Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Ripsenpidennykset, rusketus, tatuoinnit, auto, lemmikkikoira, designerlaukku, iphone, farkkutakki, vaalea sisustus, polkkatukka, muotilasit, salikortti, mäsättelymurre, kasvisruokavalio, nariseva puhetyyli ja mitä näitä nyt on.
Kiinnostuin: mitä tarkoittaa mäsättelymurre?
Hankkikaa nyt ihmeessä kevytuntsikka sentään. Maailman paras takki. Mukava päällä ja todella monikäyttöinen. Mahtuu pieneen pussiin matkalaukkuun mukaan. Ette varmasti tule katumaan.
Hiusvärejä, kammotekoripsiä ja sen yhden paikan näköisiä täytettyjä huulia. Tosin ei noite onneksi "kaikilla muilla ole"
Pleikkari ja muut konsolit, jätän myös yli 10k auton hankkimatta vaikka mulla olisi varaa sellaiseen.
Kånken, karvatupsupipo, LV:n monogrammilaukku ja ylipäätään se kuosi.
Vierailija kirjoitti:
En välttele mitään sen takia että muilla on. Jotkut asiat eivät vain kiinnosta.
Mäkin yritin miettiä tätä ihan huolella, mutta kaikki menee just niin, että ei kiinnosta syystä x, y tai z. En välttele esim. salijäsenyyttä siksi, että kaikilla muilla on, vaan siksi, että vihaan kuntosalilla käynti. Käyn uimassa ja jumppaan kotona.
Ööö..h... eikö ole vähän outoa vältellä jotain vain siksi, että kaikilla muillakin on. Siis jos kuitenkin tykkäisi ja haluaisi. Mitä hittoa sillä on väliä? Koska pitää olla yksilöllinen lumihiutale eikä mitään tavisten massaa? 0_o
Sellainen vanhan ajan puhelin. 90-luvulla oli tapana että kaikilla on puhelin, mutta kun muutin omilleni en ottanut lankapuhelinta.
En kai mitään tuosta syystä.
Välttelen näkyviä merkkiä, mutta syy on ehkä se, että en halua muiden luulevan, että haluan vaikuttaa paremmalta tai luulisin tuotteen olevan parempi merkin takia.
Ei ehkä kuulu tähän, mutta olen huomannut, että jos kaikki (esim. keskusteluun osallistuvat) ovat jostain asiasta yhtä mieltä, niin itse silloin mietin todennäköisemmin sitä asiaa (myös) päinvastaiselta kantilta.