Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"

Vierailija
01.03.2019 |

Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.

Kommentit (341)

Vierailija
101/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen suhde tai narsisti nykyisenä tai ex-kumppanina.

Rasvamaksa.

Maksumerkintä.

Tupakkatauko.

Onhan noita.

Vierailija
102/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

volkkaria ja toyotaa autonani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvamaksa.

Maksumerkintä.

Tupakkatauko.

Onhan noita.

Mut siis jos kellään muulla ei olisi niin oisit riemusta kiljuen ensimmäisenä jonossa noihin kaikkiin vai?

Vierailija
104/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ja hiusten värjäämistä.

Nykyään on huomattavasti persoonallisempaa olla ilman.

Vierailija
105/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Televisio, älypuhelin, lehtien tilaaminen.

Vilkaisen aamulla netistä nopeasti, mitä suomalainen media valehtelee/jättää uutisoimatta, ja sitten siirryn sujuvasti lukemaan oikeaa uutisointia ulkomaisista lähteistä.

Saaks kysyä mitä sivustoja käytät? 

Vierailija
106/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkat

Ripsipidennykset

Michael Kors

Tila-auto

Kånken

Marimekon kuosit ja tuotteet

Tunikat

Vierailija
107/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä  tms.  Harmittaa Makuunin kaatuminen, olen perinteisten dvd-elokuvien ystävä. Enkä ole edes mikään mummeli, vaan 36 v.

Vierailija
108/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lettikuvioiset vaatteet lapsilla ja mammoilla. Yök.

Voi p-ska. Mietin hetken että mitä on lettikuvioiset vaatteet, ja sitten tajusin että kaapista löytyy yksi ja toisen tilasin äskettäin. Ei muuten ole käynyt mielessäkään että nämä kuuluvat sille yök-osastolle joillekin. Mun pukeutuminen on aika yksinkertaista, ja ajattelen että tuollainen yksityiskohta neuleessa tuo vähän särmää. Mutta voinhan olla väärässäkin.

-Ei lapsi eikä mamma

Vierailija
109/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvamaksa.

Maksumerkintä.

Tupakkatauko.

Onhan noita.

Mut siis jos kellään muulla ei olisi niin oisit riemusta kiljuen ensimmäisenä jonossa noihin kaikkiin vai?

Tottakai, sittenhän mä olisin uniikki lumihiutale. Ei kun siis ainutlaatuinen jääkide.

Vierailija
110/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää av on kyllä mahtava, ”wt sisustus” -ketjuun porukka laittaa asioita mistä ei tykkää, ”junteimmat harrastukset” -ketjuun harrastuksia mistä ei tykkää ja tähän ketjuun sitten samaten asioita mistä ei itse pidä. Eli siis jos kukaan muu ei katsoisi netflixiä niin silloin nämä ihmiset voisivat käyttää netflixiä? En ole tyhmempää ikinä kuullut.

Hyvät ihmiset hankkikaa itsetunto niin ei tarvitse omaa elämää rajoittaa sen takia että joku muukin tykkää tai käyttää.

Vierailija
111/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittikö se Ville että ihminen ei ole enää sellainen että haluaa liikkua luonnossa? Outo kommentti.

Ja miettikö kukaan muu että siitä pariskunnasta joka ei syö mitään, naisesta ei ainakaan päällepäin olisi välttämättä uskonut... Aika normaalipainoinen siihen nähden.

Vierailija
112/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittikö se Ville että ihminen ei ole enää sellainen että haluaa liikkua luonnossa? Outo kommentti.

Ja miettikö kukaan muu että siitä pariskunnasta joka ei syö mitään, naisesta ei ainakaan päällepäin olisi välttämättä uskonut... Aika normaalipainoinen siihen nähden.

Sori, väärä keskustelu :D

Vierailija
113/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja, merkki/muotivaatteita, huomiohuoraamista somessa.

Vierailija
114/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja en ikimaailmassa ottaisi, ei tarvitse siis vältellä, pidän äärimmäisen idioottimaisena tatuoida nahkaansa.

Vierailija
115/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat Vansin tennarit! Asun Ruotsissa ja joskus on bussipysäkillä viidellä ihmisellä nuo kengät. Näyttävät olevan yleisiä blogien perusteella myös Suomessa.

Vierailija
116/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset massatapahtumat, mitä enemmän ihmisiä, sitä enemmän ääliömäistä käyttäytymistä.

Vierailija
117/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toiset välttelee kevytuntsikoita? Niitähän on vaikka minkä mallisia ja väristä ja kätevämpää takkia on vaikea löytää. Äärettömän kevyt, lämmin, tuulenpitävä ja menee toisten takkien alle lisälämmittäjäksikin vielä. Suht halpa ja helppo löytää kaupoista.

Onko kyse ihan vaan periaatteesta?

Vierailija
118/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi p-ska. Mietin hetken että mitä on lettikuvioiset vaatteet, ja sitten tajusin että kaapista löytyy yksi ja toisen tilasin äskettäin. Ei muuten ole käynyt mielessäkään että nämä kuuluvat sille yök-osastolle joillekin. Mun pukeutuminen on aika yksinkertaista, ja ajattelen että tuollainen yksityiskohta neuleessa tuo vähän särmää. Mutta voinhan olla väärässäkin.

-Ei lapsi eikä mamma

Luulen ettei tässä tarkoitettu lettineuleita, vaan sellaisia trikoovaatteita, joihin on painettu sellainen lehtikuvio. En muista mikä merkki on kyseessä.

Vierailija
119/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei lapsi eikä mamma

Luulen ettei tässä tarkoitettu lettineuleita, vaan sellaisia trikoovaatteita, joihin on painettu sellainen lehtikuvio. En muista mikä merkki on kyseessä.

Siis lettikuvio. Autocorrect :(

Vierailija
120/341 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun valintoihin vaikuta enää se, että onko jollain muulla tai kaikilla tai ei kellään muulla. Olen päässyt jo siitä iästä ja turhasta "kapinointivaiheesta" yli. Hankin sen minkä hankin. Sama se, onko kaikilla vai ei kellään muulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi