendivaatteen jättäisin ostamatta koska kaikilla on sellainen.
Useimmat vastaajat ovat vastanneet ihan toiseen kysymykseen... epäilen, että joku oikeasti ei hankkisi lapsia koska kaikilla muilla on lapsia.
Äh, lueskelin vähän näitä ja tajusin olevani kauhea trendipelle :p Oen keski-ikäinen nainen, pukeudun trendien mukaan, tykkään Netflixistä ja valkoisesta sisustuksesta ja olen koukussa Facebookiin. Käyn myös töissä ja olen sosiaalinen. :D
Ai kauheeta, olen tavis.
Vierailija kirjoitti:
- lapsi
- farkut
- sohvapöytä
Et ole tehnyt lasta siksi, että useimmilla muilla on lapsia? Erikoinen syy.
La Vie Est Belle :ä kartan kuin ruttoa.
En ala vegaaniksi vaikka kuinka toitotetaan kuinka vegaanius pelastaa maapallon. En syö paljon lihaa koska en pidä isoista lihamääristä. Mutta en ala karsia ruokavaliostani jokaista eläinperäisiä pikku hippusta. Muitakin valintoja voi tehdä ympäristön takia. Muotivegaanihysteerikot saa rauhassa paasata päät punaisina.
Sisustusharrastus näyttää olevan muodissa. Mulla on kaunis koti minkä olen sisustanut mieheni kanssa meidän maun mukaan. Ei yhtään kiinnosta muutella sisustusta vähän väliä. En tajua koko sisustusharrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Asuntovelka (Talo on perintönä saatu)
- Auto (Tarpeeton, työ- ja muut lyhyemmät matkat fillarilla, pidemmät linja-autolla tai tuttujen kyydillä)
- Älypuhelin (Ei minulla tarvitse nettiä mukana olla, kun on kannettava tietokone kotona)
Yllä on lueteltu keskeiset syyt, miksi minulla jää niin hyvin rahaa säästöön (Menot kuukaudessa keskimäärin vain noin 300-350 euroa). Tällä hetkellä kuntouttavassa työtoiminnassa ja tulot kasvaa silti joka kuukausi useilla sadoilla euroilla. Fiksu säästäminen on taitolaji.
No älä nyt itseäsi järin fiksuna pidä vain siksi, että "pappa betalar" ja olet saanut asunnon perintönä. SITTEN voi kiittää ja kehua itseään kun on ihan itse elämänsä ja toimeentulonsa rakentanut.
Olen 52-v. Isä kuoli kun olin 6-vuotias, äiti kuoli kun olin 25-v. Minulla oli iäkkäät vanhemmat. Itse olen toimeentuloni ansainnut. Työelämässä olen ollut vuodesta 1984 ja enemmän töissä kuin toimettomana. Ei siis mikään juniori enää.
Massiiviset muotikulmakarvat. Olen tyytyväinen omiin hentoihin blondikulmiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Televisio, älypuhelin, lehtien tilaaminen.
Vilkaisen aamulla netistä nopeasti, mitä suomalainen media valehtelee/jättää uutisoimatta, ja sitten siirryn sujuvasti lukemaan oikeaa uutisointia ulkomaisista lähteistä.
Saaks kysyä mitä sivustoja käytät?
Fox, Breitbar, Daily Mail...
Daily Mail! Hahhahhaaa! Anna mun kaikki kestää!
Älypuhelinta ei kannata vältellä muotijuttuna. No ehkä kaikki eivät tarvitse sitä, mutta sille on monia hyödyllisiä käyttötarkoituksia. Esim. navigointi, reittiopas, kamera; videot ja musiikki paikoissa jossa muuta laitetta ei ole. Hakukoneella voi etsiä tiedon jonka tarvitsee juuri siinä tilantessa jne. Laskutkin on helpompi maksaa kun voi lukea viivakoodin kameralla.
Ikeaa ei tule meille missään muodossa koskaan
Seurusteleminen, Avioliitto, Omakotitalo, Lapset, Kissa, Koira Ja IKEAN huonekalut.
Ei kiitos.
En osta koskaan vaatteita tai asusteita joissa on merkki näkyvissä ulkopuolella tai joista näkee heti mitä merkkiä ne ovat. En halua toimia valmistajien mainoksena.
Halu matkustaa ja lapsia. On ystävilläni ja sivullani vaikeuksia käsitellä että en jatkuvasti halua ulkomaille enkä lapsia. Nyt on mennyt siihen pisteeseen että nuo molemmat seikat oksettavat.
Sisustuslehdissä jatkuvasti mainostettuja "trendikalusteita", lokkivalaisimia, tiettyjä tuoleja jne.
Facebook, Twitter, Whatsapp... ei kiitos. Sähköposti ja muutama tarkoin valittu keskustelupalsta riittävät someksi.
Mä välttelen rahaa, kun kaikilla muilla sitä jo on.
Ah, laatujournalismia parhaimmillaan.