Mitä asioita välttelet, koska "kaikilla muilla on"
Mulle tulee mieleen korvakorut ja älypuhelin. Kummatkin olen jättänyt hankkimatta juuri sen oletuksen vuoksi, että kaikillahan on. En tarvitse.
Kommentit (341)
Matkat ThaimaaSEEN. Sen kummemmin ei kiinnosta kyllä mennä edes Thaimaahan.
Minulla ei ole lapsia, televisiota, omistusasuntoa, facebookia, velkaa, korkokenkiä, meikkejä eikä monia muitakaan asioita joita ihmisillä tuppaa olemaan. Tämä ei johdu siitä, että tuntisin tarvetta erottua massasta, vaan siitä että elän omaa elämääni enkä mieti sitä mitä minulla "pitäisi" olla.
Välttelen sisustuslehtien mallista kotia. En halua sellaista itselleni!
En käy salilla koska en tykkää. En osta kotimaista tai luomua koska ovat kalliita. Jos olisivat samanhintaisia kuin espanjan tavarat niin toki.
En osta paljoakaan vaatteita uutena. Varmaan 70% omistamistani on kirpputorilta. Säästää rahaa ja luontoa.
Mulla on pitkä lista!
Työpaikka
Facebook ja Instagram yms
Kuntosalijäsenyys
Kahvinkeitin
lapset
muotivaatteet
auto
Kolmesta lapsesta huolimatta ei ole tarvittu farmari- saatika tila-autoa vaikka se autonvaihtaminen on tärkeimpiä murheita muille lapsiluvun lisääntyessä.
Facebookia en enää tässä kohtaa (facebookin elinkaarta) hanki.
Kettureppu, Marimekon logokangaskassi, tatuointi, muumimukikokoelma, mies ja lapset.
En ajattele asiaa noin. Mut asioita, mitä kaikilla muilla on, mulla ei oo:
-muumimukit
-kånken-reppu
-hlöauto (koska asun Hkissa)
-velkaa ei yhtään
Ostan kaiken vain ja ainostaan oman tarpeeni ja mielihaluni mukaan. Ei ole osannut ajatella, että pitäisi seurata miten muilla on.