Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joitakin ihmisiä aina kehutaan ja joitain ei?

Vierailija
01.03.2019 |

olen yhdellä ulkomaalaisella keskustelu palstalla ja en koskaan ole saanut kuvastani kehuja. Miksi näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi kehua?

Oletko narsisti?

Vierailija
2/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omasta mielestäni. onko ne muut sitten narsisteja joita kehutaan? Kun olen laittanut omasta mielestä kauniin kuvan itsestäni niin löydetään vain vikoja. Mietin vain että oonkohan ihan sokea ja ruma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kerjäävät muiden huomiota ja kehuja... Haluatko todella kuulua heihin?

Vierailija
4/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten totta. Joidenkin laittamat kuvat saa kehuja vaikka ne olisi lautaseinän kaistale  jossain taustalla niin kehutaan kuinka kaunis koti teillä on tai jos on kissankellon kuva niin saa kehuja kuinka hyvä puutarhuri on ja kysytään neuvoja kukkien kasvattamiseen.

Joku joulukuusen kuva vois saada miljoona tykkäystä vaikka se olisi kuinka tavallinen kuva.

Oon tätä kans ihmetellyt.

Vierailija
5/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten totta. Joidenkin laittamat kuvat saa kehuja vaikka ne olisi lautaseinän kaistale  jossain taustalla niin kehutaan kuinka kaunis koti teillä on tai jos on kissankellon kuva niin saa kehuja kuinka hyvä puutarhuri on ja kysytään neuvoja kukkien kasvattamiseen.

Joku joulukuusen kuva vois saada miljoona tykkäystä vaikka se olisi kuinka tavallinen kuva.

Oon tätä kans ihmetellyt.

Henkilöiden välinen kemia, ryhmädynamiikka, miljoona kärpästä ei voi olla vääärässä. Syitä on monia. Suosio ei välttämättä kestä kauaa. Jos oppii hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, muiden mielipiteistä välittämättä, elämä helpottuu pysyvästi.

Vierailija
6/6 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä vastaus