Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
volkkaria ja toyotaa autonani..
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen suhde tai narsisti nykyisenä tai ex-kumppanina.
Rasvamaksa.
Maksumerkintä.
Tupakkatauko.
Onhan noita.
Mut siis jos kellään muulla ei olisi niin oisit riemusta kiljuen ensimmäisenä jonossa noihin kaikkiin vai?
Tatuointeja ja hiusten värjäämistä.
Nykyään on huomattavasti persoonallisempaa olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Televisio, älypuhelin, lehtien tilaaminen.
Vilkaisen aamulla netistä nopeasti, mitä suomalainen media valehtelee/jättää uutisoimatta, ja sitten siirryn sujuvasti lukemaan oikeaa uutisointia ulkomaisista lähteistä.
Saaks kysyä mitä sivustoja käytät?
Thaimaan matkat
Ripsipidennykset
Michael Kors
Tila-auto
Kånken
Marimekon kuosit ja tuotteet
Tunikat
Netflixiä tms. Harmittaa Makuunin kaatuminen, olen perinteisten dvd-elokuvien ystävä. Enkä ole edes mikään mummeli, vaan 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Ne lettikuvioiset vaatteet lapsilla ja mammoilla. Yök.
Voi p-ska. Mietin hetken että mitä on lettikuvioiset vaatteet, ja sitten tajusin että kaapista löytyy yksi ja toisen tilasin äskettäin. Ei muuten ole käynyt mielessäkään että nämä kuuluvat sille yök-osastolle joillekin. Mun pukeutuminen on aika yksinkertaista, ja ajattelen että tuollainen yksityiskohta neuleessa tuo vähän särmää. Mutta voinhan olla väärässäkin.
-Ei lapsi eikä mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvamaksa.
Maksumerkintä.
Tupakkatauko.
Onhan noita.
Mut siis jos kellään muulla ei olisi niin oisit riemusta kiljuen ensimmäisenä jonossa noihin kaikkiin vai?
Tottakai, sittenhän mä olisin uniikki lumihiutale. Ei kun siis ainutlaatuinen jääkide.
Tää av on kyllä mahtava, ”wt sisustus” -ketjuun porukka laittaa asioita mistä ei tykkää, ”junteimmat harrastukset” -ketjuun harrastuksia mistä ei tykkää ja tähän ketjuun sitten samaten asioita mistä ei itse pidä. Eli siis jos kukaan muu ei katsoisi netflixiä niin silloin nämä ihmiset voisivat käyttää netflixiä? En ole tyhmempää ikinä kuullut.
Hyvät ihmiset hankkikaa itsetunto niin ei tarvitse omaa elämää rajoittaa sen takia että joku muukin tykkää tai käyttää.
Väittikö se Ville että ihminen ei ole enää sellainen että haluaa liikkua luonnossa? Outo kommentti.
Ja miettikö kukaan muu että siitä pariskunnasta joka ei syö mitään, naisesta ei ainakaan päällepäin olisi välttämättä uskonut... Aika normaalipainoinen siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Väittikö se Ville että ihminen ei ole enää sellainen että haluaa liikkua luonnossa? Outo kommentti.
Ja miettikö kukaan muu että siitä pariskunnasta joka ei syö mitään, naisesta ei ainakaan päällepäin olisi välttämättä uskonut... Aika normaalipainoinen siihen nähden.
Sori, väärä keskustelu :D
Tatuointeja, merkki/muotivaatteita, huomiohuoraamista somessa.
Tatuointeja en ikimaailmassa ottaisi, ei tarvitse siis vältellä, pidän äärimmäisen idioottimaisena tatuoida nahkaansa.
Mustat Vansin tennarit! Asun Ruotsissa ja joskus on bussipysäkillä viidellä ihmisellä nuo kengät. Näyttävät olevan yleisiä blogien perusteella myös Suomessa.
Kaikenlaiset massatapahtumat, mitä enemmän ihmisiä, sitä enemmän ääliömäistä käyttäytymistä.
Miksi toiset välttelee kevytuntsikoita? Niitähän on vaikka minkä mallisia ja väristä ja kätevämpää takkia on vaikea löytää. Äärettömän kevyt, lämmin, tuulenpitävä ja menee toisten takkien alle lisälämmittäjäksikin vielä. Suht halpa ja helppo löytää kaupoista.
Onko kyse ihan vaan periaatteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi p-ska. Mietin hetken että mitä on lettikuvioiset vaatteet, ja sitten tajusin että kaapista löytyy yksi ja toisen tilasin äskettäin. Ei muuten ole käynyt mielessäkään että nämä kuuluvat sille yök-osastolle joillekin. Mun pukeutuminen on aika yksinkertaista, ja ajattelen että tuollainen yksityiskohta neuleessa tuo vähän särmää. Mutta voinhan olla väärässäkin.
-Ei lapsi eikä mamma
Luulen ettei tässä tarkoitettu lettineuleita, vaan sellaisia trikoovaatteita, joihin on painettu sellainen lehtikuvio. En muista mikä merkki on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ei lapsi eikä mamma
Luulen ettei tässä tarkoitettu lettineuleita, vaan sellaisia trikoovaatteita, joihin on painettu sellainen lehtikuvio. En muista mikä merkki on kyseessä.
Siis lettikuvio. Autocorrect :(
Ei minun valintoihin vaikuta enää se, että onko jollain muulla tai kaikilla tai ei kellään muulla. Olen päässyt jo siitä iästä ja turhasta "kapinointivaiheesta" yli. Hankin sen minkä hankin. Sama se, onko kaikilla vai ei kellään muulla.
Rasvamaksa.
Maksumerkintä.
Tupakkatauko.
Onhan noita.