Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"

Vierailija
01.03.2019 |

Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä

Vierailija
142/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit.

joskus harkitsin. nyt olen iloinen ettei yhtäkään. niitä on kaikilla ja loppujen lopuks ovat aika rumia

Vierailija
144/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää av on kyllä mahtava, ”wt sisustus” -ketjuun porukka laittaa asioita mistä ei tykkää, ”junteimmat harrastukset” -ketjuun harrastuksia mistä ei tykkää ja tähän ketjuun sitten samaten asioita mistä ei itse pidä. Eli siis jos kukaan muu ei katsoisi netflixiä niin silloin nämä ihmiset voisivat käyttää netflixiä? En ole tyhmempää ikinä kuullut.

Hyvät ihmiset hankkikaa itsetunto niin ei tarvitse omaa elämää rajoittaa sen takia että joku muukin tykkää tai käyttää.

Mulla on Netflix, Viaplay, HBO ja Elisa viihde. Olen siis pohjasakkaa. Oh well, so be it.

Vierailija
145/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Michael Korsin laukut, koska lukiolaistytöilläkin on sellaisia

-tatuoinnit, koska nuorilla naisilla on niitä paljon ja usein rumia

-Marimekon vaatteet

-omakotitalo, ei kiinnosta pihatyöt, isot remontit

-Halpahalli/Citymarket/Prismavaatteet etc.

Vierailija
146/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillalliset ja ulkomaille reissaaminen. 

Vierailija
147/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleikkari ja muut konsolit, jätän myös yli 10k auton hankkimatta vaikka mulla olisi varaa sellaiseen.

Väärin, sinulla ei ole siihen varaa.

Vierailija
148/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erikoista kuinka moni mainitsee Kånken-reput.

Nuo ei ole edes muodissa enään, oli ehkä seitsemän vuotta sitten.

Vierailija
149/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea, Muumi, valkoinen sisustus, kiire yök!, ripset, kulmat ja kynnet, Nosh, Me&I, ym.

Vierailija
150/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut muovisankaiset silmälasit

Vierailija
151/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook: Poistin sen kokonaan, koska en pitänyt facebookin tavasta nuuskia ihmisten henkilökohtaisia asioita "mainonnan edistämiseksi"

Valkoinen koti: Aivan kamala, en siedä sitä ollenkaan. Haluan kotiini tunnelmaa ja lämpimiä sävyjä sekä värikkyyttä, en valkoisia huonekaluja.

Merkkivaatteet: Eivät kestä sen paremmin kulutusta, kuin muutkaan vaatteet, joten miksi kuluttaisin vähäisiä roposiani vain merkin vuoksi. Merkit eivät ole koskaan itsetuntoani kohottaneet, joten en menetä mitään. Ajattelen muitankin kulutuskohteitani kestävyyden ja laadun pohjalta. Vaatteet eivät nykyisin enää sitä ole.

Lapset: En pidä niistä.

Täystyöllistetty arki: Pidän vapaa-aikaani kovassa arvossa ja mieluummin teen lyhyitä päiviä tai muutaman päivän viikossa töitä, kuin töitä jatkuvasti.

Sosiaalinen elämä: Olen erakko, vaikka viihdynkin hyvässä seurassa.

Vierailija
152/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä.

Vierailija
153/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio, facebook, netflix, spotify, avosuhteet, mukulat, velka.

Vierailija
154/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh, Kånken! Arvostaisin suunnattomasti teiniä, jolla ei sellaista ole. 

Pystyn jokaisesta uudesta muoti-ilmiöstä sanomaan, että mieheni 20+ opiskelijatyttärellä on sellainen kun seuraavaksi nähdään. Kånkenin lisäksi nopeasti toteutuneet hankinnat tytöllä vuosien saatossa mm.:

kevytuntuvatakki

applen puhelin, mihin ei olisi ollut varaa  

se pörheä sikakallis pipo, samujinkohan se on

Musta on hirveen hienoo että jaksat tossa iässä kilpailla miehes tyttären kanssa! Tsemii!

Vierailija
155/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta halpaa nettikamaa Kiinasta. Joskus kaupasta on kuitenkin pakko ostaa, kun kaikki vaihtoehdot on valmistettu siellä. Tai en huomannut että jossakin kulmassa lukee mikrominikoon printillä Made in PRC.

Marimekon kaikki kuosit ja tavarat. Kaksi Marimekon laukkua jotka ostin olivat aivan ala-arvoisia laadultaan. Samoin suihkuverho, johon heikkona hetkenä sorruin. Omistan kuitenkin 4 Mariskoolia, koska ihmiset jotenkin luulee että rakastan niitä.

Mikä tahansa Kardashian-klaaniin liittyvä juttu.

Amazon.

Vierailija
156/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi kasveista peikonlehden, ja ymmärrän täysin. Facebookissa kun on se huonekasviryhmä, niin ne peikonlehdestä viehtyneet vaikuttaa suorastaan pelottavan fanaattisilta. Jonkun psykologisen reaktion tämä aiheuttaa...koska sitä touhua kun katselee niin ei käy mielessäkään hankkia itselle.

Vierailija
157/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Miksi välttelisin jotain siksi, että muillakin on? Jotta olisin jotenkin erikoinen ja ainutlaatuinen? Pah. Minulla on ja minä hankin niitä asioita, joista pidän. Ne, joista en pidä, jäävät hankkimatta. Aivan sama, mitä naapurilla tai sen serkulla on tai ei ole.

Vierailija
158/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsi

- farkut

- sohvapöytä

Vierailija
159/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan piti olla melkein 100% lukutaito. Luetun ymmärtäminen ei taidakaan sitten olla yhtä vahvoilla.

Vierailija
160/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram, Facebook tms.