Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Siis elääkö joku oikeasti ajatellen että ”no niin, nyt näyttäisi kaikilla muilla olevan kahvinkeitin niin minäpä myyn omani pois. HA HAA!” ”Jaaha, kaikilla naapureilla onkin auto, minä en sellaista osta nyt kiusallanikaan vaikka tarvitsisin! HA HAA!”
Jestas. Elämää kannattaa elää just näin.
Pitkään pysyin kirkon jäsenenä kun oli muotia erota.
Aina kun Päivi avasi suunsa, ihmiset sankoin joukoin erosivat kirkosta.
En halunnut samaistua noihin laumoihin.
Televisio, älypuhelin, lehtien tilaaminen.
Vilkaisen aamulla netistä nopeasti, mitä suomalainen media valehtelee/jättää uutisoimatta, ja sitten siirryn sujuvasti lukemaan oikeaa uutisointia ulkomaisista lähteistä.
Harakansiipimäisiä tekoripsiä, instagram...
Tällä hetkellä vierastan uuden sijoitusasunnon ostamista, koska moni uusi sijoittaja on alkanut siirtymään suoraan asuntoihin —> kuplasta puhuttu, kun se puhkeaa - olen paikalla!
;)
Facebook, lapselle Gugguun asusteet/vaatteet, irtoripset, microblading kulmat, fjälråven reppu ym muotituotteet tai ilmiöt.
Typerää vältellä jotain siitä syystä, että kaikilla on. Miksi pitää välittää siitä mitä kaikilla muilla on tai ei ole? Elä ja anna toisten elää.
Koetan ostaa vain sellaisia vaatteita ja asusteita, jotka eivät ole muodissa ja joita ei ainakaan ikäisilläni ole kenelläkään.
En mä kyllä sen takia jätä jotain haluamaani/ tarvitsemaani hankkimatta että kaikilla muilla on, kuten en myöskään hanki mitään mitä en halua siksi että muillakin on. Ylipäätään en perusta päätöksiäni muiden mielipiteisiin tai tekemisiin.
Onpas kummallinen aihe.
Minusta tämän keskustelun vastaajat vastaavat lähinnä kysymykseen "Mitä asioita välttelet, joita kaikilla muilla on?"
Gugguun vaatteita lapsille. En ymmärrä miksi halutaan, että lapset toistensa kopioita, ei mitään persoonallisuutta vaatteissa
Mä välttelen toimimattomia ja rumia trendituotteita esim:
Kånken reppu= huono selässä kun ei ole selkätukea, siihen ei mahdu kunnon kokoinen läppäri, sisällä huonosti taskuja joihin eri tavarat voisi laittaa että ne löytää nopeast + ihan järkyttävän ruma reppu malliltaan kun on laatikkomainen!
Muumi mukit= aivan liian pieniä teen ja kahvin juomiseen, näistä juodessa pitää aina ottaa vähintään 2 kupillista!--> eli tee-pusseja kuluu tällöin tupla määrä ja kahvia juodessa joutuu pöydästä nousemaan ottamaan santsikupin + rumat ja lapselliset kuosit. Nämä mukit voisi mielestäni toimia lapsilla mehumukeina mutta ei ole aikuiseen makuun.
Jopo= hidas ja huono ajaa sillä 10 km töihin+ varkaat mieltyneet ky merkkiin niin ei voi jättää yön yli juna-asemalle = ei toimi mulle funktionnalisesti.
Ei tullut mieleen mitään, mutta joku aiempi vastaaja oli maininnut Vuittonin tuotteet, niin ne on myös omia inhokkejani. Ovat vain yksinkertaisesti rumia. Monogrammikuvio. Hyi yrjö.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämän keskustelun vastaajat vastaavat lähinnä kysymykseen "Mitä asioita välttelet, joita kaikilla muilla on?"
Niinhän ne vastaa mutta sitähän otsikossa ei kysytty.
Omistusasuntoa keski-iässä. Nuorena aina haaveilin talosta maalla. En enää. Liian vaikeaa.
Kånken
Vimman kuosit
Gugguu